onko teillä Lieksaa

tulevaisuus jo nyt

Mikä olisi selllaine tuote jota voisi

markkinoidan Lieksan nimellä ?

7

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensin kirjottamaan

      ja tuu sit takasin

    • erää ja rauhaa

      Minusta marjoja ja sieniä !

      • se olisi nähtävä

        Ajatelkaas miten ainutlaatuinen tuote ne on nämä metsien marjat ja sienet!
        Niitä ei ole missään muualla maailmassa. VAEN LIEKSASSA! IHANAA!

        Sitten voitaisiin vielä rakennella pilvilinnojakin. Niitäkään ei vamasti ole muualla kuin VAEN LIEKSASSA! IHANAA!

        ... ja ei noin ... tai olkoon!
        Piru kun tyhmyyttä ja saamattomuutta ei voi viedä!

        VAEN LIEKSASSA!


      • Nupperthaal
        se olisi nähtävä kirjoitti:

        Ajatelkaas miten ainutlaatuinen tuote ne on nämä metsien marjat ja sienet!
        Niitä ei ole missään muualla maailmassa. VAEN LIEKSASSA! IHANAA!

        Sitten voitaisiin vielä rakennella pilvilinnojakin. Niitäkään ei vamasti ole muualla kuin VAEN LIEKSASSA! IHANAA!

        ... ja ei noin ... tai olkoon!
        Piru kun tyhmyyttä ja saamattomuutta ei voi viedä!

        VAEN LIEKSASSA!

        Onko teillä siellä matsuoka sieniä ?

        Ne olisivat kysyttyjä Japanissa ?


      • tyhmyys ja saamattomuus
        se olisi nähtävä kirjoitti:

        Ajatelkaas miten ainutlaatuinen tuote ne on nämä metsien marjat ja sienet!
        Niitä ei ole missään muualla maailmassa. VAEN LIEKSASSA! IHANAA!

        Sitten voitaisiin vielä rakennella pilvilinnojakin. Niitäkään ei vamasti ole muualla kuin VAEN LIEKSASSA! IHANAA!

        ... ja ei noin ... tai olkoon!
        Piru kun tyhmyyttä ja saamattomuutta ei voi viedä!

        VAEN LIEKSASSA!

        kaikki tulisi katsomaan suomen hölmölää


    • puhdasta vettä

      Minusta kaupunkiin pitäisi perustaa joku

      markkinointi toimisto !

      Muistaakseni Kemissä oli aikoinaan

      - Hullut Ideat - jossa jokainen voi kertoa

      omat ideansa - kaikkien käyttöön !

      • maailma tarvitsee # 1 vettä

        Miten olisi ihan veden " pullottaminen " ?

        Kiteellä oli aikoinaan oma vetensä josta tuli

        maan kuulua ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1330
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1167
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      681
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe