lueskelin tossa,miten saada menkat niukemmiks.kohdunpoisto,kohdun sisälimakalvojen tuhoaminen ja hormoonikierukka.sopisko kierukka,vaikka pillerit ei sopinut(mielenterveys heitteli) eli onko siitä tosiaan apua?lapset on tehty,ja miehelle vasektomia,eli ehkäsyä en tarvi.40 millilitraa kuulemma norm. vuoto,mulla ainakin litra ja elämä on hankalaa,kun mikään side ei riitä!
tulvii......
3
432
Vastaukset
- elämänlaatu paranee
Moi! Itselläni on jo toinen hormonikierukka eli 7. vuosi menossa. Oli todella runsaat kuukautiset. Kolme synnytystä ja ikää nyt 43. Kolmen ensimmäisen tiputtelukuukauden jälkeen ei kuukautisia ole ollut kuin pari kertaa, eli olen erittäin tyytyväinen valintaani, ja täytyy sanoa, että mieskin on. ;)
Joten suosittelen lämpimästi. Mulle ainakaan ei ärsytysoireita ole tullut, psyykkisiä siis, ainoa haittapuoli oli alussa finnit, mutta lähinnä selässä, ja niistäkin selvittiin. Ei painonnousua tai muutakaan ongelmaa.
Tsemppiä sinulle! :D - kuriin
On myös helpompi vaihtoehto, lääkäri voi kirjoittaa reseptin tabletteihin, joita otetaan menkkojen parina ekana päivänä, niukentaa huomattavasti vuotoa.
Äitini kärsii samasta ongelmasta, mutta nyt taitaa homma olla hanskassa :)
En nyt lääkkeen nimeä muista, mutta kumminkin... - Minna-Li
Minulle ei sopinut pillerit juuri mielialojen heittelyn takia eikä ne runsaita vuotojakaan vähentäneet. Kokeilen hormonikierukkaa reilut kaksi vuotta. Kivut olivat kovat, vuotoa 14päivää/kk, mielialat vaihtelivat silti ja oli rinnat todella arat melkein jatkuvasti. Lääkäri pyysi vain odottamaan ja katsomaan. Tämä oli oma kokemukseni. :) Ystäviltä olen kuullut postiviisia kokemuksia, että kuukautiset jääneet kokonaan pois ja että mieliala ei ole heittelehtinyt. Kaikki selviää kokeilemalla, vaikka se viekin aikaa ja ehkä stressaakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse954745Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133902Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2063786Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.912180Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791328- 1311234
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611203- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???429952