Eli pösilö ajaa Mazda STW harmaalla autolla.
yritin päästä ohi kolmisopen tiellä,
niin herra painaa kaasua, kun palaan
omalla kaistalle niin painaa jarrua .
Varotuksen sana siis, täysi nuija ukko.
Pitäs muiluttaa pari kertaa tervassa ja höyhenissä.Ukkelin tiedot tiedetään ...
ehkäpä joskus, tervat ja höyhenet hankitaan.
VAROKAA TÄTÄ NUIJAa Kuopiossa
6
1839
Vastaukset
- Niilo Neuvo
EI sitä yritetä mennä ohi vaan mennään jos meinataan.
Jos sulla on pyörä, eikä siis mikään ennen_sotia_papatin, niin kotilokuski ei kerkiä edes ottamaan sitä sormea nenästää kun jo olet sen edellä. - se moposi ollakin
ihan oikea mopo. Ei mulla koskaan ole mitään ongelmia ohituksissa ollut. Jos menen ohi niin menen. Ei sitä edes huomaa jos saippualaatikossa kaasupolkimeen kosketaan. Tietysti jos itse olet sellanen luupää ettei yhtään yli sallitun saa nopeus nousta niin vittuiluksihan toi homma menee..
- MopoJussi
Ei paranna motoristien mainetta tuollainen uhoilu. Kyllä mopolla ohi pääsee, mutta säännöt koskee meitäkin. Olen sitä mieltä, että autoilija pitää saada poliisin puhutteluun, eikä itse vaarantaa muiden turvallisuutta.
- moottoripyörällä
MopoJussi kirjoitti:
Ei paranna motoristien mainetta tuollainen uhoilu. Kyllä mopolla ohi pääsee, mutta säännöt koskee meitäkin. Olen sitä mieltä, että autoilija pitää saada poliisin puhutteluun, eikä itse vaarantaa muiden turvallisuutta.
jostain autosta ohi, niin miten se vaarantaa muiden turvallisuuden? Päin vastoin, mieluummin ajan mahdollisimman kauas ja nopeasti sellaisesta autoilijan tollosta joka kuvittelee kinneristään mahdottomia.
- uhoilu??
MopoJussi kirjoitti:
taidat olla ite sellanen saippualaatikossa hikoava paska jota vituttaa kaikki. Talvella et vaan liukkauden takia voi käyttää kotilosi kaikkia 55 hevosta. Mutta kerro nyt mikä tossa uhoilua oli ?? Sulle on varmaan uhoilua jos erehtyy katsomaan kaksi sekuntia silmiin. Varmaan olet joku kotikutoinen apupoliisi tai ainakin kuvittelet niin. heh heh.
- vvv
Ei mitään uutta. Olen huomannut että Kuopion seudulla noin puolet autoilijoista kiihdyttää vauhtiaan kun niitä lähtee ohittamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862