Olisiko vinkkejä miten edetä naapurin "Teppo Tulkun" kanssa kun hänen lehmänsä ovat tulleet jo neljä kertaa aidan läpi tallomaan kasvimaan istutuksia ja nurmea. Lehmän paska läjät salaattirivissä on aika ikävä näky. Lisäksi vieressä menee yleinen hiekkatie joten ihmetyttää tuollainen leväperäisyys eläinten hoidossa. Ihmiskunta on sentään käynyt kuussa joten ei luulisi olevan ylivoiman haaste saada lehmät pysymään niille varatulla alueella. Kun asian ottaa heidän kanssa esille tuloksena on vähättelyä.
naapurin lehmät
8
1243
Vastaukset
- loukkaus
Tso, tso, ei niitä saa sanoa lehmiksi, tulee haaste käräjille. Saattaapi olla jopa rasistista.
- niku1
sähköpaimen omalle puolelle rajaa niin johan pysyvät lehmät laitumellaan. Jos raja ei ole kovin pitkä niin eihän siihen tarvitse kuin muutama tolppa ja vähän lankaa sekä tietysti itse laite.
- väärällä puolella
joo ei tässä varmaan muu auta kuin ottaa kustannukset omaan piikkiin. Aidattavaa rajaa on noin 150 metriä, täytyy tsekata mitä maksaa. Sanoin Tulkulle että voin pystyttää aidan jos hän maksaa tarvikkeet mutta ei syntynyt YYA-henkeä. Käsittämätöv jääräpää, luulisi edes liikenneturvallisuuden kiinnostavan.
- nauloja
väärällä puolella kirjoitti:
joo ei tässä varmaan muu auta kuin ottaa kustannukset omaan piikkiin. Aidattavaa rajaa on noin 150 metriä, täytyy tsekata mitä maksaa. Sanoin Tulkulle että voin pystyttää aidan jos hän maksaa tarvikkeet mutta ei syntynyt YYA-henkeä. Käsittämätöv jääräpää, luulisi edes liikenneturvallisuuden kiinnostavan.
Tiesitkö, että nauta on eläin, joka sairastuu melko pienistäkin vieraista esineistä, jos ne joutuvat sen ruoansulatusjärjestelmään. Huolehdi siis siitä, että pihassasi on mansikin herkkujen seassa riittävä määrä pieniä metalliesineitä, muovia tai muuta sellaista kamaa, josta naudat sairastuvat.
Muutaman tuhannen euron arvoisen nauden menettämisen uhka saanee sitkeämmänkin tulpun pitämään parempaa huolta elikoistaan. Luulisi ainakin. Omassa pihassaanhan saa pitää nauloja heinäkasassa, vai mitä? - joku antaa
nauloja kirjoitti:
Tiesitkö, että nauta on eläin, joka sairastuu melko pienistäkin vieraista esineistä, jos ne joutuvat sen ruoansulatusjärjestelmään. Huolehdi siis siitä, että pihassasi on mansikin herkkujen seassa riittävä määrä pieniä metalliesineitä, muovia tai muuta sellaista kamaa, josta naudat sairastuvat.
Muutaman tuhannen euron arvoisen nauden menettämisen uhka saanee sitkeämmänkin tulpun pitämään parempaa huolta elikoistaan. Luulisi ainakin. Omassa pihassaanhan saa pitää nauloja heinäkasassa, vai mitä?sun syödä lasinsiruilla höystettyä puuroa.
Omaan puuroonhan saa sekoittaa lasia, eikö vain? - lehmät sisäpuolella
väärällä puolella kirjoitti:
joo ei tässä varmaan muu auta kuin ottaa kustannukset omaan piikkiin. Aidattavaa rajaa on noin 150 metriä, täytyy tsekata mitä maksaa. Sanoin Tulkulle että voin pystyttää aidan jos hän maksaa tarvikkeet mutta ei syntynyt YYA-henkeä. Käsittämätöv jääräpää, luulisi edes liikenneturvallisuuden kiinnostavan.
Laita aita umpeen kun lehmät on sisäpuolella ja tilaa karjakunta hakemaan ne pois
- lallu
Voinko tulla nussimaan niitä naapurin lehmiä kun ovat sun pihallasi? Lehmiä on mukava nusiskella, ehkä jopa mukavampi kuin ihmisnaisia. Pehmoisia ja lempeitä otuksia nuo lehmät.
- kulkun mulkku
Aikuiset lehmätkin omaavat imemisrefleksin mutta pikkuvasikat ovat siinä hommassa parhaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504