Galilei 2 -seikkailujen saari

Örkki

Vattu ku on vaikea peli ;__; Olen siis nyt saanut nuo kaikki rohdon aineet kerättyä jne. Mutta nyt tökkii padon ja lampaiden kanssa. Miten siis padon saa rakennettua ja lampaan ajettua Vinksin luo?

Tänks, jos joku vastaa~

13

877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Örkki

      Pääsin nyt sitten tuohon jäälohkare kohtaan saakka ja nyt pitäisi keksiä missä järjestyksessä ne pitää työntää sinne veteen. Neuvoja?

    • Lunni

      No se on kyllä ihan liian hankala peli kaltaiselleni tomppelille. D8 Miten olet edes pääsyt noinkin pitkälle? Itseltäni jää aina puuttumaan moni ainesosa, esim. hevosenkenkä ja neliapila ja... moni muukin, ei nyt tule mieleen, en ole pelannut pitkään aikaan.

    • Will

      Mä tarvin apua ku multa puuttuu enää karvassieni ja neliapila. en tiiä mistä ja miten ne saa.
      oon kuullu jotenkin että karvassienen sais jostain suolta mut en tiiä sen enempää. auttaisko joku? :/

      • Georgia2

        Örkki,sinä: Ensiksikin,ne jäälohkareet. Yritä työntää ne PERÄKKÄIN, niin,että saat sillan,niin voit kävellä rotkon yli, ja pääset sen kohdan läpi!! (:

        Ja Lunni,sinä:(jos vielä pelaat) Mene siihen kohtaan missä on hevosenkengän muotoinen jälki.Vähän matkan päässä on mutaa,laita sitä kengän päälleja nosta kenkä VAROVASTI. Eli Sinulla on hevosenkenkä. Neliapaila on vaikeempi: Mene pohjois niitylle.Odota,kunnes Kultainen perhonen tulee,hae eveliinalla ankan ammeesta saippuaa ja pyydystä kultainen perhonen saippua kuplaan.Sitte viet sen niitylle muiden perhosten kanssa.Niin niitylle ilmestyy neliapila!! (: (:

        Will,sinulle:(Neliapilan katsot ylempää.) Karvassieni,Otat äkkitammesta terhon ja istutat sen siihen paikkaan, mikä on siinä,kun mennään tietäjän luo,niin ei siitä vaan siellä vähän matkan päässä on ympyrä,mikä on tehty "valkoisista maamunista",se on siinä tietäjän paikan vierassä.Kaadat sitten puun ja siinä on sitten silta! Siellä on tosiaankin suo! Suo, jossa on kompassi ruusu.Kävelet suota ympäri, kunnes kuuluu sellainen "PLÄTS"-ääni. Siihen kohtaan sitten kaivat kuopan ja imet vedet NOPEASTI. Sitten kastelet kompassi-ruusua. Katsot mikä terälehdistä on punainen.Kävelet sinne suuntaan,minne punainen lehti osoittaa.Jatkat tätä kunnes saavut karvassienen luo. (: (: (:

        TOIVOTTAVASTI OLI APUA!!!! Hyvää loppukesää kaikille!!


      • Willl
        Georgia2 kirjoitti:

        Örkki,sinä: Ensiksikin,ne jäälohkareet. Yritä työntää ne PERÄKKÄIN, niin,että saat sillan,niin voit kävellä rotkon yli, ja pääset sen kohdan läpi!! (:

        Ja Lunni,sinä:(jos vielä pelaat) Mene siihen kohtaan missä on hevosenkengän muotoinen jälki.Vähän matkan päässä on mutaa,laita sitä kengän päälleja nosta kenkä VAROVASTI. Eli Sinulla on hevosenkenkä. Neliapaila on vaikeempi: Mene pohjois niitylle.Odota,kunnes Kultainen perhonen tulee,hae eveliinalla ankan ammeesta saippuaa ja pyydystä kultainen perhonen saippua kuplaan.Sitte viet sen niitylle muiden perhosten kanssa.Niin niitylle ilmestyy neliapila!! (: (:

        Will,sinulle:(Neliapilan katsot ylempää.) Karvassieni,Otat äkkitammesta terhon ja istutat sen siihen paikkaan, mikä on siinä,kun mennään tietäjän luo,niin ei siitä vaan siellä vähän matkan päässä on ympyrä,mikä on tehty "valkoisista maamunista",se on siinä tietäjän paikan vierassä.Kaadat sitten puun ja siinä on sitten silta! Siellä on tosiaankin suo! Suo, jossa on kompassi ruusu.Kävelet suota ympäri, kunnes kuuluu sellainen "PLÄTS"-ääni. Siihen kohtaan sitten kaivat kuopan ja imet vedet NOPEASTI. Sitten kastelet kompassi-ruusua. Katsot mikä terälehdistä on punainen.Kävelet sinne suuntaan,minne punainen lehti osoittaa.Jatkat tätä kunnes saavut karvassienen luo. (: (: (:

        TOIVOTTAVASTI OLI APUA!!!! Hyvää loppukesää kaikille!!

