kuuluuko vaa'an luonteeseen?

Vaakapoika92

Kaverit kysyy voinko olla niin jos sanon ''en'' niin alan tuntemaan heti syyllisyyttä (en halua loukata ketään)jotenka voin yleensä olla kavereiden kanssa. Ja eilenki kaveri oli meillä kylässä niin pitää kysyä kaverilta haluaisiko se syödä jotain meillä jos minä itekin syön muuten alan tuntemaan syyllisyyttä jos minä mässään hänen edessä. Ja sitten myös hymyilen paljon ja vaikka jos kaverin juttu ei olisikaan niin hauska niin pitäähän sille nauraa että kaveria en loukkaisi mutta myös ootan häneltä että hän on myös kiva minulle. (muuten ''katkeroidun'' mutta lepyn tosi nopeasti) (oon tuntenu kaverit 4 vuotta)

11

1618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaakapoika92

      Kun olen aina kavereilleni hirveän kiltti sitten he alkavat asua meidän kodissa kun se olisi niitten oma koti ja siitäkös sitten katkeroidun (pääni sisällä) vaikka olen kiltti ulkoisasti kuitenkin. Minua rupeaa ärsyttämään koska he eivät tajua itse että heidän ei pitäisi asua kotonani kuin kotonaan.

      • Vaakapoika92

        En näytä sitä ärsytystä ulkoisasti pidän sen sisälläni mutta sitten se näkyy ulkoisasti ''katkeroitumisena'' koska minäkään en asu niiden kotona kuin omassa kodissa.


    • (^^)

      Iän tuoma viisaus kyllä korjaa asian kun maltat odottaa. Syyllisyys hälvenee joka pikku asiassa ja huomaat, ettei sinunkaan tartte olla kaikille aina niin kiltti kun ei muutkaan sitä kuitenkaan ole.

      • pamba

        Vaa'an kuin muidenkin merkkien edustajien on hyvä oppia elämässä sellainen asia, että se, että ei koskaan sano "ei" ei ole kiltteyttä. Ja ihminen, joka haluaa miellyttää kaikkia ei välttämättä ole kiltti ollenkaan. Tämä on sellainen perusharha, johon ihmiset helposti uskovat, kun tuijotetaan vain omaa napaa. Kiltteys on jotain aivan muuta; se on rehellisyyttä ja aitoa empaattisuutta. Se on toisen ihmisen kokonaisvaltaista ymmärtämistä.


      • mitä.

        Mä oon kiltti vaik muut ois...


    • Vaakapoika92

      olen myös huomannut että jotkut ovat kateellisia? mukavuuteni takia.

      • ???

        Miten se kateellisuus ilmenee


      • Vaakapoika92
        ??? kirjoitti:

        Miten se kateellisuus ilmenee

        haukkuminen, pahat katseet ja kerran eräs kävi päälle ilman syytä :o


      • Vaakapoika92
        Vaakapoika92 kirjoitti:

        haukkuminen, pahat katseet ja kerran eräs kävi päälle ilman syytä :o

        ja selän takana puhumista


    • vaakapoika_93

      Niinpä! Mulla on ihan sama juttu. Mä oon vaan jotenkin liian kiltti.. ja ärsyttää ku kukaan ei oo koskaan kiitollinen.

      • Wani

        Kiittämättömyys on maailman palkka.
        Ja kyllähän sen itekin huomaa, oon aivan liian kiltti. Ja sitten kun joskus en olekkaan,
        niin on siinä kavereilla ihmettelemistä.
        Heti kyselemässä mikä vaivaa ja minkä takia oon aivan 'K-otsassa'. hehe.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe