mun dds oli poissa just ku olin myymässä sitä , mitä se tarkottaa ??!!!
mitä hittooo nyt kävi ????
10
819
Vastaukset
- tietäjäjäjäjä
oot 21-lvl ftp noob
black medis, iron chainis, steel pletuis, wooden shieldillä ja trainin swordilla,
näit unta että sulla oli dds, vaikket edes tiedä mistä lyhenne tulee.
tsadaam.- knights4444
mult katos se vaan just ku olinn myymäs sitä. enkä oo mikää 21lvl noob ja dds on drag dagger super poisoned
- fubladu
knights4444 kirjoitti:
mult katos se vaan just ku olinn myymäs sitä. enkä oo mikää 21lvl noob ja dds on drag dagger super poisoned
onko se sulla kädessä
- knights4444
fubladu kirjoitti:
onko se sulla kädessä
otsikko...
- niiin......
knights4444 kirjoitti:
otsikko...
itke jagexille
- joku
niiin...... kirjoitti:
itke jagexille
droppasit tai tradetit sen vahingos... tai sitten laitoot sen banaa etti sieltä
- |\/VMizuV\/|
knights4444 kirjoitti:
otsikko...
entä jos joku vaik pölli seN??
- Taidokasssss
Eli hakkeroin sinun ukkosi ja nyt dds on minulla. olen pahoillani jos tuotin harmia. saat sen kyllä takaisin puoleen hintaan eli 25k.
- knights4444
en oikein usko tohon sun hakkerointi juttuun , nimittäin jos oisit pysytyny hakkeroituu mun käyttäjälle oisit kössiny kaikki arvokkaat kamat.....
- noobi veikkaus
knights4444 kirjoitti:
en oikein usko tohon sun hakkerointi juttuun , nimittäin jos oisit pysytyny hakkeroituu mun käyttäjälle oisit kössiny kaikki arvokkaat kamat.....
r0llb4ck?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770