Oinas ja Härkä! Miten?

ooooinas

Miten oinas tyttö ja härkä poika sopii yhteen? onko kokemuksia?

7

1904

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaahas..joku toinen

unohda ennen kuin jatkuu huumaa pidemmälle...
      härkä haluaa kouluttaa sinusta " herraa pelkäävän" ja tietäessään sinun olevan älykäs .. tulee iskemään ja lujaa alta lipan.. hänelle on kaikki sallittua ja sinulle ei mitään..kysyt lupaa vaikka et olisikaan ja silti saat tyrmäävän vastauksen... Härkä on ihana salarakas, mutta unohda kaikki muu... tämän kokenut 44-v oinas

• mikä yhdistelmä

Eiköhän oinas/härkä yhdistelmässä sarvet kolise kovaa. Tai mikäs siinä, ei ainakaan aika tule pitkäksi, kun riitaa riittää.

• lappapuuro

minä oon härkäN ja mies on oinas. ihania hetkiä on mutta härkänä sanoisin että huomiota kaipaisin ehkä enemmän...

• Oinastyttö

Olen oinastyttö ja mieheni on härkä. Olemme olleet yhdessä 17 ja puoli vuotta, josta viimeiset 9 vuotta naimisissa. Meillä on 3 lasta, joista keskimmäinen on oinas ja nuorin 3kk ikäinen härkävauva. Ei meillä kauheesti sarvet kolise yhteen. Parisuhteemme on erittäin hyvää, kun sitä osaa rakentavasti hoitaa ja ottaa puolin ja toisin toisen huomioon. Olen aina sanonut, että särmää pitää olla, vaikka oinas on määräilevä, sille pitää löytyä kaveri, joka sanoo vastaan, eikä vain myötäile. Härkämiehestä on siihen - Ainakin meillä.

• kysy tietoa on otsikolla

mahdoton, kiivas..............vastaan vai omaan palstaani,t,tietoa on.......

• Mimma85

Välillä se on todella ihanaa ja antoisaa.Itse olen oinas nainen ja mieheni härkä mies,4 ja puol vuotta ollaan yhdessä taaperrettu.Kerran erottu kun ei tuntunut yhteistä säveltä löytyvän mutta vähän ajan päästä ikävä toisen luo oli ylitse pääsemätön ja matkamme jatkuu taas yhdessä.Suurimmat haasteet tulee siitä että mies haluaa niin paljon huomiota ja itse haluaisin olla enemmän omissa oloissani välillä.Mutta kyllä meidän elämä ainakin on hyvin mielenkiiontoista ja välillä hyvin haastavaa.Suosittelen ihmiselle joka ei halua tasaista ja tylsää elämää...!

• 27v, kokemus

enpä ryhtyisi siihen suhteeseen enää.
      Meillä kesti 27 v. ja erottiin.
      Oli se sellaista taistelua, tai jomman kumman tarkoituksellista väistelyä, että ylivoimaisen raskaaksi tuli.
      Nyt olen asunut vesimiehen kanssa 13 vuotta, ja aivan erilaista on.
      Kaikki asiat menee lomittain ja niin helposti, että päivä toisensa jälkeen pitää sitä oikein ihmetellä. Riitaa ei saada millään aikaiseksi.
      Kumpikin osaa purkaa toisen huonon päivän aivan automaattisesti muutamalla lausella jne.
      Olen oinasmies ja niistäkin vaihtoehdoista taistelevin elävä raketti (joku on joskus näin määritellyt).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      112
      1417
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      46
      935
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      746
    4. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      145
      730
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      676
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      626
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      607
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      586
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      530
    10. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      106
      502
    11. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      500
    12. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      478
    13. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      478
    14. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      477
    15. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      468
    16. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      118
      466
    17. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      453
    18. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49
      447
    19. Et sinä mitään

Oikeasti halua
      Ikävä
      52