mutta mä rakastan sua.En mä voi sille mitään.
Sari
19
1786
Vastaukset
- Teutonix
Onko tämä mötkylä Raahesta? 45v.?
- anteeksi
pyydät? Mistä päin suomea Sari on?
- on että
jos se Sari ei halua kuulla tollasta ja siks toi pyytelee anteeksi?
On mullakin kokemusta salatusta rakkaudesta, siitä kun ei saa näyttää toiselle tunteitaan kun toinen ei haluu tietää niistä. :(
- ehdottomasti
Haluaisin tietää, jos eräs tietty mies olisi minusta kiinnostunut.T.Sari
- siinäpä se
Siinäpä se. "eräs tietty" jos on kyseessä niin haluat tietää, entä jos kyseessä onkin joku muu josta itse et ole kiinnostunut? Veikkaan että tuo aloittaja lienee just sellainen josta et ole ite kiinnostunut ja siks hän pyytää anteeks.
- -sari-
soita kun tunnet niin,ja kerro että kaipaat luoksein
- sinä.
lupaisit yllättyä iloisesti?
- sari tähdillä
muista, rakkautta ei tarvitse koskaa pyytää anteeksi...
- pitää jos
se rakkaus ja sen tunnustus kohdistuu väärään henkilöön, ts. henkilöön joka itse ei tunne samoin. Tämmöistä olen kokenut joten tiedän hiukan mistä puhun. :(
- sari tähdillä
pitää jos kirjoitti:
se rakkaus ja sen tunnustus kohdistuu väärään henkilöön, ts. henkilöön joka itse ei tunne samoin. Tämmöistä olen kokenut joten tiedän hiukan mistä puhun. :(
pyytää anteeksi rakkauttaan...olen myös kokenut pettymyksen rakkaudessa, mutta en silti pyydä anteeksi...silti rakkaus elää sisälläsi, kaikesta huolimatta, vaikka et saa vastarakkautta, toivottavasti sinulla on kuitenkin hyviä muistoja rakkaudestanne, ainakin minulla on...
- eräs Sari
Eikö mitään vinkkiä, kenelle Sarille tuo alkuperäisen viesti oli tarkoitettu? Tällä Sarilla on lämpimiä tunteita mieheen, jonka etunimi loppuu o kirjaimeen.
- lempinimen viimeinen kirjain
niin sitten tietää
- että,
lempinimen viimeinen kirjain kirjoitti:
niin sitten tietää
eunimi alkaa J:llä ja päättyy siis o:hon
- näihin, joten
että, kirjoitti:
eunimi alkaa J:llä ja päättyy siis o:hon
nyt kaikki palstan jarmot ja joukot yms. tarkkana, sillä tää on todnäk just sulle. :)
- viimeinen kirjain
niin sitten tietää
on A
- riittää
näihin, joten kirjoitti:
nyt kaikki palstan jarmot ja joukot yms. tarkkana, sillä tää on todnäk just sulle. :)
Jaakko, Jalo, Jarkko, Jarmo, Jarno, Jouko, Juho, Juuso ja alueena KOKO SUOMI, montakohan tärppää???
- no ohi meni
viimeinen kirjain kirjoitti:
on A
tämä
- se sitten
niin sitten tietää
e??
- lempparini
niin sitten tietää
on ruusunmarja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958