Dead Flowers 72 live

ossi9

You Tubessa mahtava live pätkä 72 vuoden kiertueelta. klassikko....

5

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumping jack

      Taitaa olla otsikon mukaisesta dvd bootelegista napattu pätkä. Loistavassa kunnossa ovat siinä, ei tarvii ihmetellä heidän mainetta sitä katsoessaan.

    • Open G

      kiertue on klassikkojen klassikko. Suomesta ko. dvd:tä, "Ladies and Gentlemen,the Rolling Stones", lienee vaikeanpuoleista saada, muualta kyllä. Netissä joku, muistaakseni itävaltalainen firma, sitä myy osana pakettia, jossa on luokkaa kymmenkunta dvd:tä, eri konserteista. Onko kukaan ostanut?

      • jumping jack

        Mulla on tuo ladies...dvd, mutta mikä se paikka on mistä tuota pakettia saa?


      • Stonesdiggari
        jumping jack kirjoitti:

        Mulla on tuo ladies...dvd, mutta mikä se paikka on mistä tuota pakettia saa?

        Vinkki: Totuus on, että tuo Ladies and Gentleman on soitoltaan ja kuva-äänilaadultaan rollareiden 70-luvun dvd:n parasta antia. Cocksucker blues dvd menettelee kiertudokumenttina (sama usa-kiertue 72) ja Marquee tv-keikka vuodelta -71 menettelee. Muut 70-luvun dvd:t ovat soitannollisesti ja kuvan ja äänen kannalta laadullisestikin jo huonompaa matskua. Mulla on noin parikymmentä rollari dvd-bootleggia ja ainoa jota jaksaa säännöllisesti katsoa on tämä Ladies and Gentleman!


      • vonpote
        Stonesdiggari kirjoitti:

        Vinkki: Totuus on, että tuo Ladies and Gentleman on soitoltaan ja kuva-äänilaadultaan rollareiden 70-luvun dvd:n parasta antia. Cocksucker blues dvd menettelee kiertudokumenttina (sama usa-kiertue 72) ja Marquee tv-keikka vuodelta -71 menettelee. Muut 70-luvun dvd:t ovat soitannollisesti ja kuvan ja äänen kannalta laadullisestikin jo huonompaa matskua. Mulla on noin parikymmentä rollari dvd-bootleggia ja ainoa jota jaksaa säännöllisesti katsoa on tämä Ladies and Gentleman!

        jep,toi ladies on paras 70 luvun live tallenne,niitä on pari muutakin hyvää,(esim:la75,paris 76)mulla kans joku 100 dvd bootleggia,jos kiinnostusta,listaa saa sähköpostilla [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1147
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      657
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe