onkohan ominaisuus vai onko normaalia, että jokainen
vaihde kolahtaa/nytkähtää päälle noin 10 vuotiaassa bandit 600 nakussa.?
Kytkin tuntui toimivan "sulavasti" mutta varsinkin pienet vaihteet tuntuivat kytkeytyvän hieman jäykästi. Tosin koeajo oli aikas lyhyt.. eli olisiko herkistynyt pidemmällä ajorupeamalla?
Vaihteet kuitenkin kytkeytyvät eikä mitään välivapaita löytynyt.
600 bandit, vaihteet kolahtavat
9
1540
Vastaukset
- -01
tekee just saman lailla,neste kytkin,tarviiko ilmata,jos käytetty kahvan tyköä letkua irti.miten suoritetaan ilmaus?
- onko ketjut
löysällä, voi antaa ton suuntaista ääntelyä, mut älä kiristä liikaa.
- -Turo---Inkeri-
Kyseessä on liian vanha pensa. Nyt kannattaa lähteä purkamaan tota ongelmaa sitä kautta että ihan ensiksi vaihdat uudet pensat. Entisenä varaosamuujänä suosittelen että viet pyörän huoltoon, ettei tule vaan lisää vahinkoa kun sitä kaikki kuvittelee osaavansa vaikka ei sitten osaakaan. Hevosmiestentietotoimistossa kuultua ei kannata uskoa. Jos ei pensan vaihto auta niin seuraavaksi kannattaa katsoa ettei öljynLAUHDUTTIMESSA ole mitää käpyjä tai vanhaa höyryä huonoista öljyistä. Että näin. Kyllä turo--inkeri taas osasi avun antaa. Luottakaa turoon, ja voittehan myös kutsua minua ewan mäk iigoriksi. Syystä että olen suunnitellut samanlaisia alumiinilaukkuja erkkolaani kuin sillä amatöörimatkaajallakin oli siinä dokumentissa jonka pääosaa esitin vaikka olinkin naamioitunut joksikin toiseksi. Minä olin se Ewan Mäk Iigor. Ettäs tiiätte. Kohta on joku trolli paikalla taas tietenkin inttämässä asiasta kuin asiasta että enpäs ollut ja juupas olinpas.
- Turo--lnkeri
...ettei kukaan ole esitellyt meitä toisillemme.
Aadeenä ollessani tutustuin tapaan ajaa 400 km komessa tunnissa ja käydä välillä täällä kommentoimassa tärkeitä asioita, mm. diidiin mekanismia kolaritilanteessa ja toisaalta RR ajojen katsastuksessa, josta tiedän kaiken, koska olen A lisenssin omaava lisenssinhaltija.
Haluan kuitenkin muistuttaa lajitovereita (transuhomot yms. ) ensivuoden pempöölen kikkelipolkka-ajojen ilmoittautumisjärjestelyistä. Niitä ei ole, koska ollaan ihan extemporee meiningillä mukana.
Lähden hinkkaamaan kuviteltua deeällääni jossa on synkatut ruiskurungot ja kiillotettu kardaani.... - Amis-Pate
Turo--lnkeri kirjoitti:
...ettei kukaan ole esitellyt meitä toisillemme.
Aadeenä ollessani tutustuin tapaan ajaa 400 km komessa tunnissa ja käydä välillä täällä kommentoimassa tärkeitä asioita, mm. diidiin mekanismia kolaritilanteessa ja toisaalta RR ajojen katsastuksessa, josta tiedän kaiken, koska olen A lisenssin omaava lisenssinhaltija.
Haluan kuitenkin muistuttaa lajitovereita (transuhomot yms. ) ensivuoden pempöölen kikkelipolkka-ajojen ilmoittautumisjärjestelyistä. Niitä ei ole, koska ollaan ihan extemporee meiningillä mukana.
Lähden hinkkaamaan kuviteltua deeällääni jossa on synkatut ruiskurungot ja kiillotettu kardaani....Että oot vitun hauska ihminen? Veä ittees jakarilla päähän, spede.
- me turo--inkerit
Amis-Pate kirjoitti:
Että oot vitun hauska ihminen? Veä ittees jakarilla päähän, spede.
sellanen asia tiedetään että olemme hauskoja veijareita. Mutta mitä tohon jakoavaimella päähän vetämiseen tulee, sen teemme mielihyvin sulle jos et itse siihen kykene.
- Turo--lnkeri
Amis-Pate kirjoitti:
Että oot vitun hauska ihminen? Veä ittees jakarilla päähän, spede.
Jäin vaan miettimään tota -veä- sanaa. Kaikkea te savolaiset amispellet keksitte.
Stäpaitsi aihehan on vakava ja vastaukseni asiallinen !
Veä vua kuule ihtiäs hanurii savoleisson !
Turo--lnkerit kunniaan ! - yritä puhua
Turo--lnkeri kirjoitti:
Jäin vaan miettimään tota -veä- sanaa. Kaikkea te savolaiset amispellet keksitte.
Stäpaitsi aihehan on vakava ja vastaukseni asiallinen !
Veä vua kuule ihtiäs hanurii savoleisson !
Turo--lnkerit kunniaan !murretta kun et osaa !!!
- Joe Smith...
Ei ole vielä tullut vastaan äänetöntä, kahinatonta tai vaihtaessa paukkumatonta moottoripyörän voimansiirtoa.
Hondaa, Kawasakia, Suzukia, Yamahaa, Zyndappia, KTM:ää ja Triumphia on ollut tai on. Isoja ja pieniä, uusia ja vanhoja on ollut.
Ja muuten, mitä kuumempi kone, sen paremmin toimii. Veikkaan, että lenkki on ollut liian lyhyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736