Pokeria missä

Pokerman86

Kertokaas hyviä sivustoja mistä aloittaa pokerin peluu, en ole koskaan ennemmin pelannut mutta intoa löytyy

7

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos muistan oikein.
      • Kukkopoker

Hei!

Paras paikka aloittaa pokerin pelaaminen on Everest Poker, koska paikka on pääasiassa suunnattu juuri aloittelijoille. Everest Poker järjestää viiden minuutin välein ilmaisia sit& go turnauksia ja erittäin pienen limitin käteispelejä!

Minimi rahansiirto rajaa ei ole. Vain käyttämäsi
        talletus tavan omat rajoitukset (moneybookersilla 5$)

Avaa uusi pelitili Everest Pokerille ja tee vähintään 5$ talletus niin me lisäämme 5$ pelitilillesi! Avaa tili ositteesta http://www.cockpoker.net/specialoffers.htm ja seuraa sivuston ohjeita!

• onko totta

`Tuolla siis luki että Titanilla alkais sit & go turnaukset jo 0,10 dollarin hintaisista? Pitääkö tosiaan paikkaansa? Ja onko kukaan käyttänyt sitä ilmaista 25 dollarin bonusta? Jos on niin kauan kesti että tuli tilille? Kiitos vastauksesta.

• hiosahfoh

Tossa topiikissa ei kukaan puhunut Carbonista mitään? Vaikka siellä foorumissa oli vaikka kuinka paljon. Mun mielestä ihme juttu, varsinknin ku niillä on nyt niin isot bonukset.

Vaikka Titanilla ja Absolutella onkin pieniä sittareita, niin ei se kaikkea ratkaise. Kai nyt aloittelijallakin voi olla enemmän massia, niin ei tarvii mikroista aloittaa. Silloin ainakin mun mielestä esimerkiksi just jotku tollaset isot bonukset ja pelaajien taso ratkaisee.

• pikkulimiiteille
        hiosahfoh kirjoitti:

Tossa topiikissa ei kukaan puhunut Carbonista mitään? Vaikka siellä foorumissa oli vaikka kuinka paljon. Mun mielestä ihme juttu, varsinknin ku niillä on nyt niin isot bonukset.

Vaikka Titanilla ja Absolutella onkin pieniä sittareita, niin ei se kaikkea ratkaise. Kai nyt aloittelijallakin voi olla enemmän massia, niin ei tarvii mikroista aloittaa. Silloin ainakin mun mielestä esimerkiksi just jotku tollaset isot bonukset ja pelaajien taso ratkaisee.

En pidä carbonia erityisen hyvänä saittina. Ne bonuksetkin on tarkoitettu lähinnä isomman rahan pelaajille. Carbon on huono saitti pikkulimiittien pelaajille.

Parempia vaihtoehtoja on kymmeniä. Paffiakin pidän parempana kuin carbonia.

Suurin syy miksi carbon on suosiossa on tietenkin siinä, että Kurkopari on yhteistyössä heidän kanssa ja pystyy järjestämään turnauksia jne.

Isoissa limiiteissä nl50->nl1xx se voi ollakin kokeilunarvoinen, mutta pienemmissä ei kannata vaivautua.

• hiosahfoh
        pikkulimiiteille kirjoitti:

En pidä carbonia erityisen hyvänä saittina. Ne bonuksetkin on tarkoitettu lähinnä isomman rahan pelaajille. Carbon on huono saitti pikkulimiittien pelaajille.

Parempia vaihtoehtoja on kymmeniä. Paffiakin pidän parempana kuin carbonia.

Suurin syy miksi carbon on suosiossa on tietenkin siinä, että Kurkopari on yhteistyössä heidän kanssa ja pystyy järjestämään turnauksia jne.

Isoissa limiiteissä nl50->nl1xx se voi ollakin kokeilunarvoinen, mutta pienemmissä ei kannata vaivautua.

Mutta mitä mä sanoin olikin just se, että tuolla puhuttiin vaan siitä missä on pienimmät pöydät (ja kai siihen liittyi myös se onko hyviä vai huonoja pelaajia liikenteessä). Ite sanoinkin, että ei se niin aina mene. Jos on vähän enemmän massia vaikka olis aloittelija, niin ei paljon motivoi pelata jossain 0,10 ja 0,50 dollarin sittareissa.

Itellä ainakin joitain tuttuja joilla on kiitettävästi rahaa, niin suhteessa siihen ei niitä saa aloittelijana mihinkään mikroihin pelaamaan. Ei siinä ole niille jännitystä. Siinä sitten tulee muut jutut esille. Siksi omasta mielestäni toi Carbon vois sopia joillekin paremmin. Mun mielestä. Mutta makuja tietysti riittää ja paikkoja.

• ei kovin suuri
        hiosahfoh kirjoitti:

Mutta mitä mä sanoin olikin just se, että tuolla puhuttiin vaan siitä missä on pienimmät pöydät (ja kai siihen liittyi myös se onko hyviä vai huonoja pelaajia liikenteessä). Ite sanoinkin, että ei se niin aina mene. Jos on vähän enemmän massia vaikka olis aloittelija, niin ei paljon motivoi pelata jossain 0,10 ja 0,50 dollarin sittareissa.

Itellä ainakin joitain tuttuja joilla on kiitettävästi rahaa, niin suhteessa siihen ei niitä saa aloittelijana mihinkään mikroihin pelaamaan. Ei siinä ole niille jännitystä. Siinä sitten tulee muut jutut esille. Siksi omasta mielestäni toi Carbon vois sopia joillekin paremmin. Mun mielestä. Mutta makuja tietysti riittää ja paikkoja.

Vaikka omaisin rahaakin "yli omien tarpeiden", niin silloinkin menisin pelaamaan jonnekin muulle saitille kuin Carbonille. Ihan siitä syystä, että Carbonin verkossa pelaajien määrä on mielestäni kovin pieni ja silloin paremmat pelit löytyvät tietysti vekrosta jossa on paljon pelaajia.

Carbonilla taisi olla kyllä erikoisuutena turnaukset, joissa saa ns. tiputuspalkkion eli puolet palkintosummasta meneekin siihen että jos tiputtaa jonkun pelaajan niin saa puolet buy-inistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen