Väitetään että nämä ovat ihonväriltään harmaita ja "Ufot ja paranormaalit ilmiöt" 4 osassa mainittiin jotakin näistä.
Ne näyttäytyvät usein silloin, kun joku on juuri kuollut, tai kuolemaisillaan.
Itse olen joskus yli kaksikymmentä vuotta sitten nähnyt useampaan otteeseen harmaaihoisen naisen, jolla vanhanaikaiset vaatteet. Oli ruumiistairtautumisiakin, joten ainakin itse olin kuollut irtautuessa.
Kriisiaaveet"
12
982
Vastaukset
- Noita-Nainen.
Mina havaitsin kerran talvella "yolenkilla" ollessani (niin...olen yoihminen, joten yolenkkeily on aivan mahdollista;)) eraan "harmaan naisen" seisomassa parvekkeella yksin.
Vasta jalkeenpain tajusin, etta pakkanen oli aikamoinen (siis etta mita se "mummeli" siella heilui - miksei mennyt sisaan lampimaan) ja toisekseen hautaustoimisto oli seuraavassa talossa.
Yhteensattumaa vai ei...? (Lahinna jai mietityttamaan se, etta en koskaan erottanut tarkkoja kasvonpiirteita tasta hahmosta ja etta se/han viihtyi tosiaan paukkupakkasella parvekkeella.)- sdfgsfg
ompa kummallista, että parvekkeita jopa käytetään :O
- tosiaankin
sdfgsfg kirjoitti:
ompa kummallista, että parvekkeita jopa käytetään :O
nainen parvekkeella keskellä yötä eikä naamaa voinnut edes erottaa, voi hurja kun on ihmeellistä :O pakko olla kummitus...
- Lahtinen....
Tuttu hahmo minullekin. Mikähän merkitys on "harmaudella"?
- hahdus
Lahtinen.... kirjoitti:
Tuttu hahmo minullekin. Mikähän merkitys on "harmaudella"?
## Mikähän merkitys on "harmaudella"? ##
jos ne kummitukset polttaa tupakkia, niin on joko savua tai sit naama on muuten vaan harmaa hapen puutteesta (tuon savun aiheuttamaa yleensä)...
muutenkin todella outoa kun ihminen yöllä parvekkeella, pakko olla aave tms. onhan se varmaan taloyhtiössäkin kielletty olemasta parvekkeella yöllä pakkasella.
yks mahd. on myös että sen "harmaan naisen" mies on potkinu sen sinne parvekkeelle kun tillilihat palanu pohjaan... vähemmästäki harmistuu...
meilläkin on hautaustoimisto naapurissa, säilöököhän ne vainajat siellä? oon vaan nähnyt kukkia ja tyhjiä arkkuja. itse oon ajatellut että vainajat säilytetään ruumishuoneilla... jotain mätää tässä kyl on... tai sit ne vaan vainajat makaa kukkakaupan takana... :P - ..............
Oliko sillä naisella, vuodenaikaan nähden, vääränlainen vaatetus, eli kesämekko tms. tuli mieleen.?
Miksiköhän harmaa väri. Liittyy kai jotenkin hengen tasoon, taajuuteen. jokin tasojuttu siinä varmaan on. - nellinen
.............. kirjoitti:
Oliko sillä naisella, vuodenaikaan nähden, vääränlainen vaatetus, eli kesämekko tms. tuli mieleen.?
Miksiköhän harmaa väri. Liittyy kai jotenkin hengen tasoon, taajuuteen. jokin tasojuttu siinä varmaan on.niin, ihmiset ei saa pitää kesämekkoa talvella koska muuten olisi kummitus. sisälläkin pitää olla karvalakki päässä.
hengen taso oli kolmas kerros. - Noita-Nainen.
tosiaankin kirjoitti:
nainen parvekkeella keskellä yötä eikä naamaa voinnut edes erottaa, voi hurja kun on ihmeellistä :O pakko olla kummitus...
A: Kyseessa oli HARMAA nainen. (siis muutenkin kuin kasvoistaan - se oli KOKOharmaa)
B: Pakkasta oli aivan ...tanasti! (sorry kielenkaytto, mutta oli sellainen turpa jaatyy -saa...)
C: Se oli kuitenkin jonkin asteen mummeli, joilla on tunnetusti huono verenkierto. - Noita-Nainen.
Noita-Nainen. kirjoitti:
A: Kyseessa oli HARMAA nainen. (siis muutenkin kuin kasvoistaan - se oli KOKOharmaa)
B: Pakkasta oli aivan ...tanasti! (sorry kielenkaytto, mutta oli sellainen turpa jaatyy -saa...)
C: Se oli kuitenkin jonkin asteen mummeli, joilla on tunnetusti huono verenkierto.Lisays: Se hahmo EI polttanut tupakkaa - jos se nyt jai jotakuta ihmetyttamaan.
Se vain SEISOI siina parvekkeella aivan kuin ei olisi palellut yhtaan ja saa oli sellainen "Stalingrad II maailmansodan aikana"...
Etta kai sita voisi vahan lampimammassakin paikassa seisoskella...
Ainiin - ja parveke oli lahestulkoon katutasossa, eli jos kyseessa olisi ollut jokin perhevakivalta-keissi, niin miksi mummeli ei pelastautunut yksinkertaisesti siirtymalla kadulle? - mutta...
Noita-Nainen. kirjoitti:
Lisays: Se hahmo EI polttanut tupakkaa - jos se nyt jai jotakuta ihmetyttamaan.
Se vain SEISOI siina parvekkeella aivan kuin ei olisi palellut yhtaan ja saa oli sellainen "Stalingrad II maailmansodan aikana"...
Etta kai sita voisi vahan lampimammassakin paikassa seisoskella...
Ainiin - ja parveke oli lahestulkoon katutasossa, eli jos kyseessa olisi ollut jokin perhevakivalta-keissi, niin miksi mummeli ei pelastautunut yksinkertaisesti siirtymalla kadulle?---> Se vain SEISOI siina parvekkeella aivan kuin ei olisi palellut yhtaan ja saa oli sellainen miksi mummeli ei pelastautunut yksinkertaisesti siirtymalla kadulle?
- sdrgserg
Noita-Nainen. kirjoitti:
A: Kyseessa oli HARMAA nainen. (siis muutenkin kuin kasvoistaan - se oli KOKOharmaa)
B: Pakkasta oli aivan ...tanasti! (sorry kielenkaytto, mutta oli sellainen turpa jaatyy -saa...)
C: Se oli kuitenkin jonkin asteen mummeli, joilla on tunnetusti huono verenkierto.jos sitä pakkasta oli niin saatanasti, niin mitä helvettiä sinä sitten siellä ulkona teit? ootko kenties itekki kummitus?
- hätä
Noita-Nainen. kirjoitti:
A: Kyseessa oli HARMAA nainen. (siis muutenkin kuin kasvoistaan - se oli KOKOharmaa)
B: Pakkasta oli aivan ...tanasti! (sorry kielenkaytto, mutta oli sellainen turpa jaatyy -saa...)
C: Se oli kuitenkin jonkin asteen mummeli, joilla on tunnetusti huono verenkierto.% Se oli kuitenkin jonkin asteen mummeli, joilla on tunnetusti huono verenkierto. %
jonkin asteen mummeli? eli et ollu varma, oliko se koko mummu vai osittain mummu? aika erikoinen kyl sit on... :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625