hei.tytär asuu omillansa mutta on vasta 17v.itse olen kuntoutustuella ja yh:ja 2 pienempää lasta.sosiaalivirasto päätti tukea opiskelija nuorta normi perustein.mutta opintoja/kirjoja ei tueta vaan lukee että minun pitää maksaa)niinkuin olen maksanut tähän asti.mutta toimeentulonpiiriin kuuluun itsekin.kuvittelin tyttären kohdalta evättäväksi lähes kaiken,mutten kyllä opiskelua tai sen tukemista.mielenkiintoista sekin.vanhin lapsista on päihdeongelmainen ja hoidoissa käynnyt ja linnassakin.hän sai jo toista kertaa asuntoon huonekalu avustusta 600e.ynm.tytär opiskelija ja tuloton.ostimme sängyn ja pöydän hänelle mutta tilaten sen osamaksuina johtuen ettei muuhun ollut varaa.tytär ei tarvitse huonekaluja,ei myännetä ostoon,ei hyväksytä sänkyä kuluna koska se oli ostettu.mutta ei se tunnu ihan tasapuoliselta.kyseessä sama kaupunki kuitenkin.olisiko pitänyt olla ilman sänkyä kuukausia?odottaa päätöstä?niin olisi saannut ensiasunnon tarvikehankintaan jotain?miten toiset saa?jopa monia kertoja?miten toiset ei lainkaan?onko siis heikommassa asemassa kun hakijana sairaseläkeläinen ja nuori opiskelija?kuin päihde nuori joka saa tai sai nyt sitten jopa kolmannen asunnonkin.
opiskelija/äiti
Nimetön
2
426
Vastaukset
- teillä menee
liian hyvin. Hankkikaa joku mielenterveysongelma tai vastaava niin kyllä sitten sossu ymmärtää, notta tarviittehan te sängyn jossa nukkua, telkun, tietokoneen ynnä muut pelit ja vehkeet.
- Nimetön
-annetaan huonekaluihin rahaa?tai hylätään?eikö sama kaupunki pitäisi olla samat perusteet?entä jos asiasta valittaa?
-opinnot voiko kirjat ja koulumaksut hylätä toimeentulossa?jos voidaan hylätä tyttären tuessa.niin eikö ne pidä huomioida äidin hakemuksessa jos äiti on oikeutettu toimeentulotukeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p565745Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752932Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222168No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401935Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611829- 191828
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61559Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83117281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah721006