Ostin tarjous tulostimen ja kotiin päästyäni ajattelin tulostaa muutaman ruoka ohjeen ja asensin tulostimen mutta eihän laitteessa ollutkaan tarvittavaa usb kaapelia? miksi tälläisiä laitteita myydään muka käyttö valmiina? vai onko paketistani unohtunut ko kaapeli! t:annukka ps.tulostin on hp deskjet f370
Citymarket
17
1753
Vastaukset
- ...
Ei se ole kaupan vika mitä paketista puuttuu. Jos valmistaja ei sitä kaapelia sinne laita niin ei se ole kaupankaan vastuulla tarjota.
Paketin kyljessä kyllä kerrotaan mitä se sisältää. - huijaukseksi
voi sanoa, mutta kuluista on pakko karsia, kun melkein ilmaiseksi myydään tulostinta.
Tuotto otetaankin sitten musteen myynnissä.
Voisit sieltä cittarista kysyä johtoa, mutta ostamiseksi se ilmeisesti menee.
Odotapas, kun pääset asennukseen
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000702&posting=22000000028083117 - ei yleensä
tule johtoja mukana. Odota, kun saat toimimaan ja musteet loppuu tulee ajatus ostaako mustetta tai uuden koneen. Itsellä maksaa musteet 50€.
- sitten ei
Pakkauksessa lue että ei sisällä usb kaapelia? eihän sitä kaapelia enään tähän aikaan lauantai illasta mistään saa...kyllä harmittaa!! no oppia ikä kaikki niinkuin sanan lasku sanoo!!
sitten ei kirjoitti:
Pakkauksessa lue että ei sisällä usb kaapelia? eihän sitä kaapelia enään tähän aikaan lauantai illasta mistään saa...kyllä harmittaa!! no oppia ikä kaikki niinkuin sanan lasku sanoo!!
Harvemman tavaran pakkauksissa lukee mitä paketti EI sisällä, kyllä sen pitäisi riittää että lootassa lukee mitä se sisältää!
USB-johdon kuuluminen tulostimien mukaan on melko harvinaista ja halvahkoissa tulostimissa se puuttuu aina.
Onpas teitä monta erehtynyttä, ensin oli "huijaa asiakkaita" ja nyt "sitten ei". Jokin epidemia?- taas viisastelet täällä
RepeRuutikallo kirjoitti:
Harvemman tavaran pakkauksissa lukee mitä paketti EI sisällä, kyllä sen pitäisi riittää että lootassa lukee mitä se sisältää!
USB-johdon kuuluminen tulostimien mukaan on melko harvinaista ja halvahkoissa tulostimissa se puuttuu aina.
Onpas teitä monta erehtynyttä, ensin oli "huijaa asiakkaita" ja nyt "sitten ei". Jokin epidemia?Mielestäni annukan kaltaisia ihmisiä tosiaan huijataan myymällä pakettia josta puuttuu tuo kaapeli! eihän tuo olisi vaikeata laittaa pakettiin että ei sisällä usb kaapelia jolla paskan saa toimimaan! t:pornoeinari
- Lässytät
"tälläisiä laitteita myydään muka käyttö valmiina?" USB-kaapeli ei yleensäkään kuulu kauppaan. Kauppaan mars.
- ,,,
Ikävä kuvaa katsoa, kun ei ole piuhoja.
- te "viisaat"
Kertokaas miten tuo laite yleensä asentuu koneelle! ohjelma latautuu 5% ja sitten jää siihen? no ohjeissa oli että ota palomuuri ja virus torjunta pois käytöstä ja asenna uudelleen! no tehtiin kuten neuvottiin mutta eipä vaan asennu!kerio ja avast käytössä!poistettiin jopa avg7.5 koneelta mutta ei vaan asennu! eli nyt sitä "tietotaitoa" tarvittaisiin eikä mitään viisastelua!taitaa mokoma tarjouskone lähteä takaisin markettiin! t:onneton annukka
- ei kerpele kuulu...
... eikä oo ikinä kuulunutkaan.eurolla saa euron vehkeen...voi kiesus...sama kun scart liitin ei kuulu halpis dvd soittimiin. eipä kuulu paperikaan monitoimi laitteisiin vaikkei siitäkään ole mainintaa heh eihän se oo silloin käyttövalmis eikä kuulu sähkökään...idiootit että pistää vihaksi nää jutut
- mikkelin..
cittarissa lukee kissan-kokoisin kirjaimin että myytävissä tulostimissa ei ole usb-kaapelia, tosin pari euroa ei paha hinta, kestää kauemmin kuin itse tulostin.
- jaa a
Mitenkähän se Citymarket on sinua huijannut, ei ne niitä tulostimia pakkaa. Ne tulee maahantuojalta valmiina pakettina ja Citymarket lyö paketit hyllyyn.
Syytä maahantuojaa tai HPta puutteellisesta paketista, älä niitä joilla ei ole mitään vaikutusta paketin sisältöön.- änkyttää joku
Huumediileri...
- jaa a
änkyttää joku kirjoitti:
Huumediileri...
Ja mikäs pikkuneidillä on ongelma?
- kai se sinullekkin
jaa a kirjoitti:
Ja mikäs pikkuneidillä on ongelma?
Selviää.....
- tätä linkkiä
http://www.konepiste.com/epages/Capnova.sf/?ObjectPath=/Shops/Konepiste/Products/882780416482
siinä liitääntä usb, jolloin sen pitäis kuulua mukaan. Ellei toisin mainita. Ja Itse sanoisin etten osta kirveelläkään enää toista hp:bn tulostinta, se jos mikään on perk.. musterosmo, ja toiseksi patruunat maksaa vähintää 70€- kerrotaan
että laite liitetään USB:hen, ei muuta.
Kuvassakaan ei ole liitäntäjohtoa.
Mistä päättelet, että se liitäntäjohto kuuluu mukaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674