Haluaisin niin paljon että olisit nyt täällä. Mentäisiin yhdessä tuonne ylös ja mä katsoisin sua hiljaa ja haluaisin sua niin paljon. Ja kaikki se mitä tehtäisiin.... tunnetko.. ajatukseni.. tunteeni.. haluni..?
En VOI sanoa tätä sinulle. Et vastaisi, vaikka TIEDÄN että haluat minua. Mutta minä en halua sinusta vain hetkiä (en edes niitä nyt saa) vaan haluaisin paljon enemmän. Jos olisit varma että haluaisin sinut (ja sinua), haluaisitko vain hetkien läheisyyttä? vai haluaisitko minut kokonaan?
t. tumma nainen ... (kohtalosi) ;)
Tiedätkö
8
1572
Vastaukset
- maybe*
vastustaa kiusausta, jos tietäisin sen todeksi. Vaan hetkiä ei ole suotu asian selvittämiseksi...
-eräälle naiselle
Mutta sinä kun olet tumma et liene kohtaloni* - että haluan?
pupusia loikki, pellon poikki.Kaikki välttivät ansalangan.
- että olet kaikki
Itse vain et taida olla siihen valmis ja mitään puolinaista et halua. Hellittäisit vähän, en vaadi sun olevan täydellinen..oot kuitenkin minusta ihana.
- ap.
olet oikeassa, etten halua mitään puolinaista. Mutta jos uskot niin minä olen varma että me yhdessä ollaan kaikki ja täytetään toisemme. Tämän valmiimmaksi en tule ikinä. Haluan sinut.
- ap.
minusta tuntuu, että se olet ennemminkin sinä joka ei ole valmis. Miksi muuten roikottaisit tätä tilannetta näin. Mitä sinä odotat? (En tiedä oletko sinä se oikea, jolle kirjoitin, mutta vastaan nyt tähän kun kuulosti lähinnä oikealta näistä vastauksista. Olen melko varma että se jolle kirjoitin kuitenkin käy täällä palstoilla.)
Minulla on joitain aavistuksia ja ajatuksia sinun tilanteestasi, mutta ei mitään varmaa tietoa. Joten ymmärrät etten oikein voi toimia mitenkään kovin suoraan. Minulla ei myöskään ole tietoa siitä mitä sinä luulet minun tilanteestani tai tunteistani tai ajatuksistani.
Toivon että jutellaan pian, puhelimessa tai ihan kasvokkain. Olen huomannut että me kumpikin ujostellaan kun ollaan kasvokkain. Puhelimessa puhutaan paremmin. Toivottavasti kuitenkin tiedät että ajattelen sinua lämmöllä ja jotenkin minä tiedän että sinäkin minua.
Äläkä vedä mitään johtopäätöksiä viesteistä täällä. Tämä on pitkiin aikoihin ensimmäinen aloitukseni millään palstoilla ja vähän vastailenkin, useimmiten vain lueskelen silloin kun aikaa on.
- haluaisin
sinut.
- sinä
kaikkia naisia pupuseksisi?
- ...mitä?
...me kaikki taidamme olla hänen kohtaloitaan tai paremminkin hän meidän kohtalomme.
Mutta sinulla voi on parempi säkä, kun muutama aina putoaa pelistä pois, kuten tämä kirjoittaja.
t. blondi (hänen entinen kohtalonsa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251