Käytän vauhtia päivittäin (aloitin kaksikymppisenä) ja ainoastaan kaksi ihmistä tietää tästä: minun mieheni ja minun kraana.
Minulla ei ole vaikeuksia pitää elämääni koossa ja asiat ovat kuin kenellä tahansa.Suuri kiitos kuuuluu miehelleni joka hyväksyy käyttöni.
Ei siis tarvitse salailla kotona ja elää kaksoiselämää.( huom.mieheni käyttää korkeintaan kaksi kertaa vuodessa)
En ole mitenkään ainutlaatuinen,sen olen havainnut.
Jokapäivä spiidiä vetäviä löytyy kaikista yhteiskuntaluokista mutta ainoastaan ongelmakäyttäjät huomataan.
Itsestäänselvää,eikö vain?
25v amfetamiinia käyttänyt
6
1736
Vastaukset
- Unelias utelias
Käytetäähän sitä kahviakin toki päivittäin, mutta luulisi että toi on aika paljon kuluttavampaa ?
- hannnnski
että sua pian väitetään trolliksi mutta et todellakaan ole ainoa.Mun pomo kuuluu samaan sarjaan...Sain vahingossa selville enkä ekaksi meinannut millään uskoa.
- Unelias utelias
Meinaan on aika vaikea kuvitella säännöllisessä päivätyössä olevaa käyttämässä päivittäin poretta. Ilmeisesti aika pieniä määriä kerralla ja ei juuri iltapäivällä/illalla voi ottaa lisää jos haluaa sen jokaöisen yöunen?
- rikalainen
Unelias utelias kirjoitti:
Meinaan on aika vaikea kuvitella säännöllisessä päivätyössä olevaa käyttämässä päivittäin poretta. Ilmeisesti aika pieniä määriä kerralla ja ei juuri iltapäivällä/illalla voi ottaa lisää jos haluaa sen jokaöisen yöunen?
keho tottuu kaikenlaiseen elämään ja vuosien käytön jälkeen pystyy nukkumaan vaikka poretta on veressä.
- ?++
Katupiriä 25 päivittäin kuulostaa aika pahalta, apteekkiamfetamiini sitten voikin käyttää useammin, kun ei sisällä mitänä paskaa.
- oudolta*
Kuulostaa trollilta. Vedin kymmenisen vuotta päivittäin ja kyllä mulla meni kaikki elämä ihan vituilleen ja sekaisin. Pussitavaraa meni 3-5g/päivä.
Tosin aloittaja ei maininnut paljonko vuorokaudessa kului ainetta, että jos sitä vain vähän tarvitsee niin mikä ettei. Eikä mainittu onko käyttö IV vai ihan oraalisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m844451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513200
- 412741
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222362- 232076
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725