onko sitten kun toi aloitus pakkaus elikka se 2 viikon kuuriloppuu niin pitääkös siihen hakee lääkäriltä jatkoa vai saako sen ihan reseptin uusimalla?
toinen päivä menossa tolla lääkkeellä.... tupakan poltto vähentynyt nyt jo puolella.. syytä en tiiä, mut ehkäpä noi taput jotenkin auttaa..
champix
3
452
Vastaukset
- Champixkokeilija
Mulle kirjoitettiin heti reseptit kahdeksi kuukaudeksi.
Joten jos reseptissä ei ole sitä "jatkokurssia", kannattaa hakea se heti. Kyseessä ei ole samanlainen pakkaus vaan lääkkeiden väkevyydet on erilaiset. Eli ei varmaankaan saa samalla reseptillä.
Ittelle riitti vajaat kaksi pakettia eli reilu kolme viikkoa. Kohta tulee kolme savutonta kuukautta täyteen. - Nimetön
olisi mukava kuulla onko lääke tehonnut ja onko tuonnut unettomuutta tai muita oireita.
- lopetteleva
no keskiviikkona tulee 3 viikkoo kun aloitin ton kuurin!
nyt poltan enään 2-4 tupakkaa päivässä!
lääke ottaa mulla ainakin mahaan ja varsinkin alussa ja aamuision tyhjän mahaa ottettaessa aloin saada pahoinvointia. muutin ite lääkityksen , otan neljästi päivässä puolikkaan tapun!
noi läkkkeet kyl aiheutti mulla ainakin jonkin laista "piristymistä". elikkä nukun oikeestaan puolet siitä mitä normaalisti.
unilääkkeitä sain kyl lääkäriltä, mut niitä olen kyl yrittänyt välttää!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674331
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684261Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112937Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv602810Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212069Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1101358- 1821286