Piti nyt sitten pikku pöhnissä tulla tänne hehkuttamaan
Eli 520 e34 oli kiikaris kauan aikaa mutta sitten tuli pakottava tarve kun tuli käyttiksellä tapaturma perjantaina ja maanantaiksi piti olla auto niin e36 316 tuli alle
Mitään muuta en katsonutkaan kuin bemua, se oli selvä että sitä pitää kokeilla tällä kertaa.
Kahta 318 kävin ajamassa liikkeessä mutta olivat aivan perseestä ajettavuudeltaan. Ehdin jo miettiäkin että tämäkö nyt on sitä "pemarimiesten laatua", kunnes sitten löysin nykyisen ja kävin katsomassa (yksityisellä, -91, aiva mummo eli ei mitää hienoa joka toimisi sähköllä) ja oli kyllä hyvä ajaa!
tunnustan että en ole tainnut ennemmin vielä autoa omistaa mutta nyt taitaa olla eka.
Ei tuo mihinkään kulje ja on 340tkm ajettu, mutta sisältä 10 arvosana, ja ulkoa 9,5. Pohjassa ei yhtään ruostetta, juuri sen massasin ja liikkeen huoltokirja 240tkm kohdalle jonka jälkeen yksityisen yllapitämä.
Vähän jännitti ostaa bemari kun niistä nyt on kaikkea puhetta että kestääkö vai ei ym. mutta kyllä, vakuuttavaa. Kilometrejä on mutta jos mittariston peittää niin ei kukaan osaa varmasti arvata paljonko siellä on.
Kiiltävän musta
Ei mitään ylimääräisiä ääniä sisälle... menee suoraan kuin juna vaikka ilman kiskoja... kuutosen murinoita on ikävä mutta en kyllä tuonkaan ostoa kadu.
kytkimestä on kuitit, kansirempasta on kuitit, nokasta, nostajista, ynnämuuta sellaista että hyvin huollettu on. Ja itse heti kans vaihdoin moottorin ja laatikon öljyt mutta "AUTOMAATTI"öljyä piti varaosaliikkeen miehen mukaan laittaa? Ei mitään minä laitoin ja toimii mutta kummastuttaa että manuaaliin automaatin öljyä.....
Mutta tässä tälläinen pieni jutustelu näin illan ratoksi ennen maailmalle poistumista niin ja se on hieno tunne kun työntää takaa!!
Ostin sitten bemarin :)
7
1347
Vastaukset
- olkoon
"kytkimestä on kuitit, kansirempasta on kuitit, nokasta, nostajista, ynnämuuta sellaista että hyvin huollettu on." Suomeksi sanottuna: Lueteltuna Bemarin remontit: NE EIVÄT OLE HUOLTOJA, VAAN PAKOLLISIA REMONTTEJA,joita ei MIHINKÄÄN muuhun autoon tarvitse noilla kilometreillä tehdä. Toivotan sydämeni pohjasta onnea Bemusi kanssa, saattaa vain olla ettei tulevaisuus ole niin ruusuinen.
- pitää
lisätä että olen autonasentaja, ja taidan kyllä tietää mikä on vika ja mikä ominaisuus, eli näytä mulle auto jossa kytkin kestää yli 340tkm?
kansi rempa on tehty ja nokka uusittu, okei se on bemarin vika että nokka menee hajalle 300tkm jälkeen (eikö se ole sen ansainnut jo nuolla kilometreillä).
Foorttissa menee voitelukanavat tukkoon kannessa ja voitelu kannessa pettää (saman vuotisista puhe), ooppelin remminvaihto on 60tkm ja se ei kestä edes sitä, japsien riesana on vetari/venttiili/ kytkin ongelmat ruoste.
että hys hys, jos on joku ongelma merkin kanssa, kannattaisi ostaa itsellesikin ja kokea itse onko paska.
Itse olen aiva vastustanut, mutta nyt päätin kokeilla ja koukkuun taisin jäädä.
pahat puheet on pahoja puheita, hyvä auto ei voi muuta sanoa. - mulla ollu
pitää kirjoitti:
lisätä että olen autonasentaja, ja taidan kyllä tietää mikä on vika ja mikä ominaisuus, eli näytä mulle auto jossa kytkin kestää yli 340tkm?
kansi rempa on tehty ja nokka uusittu, okei se on bemarin vika että nokka menee hajalle 300tkm jälkeen (eikö se ole sen ansainnut jo nuolla kilometreillä).
Foorttissa menee voitelukanavat tukkoon kannessa ja voitelu kannessa pettää (saman vuotisista puhe), ooppelin remminvaihto on 60tkm ja se ei kestä edes sitä, japsien riesana on vetari/venttiili/ kytkin ongelmat ruoste.
että hys hys, jos on joku ongelma merkin kanssa, kannattaisi ostaa itsellesikin ja kokea itse onko paska.
pahat puheet on pahoja puheita, hyvä auto ei voi muuta sanoa.ste mitään vikaa vanhassa W124 -88 200d mersussa viimesellä miljoonallakilometrillä.
- 24 valve
pitää kirjoitti:
pahat puheet on pahoja puheita, hyvä auto ei voi muuta sanoa.puhut asiaa, jos fordilla,ooppelilla tai japsilla
on ajettu yli 300 tkm ja on samalta aika kaudelta
nii montahan moottoria tai kantta on jo vaihdettu
ja varmaa vetoniveleitä on mennyt jätesäkillinen sekä kaiken maailman anturoita ja tunnistimia saman verran ruosteesta puhumattakaa!!!! - mursunaattori
mulla ollu kirjoitti:
ste mitään vikaa vanhassa W124 -88 200d mersussa viimesellä miljoonallakilometrillä.
No sepä onkin viimeinen kunnon mersu.... nyky eemeli on aika surkee mersuksi.
- darter
Noilla kilometreillä japsit on jo ollu paalaamolla monta vuotta, ei remontteja!
- sdadsa
Aika mopohan se on, mutta muuten erinomainen peli ja näyttäähän se hyvältä. Sata kertaa paremmalta kuin uudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724657
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h714449Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv732873Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222186Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151699- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121389- 1851298