Miksi minulle ei anneta anteeksi?
Anteeksiantaminen
13
1055
Vastaukset
- hampaani
hoidotta uusittavaan kuntoon?En tule koskaan unohtamaan.En päässyt sieltä hammas-hoitoon,kautta omahyväisten itsekkeskeisten lantsu-hoito ympyröitten.Tulin teille kontroloidakseni lääkkeeni.Mutta poistuin jalka ja varvassienisenä ja hampaattomana,ette pystynyt edes tupakasta vieroittamaan minua,vaikka itse halusin,koska Sossu ei antanut tupakanvieroitus-laastari rahaa.Pelättiin viellä,jos tullaan muita potilaita tervehtimään,kun tietty on päässyt pois? Kertokaa nyt valehtelematta,mikä teitä oikein riivaa,ennenkuin taas aloitatte palkankoroituksia pyytämään? Ettekö ymmärrä,että asiat menevät ristiin?Mukana ovat myös hoitokodit asioissa.
- Tuuve
Et ainakaan minulta saa koskaan anteeksi mitä kaikkea minulle sanoit vähän sen jälkeen kun äitini oli kuollut.
Sun anteeksipyyntö jos olisi paperilla eikä nettiversiona, sillä voisi pelkästään persettä pyyhkiä. - Psykopatologia
Tuuve kirjoitti:
Et ainakaan minulta saa koskaan anteeksi mitä kaikkea minulle sanoit vähän sen jälkeen kun äitini oli kuollut.
Sun anteeksipyyntö jos olisi paperilla eikä nettiversiona, sillä voisi pelkästään persettä pyyhkiä..
kun kaikesta anteeksi annosta huolimatta jatkat myyräntöitäsi.
.
- hermiitti
Olen edelleen murtunein mielin. :(
- Psykopatologia
.
on kuin päin vastainen, koska silloin voi muuttua.
Kuten totesin, olet kuin hiomaton timantti.
Mutta älä enää levittele juorua, että olen ollut alkoholisti jo kymmenen vuotta.
. - hermiitti
Psykopatologia kirjoitti:
.
on kuin päin vastainen, koska silloin voi muuttua.
Kuten totesin, olet kuin hiomaton timantti.
Mutta älä enää levittele juorua, että olen ollut alkoholisti jo kymmenen vuotta.
.En oikein ymmärrä, että miksi otit silloin niin nokkaasi, kun kirjoitin tukarilla, että taidat maistissa kirjoitella viestejäsi.
Miksi suutut paikkaansapitämättömistä väitteistä?
Eikö me herrasmiehet voida sopiakin näitä asioita? En enää ikinä väitä sinua alkoholistiksi ja annan solvauksesi anteeksi, jos sinä annat minulle anteeksi. - Psykopatologia
hermiitti kirjoitti:
En oikein ymmärrä, että miksi otit silloin niin nokkaasi, kun kirjoitin tukarilla, että taidat maistissa kirjoitella viestejäsi.
Eikö me herrasmiehet voida sopiakin näitä asioita? En enää ikinä väitä sinua alkoholistiksi ja annan solvauksesi anteeksi, jos sinä annat minulle anteeksi..
Suutuin siksi, että kirjoitit mala fide.
. - hermiitti
Psykopatologia kirjoitti:
.
Suutuin siksi, että kirjoitit mala fide.
.Joskus tosiaan sorrun provosoivaan ja ilkeilevään kielenkäyttöön - vai mitä tarkoitit?
Onneksi pystymme sopimaan asiat näin netinkin välityksellä vai mitä? hermiitti kirjoitti:
En oikein ymmärrä, että miksi otit silloin niin nokkaasi, kun kirjoitin tukarilla, että taidat maistissa kirjoitella viestejäsi.
Eikö me herrasmiehet voida sopiakin näitä asioita? En enää ikinä väitä sinua alkoholistiksi ja annan solvauksesi anteeksi, jos sinä annat minulle anteeksi.hermit kirjoittaa (PL:lle):
"Miksi suutut paikkaansapitämättömistä väitteistä?"
Voi hyvä helvetti sentään. Luuletko sinä hermit, että levittämiesi valheiden ainoa saldo on se, että asianomainen "suuttuu"? Etkö tosiaankaan tajua minkälaista haittaa sinä ihmisille aiheutat?
"Eikö me herrasmiehet voida sopiakin näitä asioita?"
Miksi puhut herrasmiehistä monikossa? Et sinä ainakaan mikään herrasmies ole!
"En enää ikinä väitä sinua alkoholistiksi ja annan solvauksesi anteeksi, jos sinä annat minulle anteeksi."
En voi kenenkään muun puolesta sanoa mitään, mutta minusta tuo vaikuttaa huonolta kaupalta PL:lle; sinulla hermithän ei ole mitään saatuja solvauksia anteeksiannettavana.- hermiitti
kellastunut kirjoitti:
hermit kirjoittaa (PL:lle):
"Miksi suutut paikkaansapitämättömistä väitteistä?"
Voi hyvä helvetti sentään. Luuletko sinä hermit, että levittämiesi valheiden ainoa saldo on se, että asianomainen "suuttuu"? Etkö tosiaankaan tajua minkälaista haittaa sinä ihmisille aiheutat?
"Eikö me herrasmiehet voida sopiakin näitä asioita?"
Miksi puhut herrasmiehistä monikossa? Et sinä ainakaan mikään herrasmies ole!
"En enää ikinä väitä sinua alkoholistiksi ja annan solvauksesi anteeksi, jos sinä annat minulle anteeksi."
En voi kenenkään muun puolesta sanoa mitään, mutta minusta tuo vaikuttaa huonolta kaupalta PL:lle; sinulla hermithän ei ole mitään saatuja solvauksia anteeksiannettavana.Tulee paha mieli, kun nimittelet minua. :(
hermiitti kirjoitti:
Tulee paha mieli, kun nimittelet minua. :(
Luuletko minun ilahtuneen kaikista niistä nimittelyistä joilla olet minua "muistanut"?
- hermiitti
kellastunut kirjoitti:
Luuletko minun ilahtuneen kaikista niistä nimittelyistä joilla olet minua "muistanut"?
Haluaisin olla sinunkin kaveri kuten Perttikin on minun kaveri.
- , että
kellastunut kirjoitti:
hermiitti on enkeli kellastuneeseen verrattuna.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328