Olen melko varma että mulla on lauennut skitsofrenia
n.25v sitten. Edelleen sama duuni ja sama jointti. Hoitoa en ole hakenut koska poltan pilveä edelleen ja lääkäri kai ilmoittaa mun harrastuksista työnantajalle?
Miten skitsofrenian voi parantaa?
Silloin kun mulle valistettiin huumeista niin luvattiin että se ois tappavaa. Tässä sitä edelleen kidutaan ja pennut on lähtenyt maailmalle. Kummatkin on yliopistossa ja
tervepäisiä kumpikin vaikka olen aina pelännyt että mun siittiöissä on jotain vikaa polttelun takia. Eläkeikä alkaa pikkuhiljaa lähenemään ja asunnot on maksettu ja lapset maailmalla. Jokohan
pitäs nostaa kissa pöydälle ja mennä päätohtorille .
Skitsofrenia
6
685
Vastaukset
- vähän niinkuin jumala
Jumalan yksi ominaisuus on näkymättömyys, se että kukaan ei ole nähnyt Jumalaa, todistaa Hänen olemassaolonsa.
Sama pätee skitsofreniaan, jos olet sitä mieltä että sinulla ei ole sitä, sinulla on se.
Jos joku näkisi Jumalan, se todistaisi että Jumalaa ei ole olemassa.
Jos olet sitä mieltä että sinulla on skitsofrenia, sinulla ei ole sitä.
Uskonnollisuutta ja skitsofreniaa ei voi parantaa, oireita voi poistaa kyllä.
Niin, että... chillaa vaan ja kääri vaikka sätkä.- lisää edelliseen
Jos vähänkään arvostat mielenyterveyttäsi, pysyttele erossa synteettisistä sopeuttamiskemikaaleista ja pipomekaanikoista, paitsi jos se pipomekaanikko suosittelee sinulle luonnontuotteita niinkuin minulle on suositeltu.
- ....
lisää edelliseen kirjoitti:
Jos vähänkään arvostat mielenyterveyttäsi, pysyttele erossa synteettisistä sopeuttamiskemikaaleista ja pipomekaanikoista, paitsi jos se pipomekaanikko suosittelee sinulle luonnontuotteita niinkuin minulle on suositeltu.
oletko ajatellut että polttelu olisi aiheuttanut skitsofrenian! Se voi olla yksi syy taudin puhkeamiseen.! Skitsofreniasta ei parannu niin kuin tavallisesta flunssasta, oireita voi hoitaa mutta skitsofreniasta ei parannu (se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö pystyisi elämään normaalia elämää). Oireisiin kannattaa hakea apua esim. mielenterveystoimistosta.
- sitä apua,
.... kirjoitti:
oletko ajatellut että polttelu olisi aiheuttanut skitsofrenian! Se voi olla yksi syy taudin puhkeamiseen.! Skitsofreniasta ei parannu niin kuin tavallisesta flunssasta, oireita voi hoitaa mutta skitsofreniasta ei parannu (se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö pystyisi elämään normaalia elämää). Oireisiin kannattaa hakea apua esim. mielenterveystoimistosta.
rautalangastako tämäpiyää taivutta?
Luulin olevani hullu kun en tullut toimeen tässä maailmassa, jonka pitäisi oletusarvoisesti olla terve. Kaksi pipomekaniikan diplomifakiiria tutki minua perusteellisesti vuoden ja sanoivat että minussa ei ole pienintäkään hulluuden merkkiä, vaikeuteni johtuvat vain siitä että ajattelen (toisin).
Sanoivat että jos vituttaa, juo viinaa tai polta pilvee, toisinajattelijaa ei tarvitse panna hullujenhuoneeseen sillä toisinajattelija ona kaiken aikaa hullujenhuoneessa.
ps. Toisinajattelusta ei parane, eikä edes sen oireita pysty lieventämään.
- Potkulauta
Olet ajatellut, että sinulla on skitsofrenia. Tuntuu perin kummalliselta kun et kerro onko sitä todettu missään esim. vastaanotolla tai muissa tutkimuksissa. Ominpäin tällaisia taudinmäärityksiä ei voi tehdä. Ainoastaan luulotella.
Erilaiset päihteenä käytettävät aineet voivat laukaista skitsofrenian kaltaisia oireita, joista parantuu lopettamalla niiden käytön.
Skitsofreniasta paranee vain n. 3% siihen sairastuneista. Suomalaisista tautiin sairastuu n. 1 % väestöstä. Ottaen huomioon ikäsi ja muun kertomasi sinulla ei ole skitsofreniaa. - on aivoissa
Tapahtuva katkos jos sulta menee kotoa sähköt poikki niin et sä voi asialle mitään ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015