Moi!
onko enää saatavilla DINGOMANIA DVD:tä?
Ei löydy, ei sitten mistään =(
Auttakaa...
DINGOMANIA
5
771
Vastaukset
- ............
Citymarketista dvd:tä olen usein nähnyt (itselläni on jo). Jos kaupoista ei löydy, kannattaa tiedustella musiikkiliikkeistä ja vaikka tilata sen kautta dvd:n.
- cabsalom
Täytyy mainita, että kyseinen DVD löytyy kokonaisuudessaan myös "Kunnian päivät 1983-86" -boxilta.
- meze
Tattista vaan vastauksista!
Ai sama DVD löytyy kunnian päivät boxilta?
Jee, sitä näyttäs olevan tarjolla useammassakin paikassa. Sittenhän mun pitää ehdottomasti hommata se.
Kiitti vielä kerran! =)) - ........
meze kirjoitti:
Jee, sitä näyttäs olevan tarjolla useammassakin paikassa. Sittenhän mun pitää ehdottomasti hommata se.
Kiitti vielä kerran! =))Dingomania-dvd tosiaan löytyy Kunnian kentät-boxilta, joka sisältää dvd:n lisäksi Dingon täydellisen 80-luvun diskografian! (mukaan lukien demot ja harvinaisuudet!) Hintaa boxilla on, mutta on hintansa väärtti.
Onkohan tulevaisuudessa tulossa samantapainen julkaisu 1990-luvun tuotannosta? Esim. Hyvää yötä Jan-biisiä en ole mistään löytänyt ja se lienee todella harvinainen? - harvinaisempi
meze kirjoitti:
Kiitti vielä kerran! =))helmi näillä areenoilla.ilahduttava ilmaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076