KTM (Adventure)taitaa olla ainoa joka niitä valmistaa ja muiden enduroilla ei ole asfaltilta pois menemistä. KTM:ää en osta kun haluaisin varmemman kulkupelin...
Missä isot endurot 2007?
10
988
Vastaukset
- honda xr
Tilaa uusi XR650 Italiasta. Ei tule edes kovin kalliiksi. Suomesta löytyy hakija firmoja kyllä.
- Tumppi-82
Xr650 kiinnostaisi myös minua XR400:sen hyvien kokemuksien perusteella. Mutta mitenköhän tuollaisen saa täällä rekisteriin? Ja mitä luokkaa on lopullinen hinta Suomessa?
XR400:sen maahantuonti loppui aikanaan sen takia ettei se täyttänyt päästömääräyksiä joten mitenköhän tuolla 650:llä asian on? - Tsainarules
Tumppi-82 kirjoitti:
Xr650 kiinnostaisi myös minua XR400:sen hyvien kokemuksien perusteella. Mutta mitenköhän tuollaisen saa täällä rekisteriin? Ja mitä luokkaa on lopullinen hinta Suomessa?
XR400:sen maahantuonti loppui aikanaan sen takia ettei se täyttänyt päästömääräyksiä joten mitenköhän tuolla 650:llä asian on?Jos se eu alueella on hyväksytty, niin sama laki on suomessakin.
- eipä tuo halavaksi varmaan ...
Tumppi-82 kirjoitti:
XR400:sen maahantuonti loppui aikanaan sen takia ettei se täyttänyt päästömääräyksiä joten mitenköhän tuolla 650:llä asian on?http://www.dallarahonda.com/xr650r_new.htm
http://www.dallarahonda.com/xr650sm_new.htm
Siinä sekä SM että enska. Molemmissa sähköstartti asennettuna.
Pohjolan kurapyöräilijöilijä palstalta lainattua: "EE-speed saa pyöränsa kilpiin Italiasta ,kuulemma siellä joku paja joka tehnyt kilpa-enduro Hondia teettänyt eu-hyväksynnän".
Tänään olisi lottopäivä, voisi tilata molemmat.. - tommonen
eipä tuo halavaksi varmaan ... kirjoitti:
http://www.dallarahonda.com/xr650r_new.htm
http://www.dallarahonda.com/xr650sm_new.htm
Siinä sekä SM että enska. Molemmissa sähköstartti asennettuna.
Pohjolan kurapyöräilijöilijä palstalta lainattua: "EE-speed saa pyöränsa kilpiin Italiasta ,kuulemma siellä joku paja joka tehnyt kilpa-enduro Hondia teettänyt eu-hyväksynnän".
Tänään olisi lottopäivä, voisi tilata molemmat..http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=500364&show=inline&status=F&id_bike_type=&id_make=29&id_model=1182&id_sub_type=&pfrom=&pto=&yfrom=&yto=&efrom=&eto=&eng_type=&mileageFrom=&mileageTo=&id_domicile=&search=Hae&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=inline@status=F@id_bike_type=@id_make=29@id_model=1182@id_sub_type=@pfrom=@pto=@yfrom=@yto=@efrom=@eto=@eng_type=@mileageFrom=@mileageTo=@id_domicile=@search=Hae
- c00per
no mikäs siitä KTM:stä niin epävarman tekee?
- Kevyt Työntää Metsässä
Näytä minulle yli 10000km ajettu ja korjaamaton KTM niin minä näytän sinulle Sillanpään tyttöystävän.
- Tumppi-82
Kevyt Työntää Metsässä kirjoitti:
Näytä minulle yli 10000km ajettu ja korjaamaton KTM niin minä näytän sinulle Sillanpään tyttöystävän.
Eikös KTM 640 LC4:llä aja yli 10tkm tekemättä moottorille mitään?
Ko. pyörä on minullakin haavelistalla. - c00per
Kevyt Työntää Metsässä kirjoitti:
tossahan tuo ois tallissa... yli 50tkm ajettu konetta avaamatta. viimosen 15tkm aikana vain normihuollot tehty: venojen tarkistus/säätö, öljyt suodattimet, ilmanputsari ja tulppa.
aiemmin tehtyjä remontteja ja vaihdettuja osia : etupumppujen stefat, ketjut ja rattaat, renkaat, 2 kpl katkenneita vilkkuja, valojen polttimoita ja kytkinkahva.
aika kauheen epäluotettava peli on ollu...
- Bmw g650 XChallenge
10000km välein huolto, 144kg, 39kW/53hp.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51775Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331260En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679