kuka koskee ilman lupaa?

snellaflicka

Yks poika josta mä joskus oon ollu kiinostunu hiplas mua ku luuli et mä nukun.Olin alkamas nukkuu mut unta en ollu vielä saanu. Mua ällötti, kaduttaa ku en huutanu sille et näpit irti minusta. mut en jotenki viittimy nolata sitä.. olin idiootti. ois pitäny...Mä en anna kenenkää koskee muhun, siis sellasen jolle se homma ei kuulu. Kukaa ei oo oikeestaa koskaa saanu koskee muhun(älkää ny alkako pilkkua viilaa), ja toi sika hiplas mua ku luuli et mä en tiä. Jätkät ootteko te sellasii et heti hyökkäätte kiinni ku mahollisuus on, eikö teillä oo yhtää hienotunteisuutta vai mitä se ny onkaa ? ü

Ahistaaaa!!!!!!!!

6

1312

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Filippa K

no hyi helvetti!
      Olipa törkee pikku paskiainen..
      Veikkaanpa että kyllä niillä joillain on sitä hienotunteisuutta (toivottavasti) =)

• jätkä89..........

Tääl ei saa vissiinkään kiroilla joten joudun jättämään rankkasanaisen toteamukseni siitä tyypistä väliin... Mutta siis kuulostaa tosi inhottavalta tyypiltä, jolla ei terveet asiat juurikaan päässä liiku. Siis kannattaa vai pyrkiä välttämään tollaisia kusipäitä, tiiä mitä ne ennenpitkää vielä keksiikään. Otit opiksesi, mutta muista ettei läheskään kaikki ole tollaisia. Hienotunteisuudesta en tiedä tämän jätkän kohdalla, en usko että sillä oli todellisia tunteita sinua kohtaan lainkaan. Yritä olla välittämättä tuosta asiasta, sillä muuten se vain kieltämättä ahdistaa sinua. Pysyt kaukana siitä jätkästä niin pääset hänestä eroon.

• snellafilcka

tää ei ollu normaali. mitä enemmän aattelen asiaa sen enemmän mua inhottaa, hyi että!!! mistä mää tiän mitä se on tehny sitte ku nukahin, mutta montaa tuntia en kyllä sinä yönä nukkunu. yök

• ELEPHANTSFUCKFACE
        snellafilcka kirjoitti:

tää ei ollu normaali. mitä enemmän aattelen asiaa sen enemmän mua inhottaa, hyi että!!! mistä mää tiän mitä se on tehny sitte ku nukahin, mutta montaa tuntia en kyllä sinä yönä nukkunu. yök

Täs kyl tietty herää kysymys, että mikä ihme toi tilanne sit oikein oli? Kui te päädyitte nukkumaa samaan paikkaan? Poika teki väärin, mut täs vaan herää uteliaisuus, et mikä toi tilanne oikeen oli..

• snellaflicka
        ELEPHANTSFUCKFACE kirjoitti:

Täs kyl tietty herää kysymys, että mikä ihme toi tilanne sit oikein oli? Kui te päädyitte nukkumaa samaan paikkaan? Poika teki väärin, mut täs vaan herää uteliaisuus, et mikä toi tilanne oikeen oli..

porukalla mökillä. olin ainut tyttö, mut kakki muut kyllä käyttäyty asiallisesti mua kohtaa, niinku aina ennenki. Kerta me ollaa kavereita kaikki, ei muuta! Alkoholilla ei oo mitää osuutta asiaa, et ei senkää piikkii voi laittaa. VAikka ei tietenkää muutenkaa..

• Heeeeenrrryy

Juu, ei kaikki olla tuommosia, pitäs osata hillitä ittiään vähä ja enemmänki. JOKU RAJA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      82
      3260
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      37
      2074
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      169
      1850
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      302
      1396
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      36
      1305
    6. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      112
      1239
    7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      93
      1229
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1110
    9. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1094
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1071
    Aihe