Kriisiaaveet"

Yksi vaan

Väitetään että nämä ovat ihonväriltään harmaita ja "Ufot ja paranormaalit ilmiöt" 4 osassa mainittiin jotakin näistä.

Ne näyttäytyvät usein silloin, kun joku on juuri kuollut, tai kuolemaisillaan.

Itse olen joskus yli kaksikymmentä vuotta sitten nähnyt useampaan otteeseen harmaaihoisen naisen, jolla vanhanaikaiset vaatteet. Oli ruumiistairtautumisiakin, joten ainakin itse olin kuollut irtautuessa.

12

982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noita-Nainen.

      Mina havaitsin kerran talvella "yolenkilla" ollessani (niin...olen yoihminen, joten yolenkkeily on aivan mahdollista;)) eraan "harmaan naisen" seisomassa parvekkeella yksin.

      Vasta jalkeenpain tajusin, etta pakkanen oli aikamoinen (siis etta mita se "mummeli" siella heilui - miksei mennyt sisaan lampimaan) ja toisekseen hautaustoimisto oli seuraavassa talossa.

      Yhteensattumaa vai ei...? (Lahinna jai mietityttamaan se, etta en koskaan erottanut tarkkoja kasvonpiirteita tasta hahmosta ja etta se/han viihtyi tosiaan paukkupakkasella parvekkeella.)

      • sdfgsfg

        ompa kummallista, että parvekkeita jopa käytetään :O


      • tosiaankin
        sdfgsfg kirjoitti:

        ompa kummallista, että parvekkeita jopa käytetään :O

        nainen parvekkeella keskellä yötä eikä naamaa voinnut edes erottaa, voi hurja kun on ihmeellistä :O pakko olla kummitus...


      • Lahtinen....

        Tuttu hahmo minullekin. Mikähän merkitys on "harmaudella"?


      • hahdus
        Lahtinen.... kirjoitti:

        Tuttu hahmo minullekin. Mikähän merkitys on "harmaudella"?

        ## Mikähän merkitys on "harmaudella"? ##

        jos ne kummitukset polttaa tupakkia, niin on joko savua tai sit naama on muuten vaan harmaa hapen puutteesta (tuon savun aiheuttamaa yleensä)...

        muutenkin todella outoa kun ihminen yöllä parvekkeella, pakko olla aave tms. onhan se varmaan taloyhtiössäkin kielletty olemasta parvekkeella yöllä pakkasella.

        yks mahd. on myös että sen "harmaan naisen" mies on potkinu sen sinne parvekkeelle kun tillilihat palanu pohjaan... vähemmästäki harmistuu...

        meilläkin on hautaustoimisto naapurissa, säilöököhän ne vainajat siellä? oon vaan nähnyt kukkia ja tyhjiä arkkuja. itse oon ajatellut että vainajat säilytetään ruumishuoneilla... jotain mätää tässä kyl on... tai sit ne vaan vainajat makaa kukkakaupan takana... :P


      • ..............

        Oliko sillä naisella, vuodenaikaan nähden, vääränlainen vaatetus, eli kesämekko tms. tuli mieleen.?


        Miksiköhän harmaa väri. Liittyy kai jotenkin hengen tasoon, taajuuteen. jokin tasojuttu siinä varmaan on.


      • nellinen
        .............. kirjoitti:

        Oliko sillä naisella, vuodenaikaan nähden, vääränlainen vaatetus, eli kesämekko tms. tuli mieleen.?


        Miksiköhän harmaa väri. Liittyy kai jotenkin hengen tasoon, taajuuteen. jokin tasojuttu siinä varmaan on.

        niin, ihmiset ei saa pitää kesämekkoa talvella koska muuten olisi kummitus. sisälläkin pitää olla karvalakki päässä.

        hengen taso oli kolmas kerros.


      • Noita-Nainen.
        tosiaankin kirjoitti:

        nainen parvekkeella keskellä yötä eikä naamaa voinnut edes erottaa, voi hurja kun on ihmeellistä :O pakko olla kummitus...

        A: Kyseessa oli HARMAA nainen. (siis muutenkin kuin kasvoistaan - se oli KOKOharmaa)

        B: Pakkasta oli aivan ...tanasti! (sorry kielenkaytto, mutta oli sellainen turpa jaatyy -saa...)

        C: Se oli kuitenkin jonkin asteen mummeli, joilla on tunnetusti huono verenkierto.


      • Noita-Nainen.
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        A: Kyseessa oli HARMAA nainen. (siis muutenkin kuin kasvoistaan - se oli KOKOharmaa)

        B: Pakkasta oli aivan ...tanasti! (sorry kielenkaytto, mutta oli sellainen turpa jaatyy -saa...)

        C: Se oli kuitenkin jonkin asteen mummeli, joilla on tunnetusti huono verenkierto.

        Lisays: Se hahmo EI polttanut tupakkaa - jos se nyt jai jotakuta ihmetyttamaan.

        Se vain SEISOI siina parvekkeella aivan kuin ei olisi palellut yhtaan ja saa oli sellainen "Stalingrad II maailmansodan aikana"...

        Etta kai sita voisi vahan lampimammassakin paikassa seisoskella...

        Ainiin - ja parveke oli lahestulkoon katutasossa, eli jos kyseessa olisi ollut jokin perhevakivalta-keissi, niin miksi mummeli ei pelastautunut yksinkertaisesti siirtymalla kadulle?


      • mutta...
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Lisays: Se hahmo EI polttanut tupakkaa - jos se nyt jai jotakuta ihmetyttamaan.

        Se vain SEISOI siina parvekkeella aivan kuin ei olisi palellut yhtaan ja saa oli sellainen "Stalingrad II maailmansodan aikana"...

        Etta kai sita voisi vahan lampimammassakin paikassa seisoskella...

        Ainiin - ja parveke oli lahestulkoon katutasossa, eli jos kyseessa olisi ollut jokin perhevakivalta-keissi, niin miksi mummeli ei pelastautunut yksinkertaisesti siirtymalla kadulle?

        ---> Se vain SEISOI siina parvekkeella aivan kuin ei olisi palellut yhtaan ja saa oli sellainen miksi mummeli ei pelastautunut yksinkertaisesti siirtymalla kadulle?


      • sdrgserg
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        A: Kyseessa oli HARMAA nainen. (siis muutenkin kuin kasvoistaan - se oli KOKOharmaa)

        B: Pakkasta oli aivan ...tanasti! (sorry kielenkaytto, mutta oli sellainen turpa jaatyy -saa...)

        C: Se oli kuitenkin jonkin asteen mummeli, joilla on tunnetusti huono verenkierto.

        jos sitä pakkasta oli niin saatanasti, niin mitä helvettiä sinä sitten siellä ulkona teit? ootko kenties itekki kummitus?


      • hätä
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        A: Kyseessa oli HARMAA nainen. (siis muutenkin kuin kasvoistaan - se oli KOKOharmaa)

        B: Pakkasta oli aivan ...tanasti! (sorry kielenkaytto, mutta oli sellainen turpa jaatyy -saa...)

        C: Se oli kuitenkin jonkin asteen mummeli, joilla on tunnetusti huono verenkierto.

        % Se oli kuitenkin jonkin asteen mummeli, joilla on tunnetusti huono verenkierto. %

        jonkin asteen mummeli? eli et ollu varma, oliko se koko mummu vai osittain mummu? aika erikoinen kyl sit on... :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe