25v amfetamiinia käyttänyt

45-v esikouluope

Käytän vauhtia päivittäin (aloitin kaksikymppisenä) ja ainoastaan kaksi ihmistä tietää tästä: minun mieheni ja minun kraana.

Minulla ei ole vaikeuksia pitää elämääni koossa ja asiat ovat kuin kenellä tahansa.Suuri kiitos kuuuluu miehelleni joka hyväksyy käyttöni.
Ei siis tarvitse salailla kotona ja elää kaksoiselämää.( huom.mieheni käyttää korkeintaan kaksi kertaa vuodessa)

En ole mitenkään ainutlaatuinen,sen olen havainnut.
Jokapäivä spiidiä vetäviä löytyy kaikista yhteiskuntaluokista mutta ainoastaan ongelmakäyttäjät huomataan.
Itsestäänselvää,eikö vain?

6

1736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unelias utelias

Käytetäähän sitä kahviakin toki päivittäin, mutta luulisi että toi on aika paljon kuluttavampaa ?

• hannnnski

että sua pian väitetään trolliksi mutta et todellakaan ole ainoa.Mun pomo kuuluu samaan sarjaan...Sain vahingossa selville enkä ekaksi meinannut millään uskoa.

• Unelias utelias

Meinaan on aika vaikea kuvitella säännöllisessä päivätyössä olevaa käyttämässä päivittäin poretta. Ilmeisesti aika pieniä määriä kerralla ja ei juuri iltapäivällä/illalla voi ottaa lisää jos haluaa sen jokaöisen yöunen?

• rikalainen
        Unelias utelias kirjoitti:

Meinaan on aika vaikea kuvitella säännöllisessä päivätyössä olevaa käyttämässä päivittäin poretta. Ilmeisesti aika pieniä määriä kerralla ja ei juuri iltapäivällä/illalla voi ottaa lisää jos haluaa sen jokaöisen yöunen?

keho tottuu kaikenlaiseen elämään ja vuosien käytön jälkeen pystyy nukkumaan vaikka poretta on veressä.

• ?++

Katupiriä 25 päivittäin kuulostaa aika pahalta, apteekkiamfetamiini sitten voikin käyttää useammin, kun ei sisällä mitänä paskaa.

• oudolta*

Kuulostaa trollilta. Vedin kymmenisen vuotta päivittäin ja kyllä mulla meni kaikki elämä ihan vituilleen ja sekaisin. Pussitavaraa meni 3-5g/päivä.

Tosin aloittaja ei maininnut paljonko vuorokaudessa kului ainetta, että jos sitä vain vähän tarvitsee niin mikä ettei. Eikä mainittu onko käyttö IV vai ihan oraalisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      84
      4451
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3860
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3529
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3200
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      41
      2741
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2362
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2076
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1762
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe