olemme risteilyllä, serkkuni ja minä (emme juuri ole tekemisissä, jutellaan kuulumiset kun törmätään)
On yö ja yhtäkkiä laivan palohälytin alkaa soimaan. Minulle tulee tunne että laiva kaatuu jo pelkästä ihmisten ryntäilystä..
näen kuinka ihmisiä on jo vedessä, olemme etukannella ja tiedämme että on pakko hypätä..minulla ja serkullani on käsilaukut ja mietin että pidämme toisistamme kiinni lujasti hypätessämme, ettemme kadota toisiamme.
Hyppäämme kuitenkin yksin.
Vesi ei olekaan kylmää.. vedessä kelluu laiva osa ja nostaudumme serkkuni kanssa sille...
Jaloillamme polskutamme vahtia ja kuin ihmeen kaupalla poimimme käsilaukkumme merestä mukaan.
Huomamme että laiva olikin juuri sataman lähellä, rantaudumme ja kävelemme kotikaupunkimme kaduilla. Jäämme käskystäni paikoillemme, sillä kaupunki vilisee pelottavia ihmisiä, meillä on vaara joutua raiskatuksi. Soitamme äitini hakemaan, hän ei meinaa ymmärtää mutta tulee silti.
Kun sitten huomaan serkkuni kadonneen hän huutaa apua kulman takana, häntä raiskataan, en näe mutta kuulen ja tiedän. Sitten se loppuu ja hän viskautuu eteeni, käännän hänen päätään, hän on kuollut.
Hetken kuluttua kuitenkin istumme autossa ovet lukittuna, yhdessä (serkkuni elää) ja odotamme äitiäni hakemaan. hän tulee, huomaa meidät ja nousemme kyytiin...
Herään.
Uni oli todella mieleenpainuva, ahdistava?
OSAISIKO JOKU TULKITA!??
Tulkitkaa mieltä rassaava uneni
2
188
Vastaukset
- fhfgjm
Ongelmia ihmissuhteissa sekä serkkuun että äitiin.
- Laurami
kuvaa elämän kulkua, suuntaa ja vakavuutta. Laivan rikkoutuminen kertoo elämän karikoista.Käsilaukku kuvastaa sinua itseäsi, sen mukaan poimiminen kertoo että et ole halukas luopumaan omista asenteistasi ja tavoistasi. Serkku voi kuvastaa perheenjäseniä, ystäviä tms. Raiskatuksi tulemisen pelko kertoo epäluuloistasi miehiä kohtaan, voi kuvastaa myös epäröintiäsi jonkin henkilön suhteen. Kuolema unessa kuvaa yleensä uuden alkua. Auto jossa istutte kuvaa omaa vahvuuttasi selvitä tilanteista, vaikkakin joudut pitämään paljon asioita sisälläsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2335111Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194151- 583753
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513490
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413205Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv42397- 232386
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377