Oinas ja Härkä! Miten?

ooooinas

Miten oinas tyttö ja härkä poika sopii yhteen? onko kokemuksia?

7

1805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaahas..joku toinen

      unohda ennen kuin jatkuu huumaa pidemmälle...
      härkä haluaa kouluttaa sinusta " herraa pelkäävän" ja tietäessään sinun olevan älykäs .. tulee iskemään ja lujaa alta lipan.. hänelle on kaikki sallittua ja sinulle ei mitään..kysyt lupaa vaikka et olisikaan ja silti saat tyrmäävän vastauksen... Härkä on ihana salarakas, mutta unohda kaikki muu... tämän kokenut 44-v oinas

    • mikä yhdistelmä

      Eiköhän oinas/härkä yhdistelmässä sarvet kolise kovaa. Tai mikäs siinä, ei ainakaan aika tule pitkäksi, kun riitaa riittää.

    • lappapuuro

      minä oon härkäN ja mies on oinas. ihania hetkiä on mutta härkänä sanoisin että huomiota kaipaisin ehkä enemmän...

    • Oinastyttö

      Olen oinastyttö ja mieheni on härkä. Olemme olleet yhdessä 17 ja puoli vuotta, josta viimeiset 9 vuotta naimisissa. Meillä on 3 lasta, joista keskimmäinen on oinas ja nuorin 3kk ikäinen härkävauva. Ei meillä kauheesti sarvet kolise yhteen. Parisuhteemme on erittäin hyvää, kun sitä osaa rakentavasti hoitaa ja ottaa puolin ja toisin toisen huomioon. Olen aina sanonut, että särmää pitää olla, vaikka oinas on määräilevä, sille pitää löytyä kaveri, joka sanoo vastaan, eikä vain myötäile. Härkämiehestä on siihen - Ainakin meillä.

    • kysy tietoa on otsikolla

      mahdoton, kiivas..............vastaan vai omaan palstaani,t,tietoa on.......

    • Mimma85

      Välillä se on todella ihanaa ja antoisaa.Itse olen oinas nainen ja mieheni härkä mies,4 ja puol vuotta ollaan yhdessä taaperrettu.Kerran erottu kun ei tuntunut yhteistä säveltä löytyvän mutta vähän ajan päästä ikävä toisen luo oli ylitse pääsemätön ja matkamme jatkuu taas yhdessä.Suurimmat haasteet tulee siitä että mies haluaa niin paljon huomiota ja itse haluaisin olla enemmän omissa oloissani välillä.Mutta kyllä meidän elämä ainakin on hyvin mielenkiiontoista ja välillä hyvin haastavaa.Suosittelen ihmiselle joka ei halua tasaista ja tylsää elämää...!

    • 27v, kokemus

      enpä ryhtyisi siihen suhteeseen enää.
      Meillä kesti 27 v. ja erottiin.
      Oli se sellaista taistelua, tai jomman kumman tarkoituksellista väistelyä, että ylivoimaisen raskaaksi tuli.
      Nyt olen asunut vesimiehen kanssa 13 vuotta, ja aivan erilaista on.
      Kaikki asiat menee lomittain ja niin helposti, että päivä toisensa jälkeen pitää sitä oikein ihmetellä. Riitaa ei saada millään aikaiseksi.
      Kumpikin osaa purkaa toisen huonon päivän aivan automaattisesti muutamalla lausella jne.
      Olen oinasmies ja niistäkin vaihtoehdoista taistelevin elävä raketti (joku on joskus näin määritellyt).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe