Miten oinas tyttö ja härkä poika sopii yhteen? onko kokemuksia?
Oinas ja Härkä! Miten?
7
1830
Vastaukset
- jaahas..joku toinen
unohda ennen kuin jatkuu huumaa pidemmälle...
härkä haluaa kouluttaa sinusta " herraa pelkäävän" ja tietäessään sinun olevan älykäs .. tulee iskemään ja lujaa alta lipan.. hänelle on kaikki sallittua ja sinulle ei mitään..kysyt lupaa vaikka et olisikaan ja silti saat tyrmäävän vastauksen... Härkä on ihana salarakas, mutta unohda kaikki muu... tämän kokenut 44-v oinas - mikä yhdistelmä
Eiköhän oinas/härkä yhdistelmässä sarvet kolise kovaa. Tai mikäs siinä, ei ainakaan aika tule pitkäksi, kun riitaa riittää.
- lappapuuro
minä oon härkäN ja mies on oinas. ihania hetkiä on mutta härkänä sanoisin että huomiota kaipaisin ehkä enemmän...
- Oinastyttö
Olen oinastyttö ja mieheni on härkä. Olemme olleet yhdessä 17 ja puoli vuotta, josta viimeiset 9 vuotta naimisissa. Meillä on 3 lasta, joista keskimmäinen on oinas ja nuorin 3kk ikäinen härkävauva. Ei meillä kauheesti sarvet kolise yhteen. Parisuhteemme on erittäin hyvää, kun sitä osaa rakentavasti hoitaa ja ottaa puolin ja toisin toisen huomioon. Olen aina sanonut, että särmää pitää olla, vaikka oinas on määräilevä, sille pitää löytyä kaveri, joka sanoo vastaan, eikä vain myötäile. Härkämiehestä on siihen - Ainakin meillä.
- kysy tietoa on otsikolla
mahdoton, kiivas..............vastaan vai omaan palstaani,t,tietoa on.......
- Mimma85
Välillä se on todella ihanaa ja antoisaa.Itse olen oinas nainen ja mieheni härkä mies,4 ja puol vuotta ollaan yhdessä taaperrettu.Kerran erottu kun ei tuntunut yhteistä säveltä löytyvän mutta vähän ajan päästä ikävä toisen luo oli ylitse pääsemätön ja matkamme jatkuu taas yhdessä.Suurimmat haasteet tulee siitä että mies haluaa niin paljon huomiota ja itse haluaisin olla enemmän omissa oloissani välillä.Mutta kyllä meidän elämä ainakin on hyvin mielenkiiontoista ja välillä hyvin haastavaa.Suosittelen ihmiselle joka ei halua tasaista ja tylsää elämää...!
- 27v, kokemus
enpä ryhtyisi siihen suhteeseen enää.
Meillä kesti 27 v. ja erottiin.
Oli se sellaista taistelua, tai jomman kumman tarkoituksellista väistelyä, että ylivoimaisen raskaaksi tuli.
Nyt olen asunut vesimiehen kanssa 13 vuotta, ja aivan erilaista on.
Kaikki asiat menee lomittain ja niin helposti, että päivä toisensa jälkeen pitää sitä oikein ihmetellä. Riitaa ei saada millään aikaiseksi.
Kumpikin osaa purkaa toisen huonon päivän aivan automaattisesti muutamalla lausella jne.
Olen oinasmies ja niistäkin vaihtoehdoista taistelevin elävä raketti (joku on joskus näin määritellyt).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223820Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122891Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22880Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39856PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113712Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport35688- 35666
- 104627
- 134625