Kokemuksia ?? Olen kuullut sen ongelmista, kannattaako ostaa vuoden 2002 hinta 150e ???
TV Philips 28pw6006/01
3
578
Vastaukset
- Rosvo Roope
ongelmat on ollut juuri noissa 6000 töllöissä. Itse myin 32PW8807 (100Hz ja 2001) puolivuotta sitten 150€. Tuosta töllöstä maksaisin 80€.
- PettynytPhilipsAsiakas
Pysykää kaukana Philips tuotteista ! Tämmöinen Philips 28pw6006 tuli ostettua aikanaan Hobby hool postimyyntikaupasta, ihan täyttä roskaa rahan tuhlausta tämä! Violettiä kuvaa muutamassa kuukaudessa,muita kuvan ja äänen häiriöitä alle puolenvuoden käytön jälkeen tässä koneessa. Pysyn aina kaukana Philips tuotteista!! Ja kyllä tiedän että tämä on yli kymmenen vuotta vanha asiakaskokemus, mutta niin vaan vieläkin tänäpäivänä "harmittaa" pienten rahojeni hukkaus roskaan...
- Digityttå
Pitkävihaisuus on toki meidän Suomalaisten paras ominaisuus, mutta nykyiset ja paria eri näyttötekniikkaa tuoreimmat Philips-televisiot ovat nykyään aivan eri omistajan tekemiä. Ei olla enää 1900-luvulla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031665
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k841274- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708