Kiitokset järjestäjille, henkilökunnalle ja kaikille osanottajille kokkolarockin järjestämisestä!
Lisää tämmöstä! 2008 enemmän kööriä, isompia esiintyjiä, demoteltta paikallisille pändeille ja samaa loistavaa menoa.
Tämän kokoiselle kaupungille, iso tai pieni, on jo aikakin tämän tyyppiselle tapahtumalle. Näin ne muutkin saa tietää olemassaolosta, ei hyssyttelemällä kuten aikaisemmin.
Kadut on ulkoisesti hienon näköiset verrattuna esim vaasaan (hirveetä kattoa), joten näyttäkäämme sitä!
Asuntomessut seuraavaksi ja lisää isoja tapahtumia. Pikkuhiljaa, yksi kerrallaan. Saadaan kasvua aikaiseksi!
Vaihtoehtohan on hiljaiselo ja kuihtuminen. Sitähän emme halua. Vai?
kiitokset kokkolarockista!
6
2315
Vastaukset
- oli illalla
ainakin tosi kuollutta. Tuli pyörähdettyä keskustassa, kun Kokkola-lehden menovinkkipalstan mukaan Mats Levenin olisi pitänyt esiintyä tänään English Pubissa. Paskan marjat! Oli eilen esiintynyt. Kiitos vaan paikallislehden ajantasaisuudelle.
No, tulihan juotua ainakin olut. - PopRockJazz
Kaupungissa oli hiljaista, oliko rockissa paljon väkeä?
- n.4500
nenää...
- tyytyväinen..
Iso kiitos Vallu Walpiolle, kun järjestit tapahtuman Kokkolaan!Toivottavasti tulet myös ensi vuonna!!
- Ronner and Layla from Birmi...
HYvä Wallu!! Ten points and a lot off sugar to you!Next summer Bigger,fastter,and hotter ROCK PARTY Karleby,,including Oja,Kälviä and our jakobstadis!!Come oon!
- ..................
Suuret kiitokset minultakin! Oli mahtavasti järjestetty ja hienot bändit ja laulajat. Ehdottomasti Kokkola Rock myös ensi vuonna!
Mutta ehkä kolmipäiväisenä ja alkamaan vasta kuuden aikoihin illalla, kun päivällä esim. yhdeltä oli vielä kovin vähän porukkaa. Samaten vessat olisi kivaa saada aitojen sisäpuolelle, koska jokainen vessareissu tiesi taas samaa laukkujentarkastusrumbaa ja jonotusta ja samat kysymykset "onko sulla kameraa?" jne. Ja jos oli esim. yksin ja ei ollut ketään, kenelle antaa vesipullo (tuli kauhea jano siellä kuumuudessa!), niin jokaisen vessareissun jälkeen sai ostaa uuden pullon, koska avattua ei saanut viedä enää sisään. Osa kyllä antoi viedä vesipullon, mutta aika paljon tuli ostettua vesipulloja kahden päivän aikana.... Esim. toisessa paikassa, mihin ei saanut omia alkoholeja viedä, niin vesipullon sai ottaa, kun vartija haistoi sisältöä.
Muuta moitittavaa en keksi, koska Kokkola Rock oli kokonaisuudessaan upea kokemus. Ensi vuonna sitten uudestaan! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798