onko kaikki anorektikot alkujaankin 170/40, ja lähtevät siitä laihduttamaan? iskeekö anoreksia jo laihoille ihmisille?
vai onko täällä sellaisia ihmisiä jotka ovat olleet esim. ylipainoisia ja lähteneet laihduttamaan?
kertokaa joku
selventäkää
6
829
Vastaukset
- hölk
se mitä minä oon kuullu, niin on että monet nuoret tytöt(ja varmaan pojatkin) just alunperin lähtee laihduttamiseen koska ovat vähän pulskia ja jos niillä on alttiutta syömishäiriöille ni se laihdutus voi laukasta sen. mutta kaikilla se ei mee niin vaan jotkut kokee itsensä lihaviks vaikka oisivat aina olleet hoikkia..
- mehka
myös lihaville, mutta minä sanoisin että enemmän lähtöpisteessä olevat anorektikot ovat jo alkujaan hoikkia. Mutta toisaalta, kun laiha laihduttaa niin se huomataan nopeammin/ tunnistetaan selvästi anoreksiaksi, kun taas lihavilla se näyttää vain tavalliselta laihduttamiselta.
Kun nuori kasvaa pituutta ja on siten hoikka, niin hän saattaa tuudittautua siihen, että on aina hoikka. Kun pituuskasvu loppuu, voi tulla paniikki että apua nyt lihon, ja siksi ainakin jotkut alkavat rajoittamaan paljon syömisiään ym. jotteivät lihoisi.
Enmä tiedä
- anamia
Olin ylipainoinen, kun aloitin laihduttamaan. En ole varma missä vaiheessa se muuttui anoreksiaksi, mutta alusta alkaen oli selviä merkkejä anoreksiasta vaikka olevinaan laihdutin terveellisesti.
Lähti 40kg 9kuukaudessa. Olin 165/76.
Nyt kroppa sekaisin lopun elämää. Mutta olenpahan laiha ekaa kertaa elämässäni. - Fatty_
Olin ylipainoinen ja siitä se sitten lähti.
On tosi pelottavaa, kun näen itseni läskinä ja kun kokeilen niitä, läskejä on paljon. Kuitenkin monet sanovat, että olen tosi hoikka ja olet minuakin laihempi, kutistut olemattomiin jne. Mutta silti olen läski. En ajattele, että haluan olla vieläkin laihempi, vaan että olen paksu! Enkö tosiaan muka näe itseäni oikealla tavalla?! Kun katselen itseäni, ei mielestäni silmäni harita tai mitään semmoista. Onko se muka mahdollista, että en näe itseäni!?!?! Onko kellään kokemuksia siitä miten ovat havahtuneet näkemään itsensä? (sori, meni offtopic)
Ja niin hei, nicolehan oli aikas paksu, kun hänelle tuli ana. - jaha
ja vitut vaan laihoille. ite painoin 107 kg. oon 172 cm pitkä, pienimmillään painoin 54 kg. eli olin vieläkin läski. sitten menin osastolle, ja nyt painan 59 kg. eli aika tanakka.
- Angelic_Princess
läskinä (reilusti yli 75kg, en sen tarkemmin sano) aloin laihduttamaan, ensin tavallisesti, sitten se siitä käännähti anaksi. 24 kiloo lähti vuodessa, ei riitä. Taulukoiden mukaan olen edelleen normaalipainoinen (lähellä alarajaa), ja laihdutus ja laihtuminen jatkuu. Alkaa kyllä tuntumaan paremmalta, kun näkee muutoksen parempaan päin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208