Kyllä se vaan niin on, että ulkomaalaiset miehet kuten, italialaiset, saksalaiset, virolaiset.. kohtelevat naista kuin kukkaa kämmenellä;)
omakohtaista kokemusta löytyy ainakin noista edellä mainituista;)
Suomalainen mies on kyllä näihin verrattuna aivan omaa luokkaansa:D
Itsen pidän eniten italialaisita! kertokaa naiset minkä maalaisista miehistä pidätte?
Ulkomaalaiset miehet parhaita;)
8
3951
Vastaukset
- ihania
elostelijoita ja kieroja kuin korkkiruuvit eikä sieltä komeimmastakaan päästä moni,nuorena ne on varsin pinnallisia ja vanhemmiten niille kasvaa niin söpö pastamaha. Vaimoa kyllä kohdellaan hyvin mutta jos mahdollisuus tulee niin heti ollaan vieraissa. että sellasta, mutta olen kanssasi samaa mieltä että ihania ne on vikoineen kaikkineen.
- sinkku
Itse pidän somaleista,ovat uskollisia,hyviä rakastelijoita,myös Turkki ihan jees.
- tytteli-87
itse pidän erityisesti afganistanilaisista (pataaneista) sekä pohjois-korealaisista miehistä. mies, jolla on järkkymättömät poliittiset tai uskonnolliset mielipiteet ja vakaumus (ei väliä miten absurdeja ne ovatkaan), saa sydämeni takuuvarmasti läpättämään! suomalainen mies on niin tasaisen tappavan tylsä sekulaari parlamentaristi, että se tappaa kiihkon myös seksielämästä... naisena haluan riskejä, vauhtia ja vaarallisia tilanteita!
- mairetar
Ei varmaan maailman komeimpia miehiä, mutta hyviä rakastelijoita löytyy mm. Intiasta. Ovat todella lukeneet Kama Sutransa :)
- mutta...
Taidat olla kansainvälinen jakorasia.
- hauskaa, kun
Lukee näitä "tunnustuksia". Voiko näistä jopa päätellä, että on kokeiltu kaikki Suomen miehet, monet ulkomaat, kun peräti tälläisia johtopäätöksiä sumeilematta vedetään..?? Vauhtia ja vaarallisia tilanteita kyllä,kyllä, mutta, kun testiin mennään, eiköhän nenänpää kertakerran jälkeen ole kalpeampi. Tuskinpa oikeasti näillä tyypeillä kotimaan markkinoilla mitään jakoa onkaan. Se siitä.
- on parhaita
Venäläiset huorat on parhaimpia. Pitävät miestä kuin munaa kämmenellä. Ovat auliita ja antavaisia.
- out there........
Nimittäin marssilaisista naisista. Wau. Niitten jalkojen väliin kun pääsee niin siellä eksyy. Ylöspäin kun kattelee niin vittua on joka puolella!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693110Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."341982Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2801590Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1041554Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2611213Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261118Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin871101Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711040- 981023