        Mutta mistä sen ammeen sai sille ankalle? :O


      • Georgia2
        Willl kirjoitti:

        Mutta mistä sen ammeen sai sille ankalle? :O

        Ainiin,et olekaan vielä tehnyt sitä... Noh, ensiksikin avaat ankan talosta portin. Sen jälkeen juttelet ankalle niinkauan että se kysyy omaa ammetta. Jos ei heti ala puhumaan ammeesta mene välillä pois ja tule ankan talolle uudelleen sen pitäis sanoo jotain tälleen: "Voi miten kaipaan omaa uima-allasta." Huom!!(ankka saattaa olla välillä vähän töykeä,mutta älä välitä siitä) Ja sitten.Menet siihen keskelle missä on nurmikkoa ja kaivat galileilla siihen keskelle 2 kuoppaa niin ammeesta tulee iso! Sitten siellä missä se apina on,niin siellä on kaivo,otat sieltä vettä kaksi kertaa ja viet ammeeseen.Sitten ankalla on kylpy amme! Ja kun ankalla on ammmme sinä voit mennä tapaamaan rannalle laulavan lentokalan.Se opettaa sinut toitottamaan.Kun tulet takaisin ankan talolle, kylpyvedestä pitäisi olla jo tullut saippuaista!!

        Saa kysyy lisää neuvoja,jos tarviitte!! MINÄ autan!! (x (=


      • Will
        Georgia2 kirjoitti:

        Ainiin,et olekaan vielä tehnyt sitä... Noh, ensiksikin avaat ankan talosta portin. Sen jälkeen juttelet ankalle niinkauan että se kysyy omaa ammetta. Jos ei heti ala puhumaan ammeesta mene välillä pois ja tule ankan talolle uudelleen sen pitäis sanoo jotain tälleen: "Voi miten kaipaan omaa uima-allasta." Huom!!(ankka saattaa olla välillä vähän töykeä,mutta älä välitä siitä) Ja sitten.Menet siihen keskelle missä on nurmikkoa ja kaivat galileilla siihen keskelle 2 kuoppaa niin ammeesta tulee iso! Sitten siellä missä se apina on,niin siellä on kaivo,otat sieltä vettä kaksi kertaa ja viet ammeeseen.Sitten ankalla on kylpy amme! Ja kun ankalla on ammmme sinä voit mennä tapaamaan rannalle laulavan lentokalan.Se opettaa sinut toitottamaan.Kun tulet takaisin ankan talolle, kylpyvedestä pitäisi olla jo tullut saippuaista!!

        Saa kysyy lisää neuvoja,jos tarviitte!! MINÄ autan!! (x (=

        Nyt ono täällä jääsaarella. oon just tullu tänne enkä pääse täst jääkohast läpi. tääl on kivaa joka puolella ja edes liukasta jäätä niin että en pääse eteenpäi. Help.


      • Korjaan
        Will kirjoitti:

        Nyt ono täällä jääsaarella. oon just tullu tänne enkä pääse täst jääkohast läpi. tääl on kivaa joka puolella ja edes liukasta jäätä niin että en pääse eteenpäi. Help.

        Siis tääl on kiviä joka puolella ja oon siel jääsaarel. miten tost tuulen auheuttamasta liukkaasta jäästä pääsee läpi?


      • Georgia2
        Korjaan kirjoitti:

        Siis tääl on kiviä joka puolella ja oon siel jääsaarel. miten tost tuulen auheuttamasta liukkaasta jäästä pääsee läpi?

        Niin niistä kivistä... Jos siellä on semmoisia kiviä,että ne voi murskata safkalla niin sitten murskaat ja otat soraa ja eveliinalla puhallat ne jäälle. Niin kävelet sitten soran avulla jään yli!! Toivottavasti oli apua! (: kysykää lisää neuvoja jos tarvitsette.


      • will
        Georgia2 kirjoitti:

        Niin niistä kivistä... Jos siellä on semmoisia kiviä,että ne voi murskata safkalla niin sitten murskaat ja otat soraa ja eveliinalla puhallat ne jäälle. Niin kävelet sitten soran avulla jään yli!! Toivottavasti oli apua! (: kysykää lisää neuvoja jos tarvitsette.

        nyt tarvin apuu ku oon linnassa sellases kohas että on se punanen ovi auki ja sillee. nyt tarvin tulta. miten mä teen sen? :O


      • Georgia2
        will kirjoitti:

        nyt tarvin apuu ku oon linnassa sellases kohas että on se punanen ovi auki ja sillee. nyt tarvin tulta. miten mä teen sen? :O

        Nooooooo.... Se tuli tehään silleen,ettää otat robotista,(mikä lieneen joku meka...) sitä öljyä,ja laitat sen seinän viereen ja törmäät seinää. Siitä tulee katsos sitten kipinöitä...


      • huttunen.maria
        Georgia2 kirjoitti:

        Nooooooo.... Se tuli tehään silleen,ettää otat robotista,(mikä lieneen joku meka...) sitä öljyä,ja laitat sen seinän viereen ja törmäät seinää. Siitä tulee katsos sitten kipinöitä...

        Moi. Kertoisiko joku, miten siitä kaivosta saa tulemaan vettä? Pitääkö Safkalla törmätä kaivoon tai vastaavaa?


    • mina.tassa.vain

      No tämä on jo vanha viesti, mutta vastaanpa kuitenkin...
      Ota hahmoksi Galilei ja sillä tartu pumpun kahvaan. Sitten sillä pumppaa vuoroon perään ylös ja alas niin jonkin ajan kuluttua pitäis sitä vettä alkaa tulemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe