Olen huomannut että pienenpieniä mustelman näköisiä pisteitä on ruennut löytymään joka puolelta minusta sitä on ollut jo: Käsivarsissa, jaloissa ja nyt mahassa. Voisiko joku kertoa mitä se on? Eli pieniä mustelman näköisiä pisteitä ihossa.
Mustavioletteja pilkkuja kaikkialla ihossa!!!
6
900
Vastaukset
- kantanut
jotain painavaa tai muuten vaan pitkään....
- Auttakaa!!
Olen 9v. ja "kesätöissä" tätini kukkakaupalla. Siihen paikkaan johon on tullut niitä piteitä, niin on aluksi koskenut kovasti nyt on jo naamassakin!
- olla verenpurkaumista
kuten mustelmat. Voi olla täysin viaton mutta muita syitä: aivokalvontulehdus (onko niska jäykkä?), hyytymishäiriöt- esimekiksi verenohennuslääkkeiden yliannostus ym.
- noista!
Ei mikään noista olen 9v!
- rokko___
noista! kirjoitti:
Ei mikään noista olen 9v!
varmaan, vesi rokko tuhkarokko, en tiedä
- olla
rokko___ kirjoitti:
varmaan, vesi rokko tuhkarokko, en tiedä
lintukirppu, aiheuttaa ensin punaisia paukamia, jotka sitten muuttuvat pieniksi mustelmiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3211230- 568923
- 1375435
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353594- 403318
- 592665
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak702373- 321887