smartilla ajelu

smart kakkosautona

Muutaman kerran on käynyt niin että kun on smartilla ohittanut maasturia tai mersua/audia ei ole meinannut ohi päästä kun ovat nostaneet nopeutta huomattuaan mikä auto on ohi menossa.
ja sitten jäädään taakse puskuriin roikkumaan ja mennään ohi uudestaan vaikka smartissa nopeus olisi pysynyt samana kuin ohi mennessä.

3

1116

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kriz.

Kyllä sama tuli monta kertaa todistettua. Kun ajoi 80- rajoituksilla 100 mittarinopeutta ja meni "heittämällä" ohi jostain perusvessasta, niin eiköhän se kaasu taas löytynyt.

Motarilla sama juttu. Ajat sitä 120-125 ja lähdet ohittamaan jotain toyoa, niin välillä sai palata samaan paikkaan jonoa, kun toyota nosti nopeuden 130:iin.

• Kylä lähtee!

..jolla olen harvoin jäänyt viivalla kakkokseksi..

P.S. Eilen voitin muuten 300-sarjalaisen Bemun Tarvon tien lähtörampissa..;-)

• roadsteristi

Saman olen huomannut myös minä. Kun motarilla ohittelee niin usein taitaa ruveta ohjeistamispäällikölla verisuoni pullistumaan otsassa kun huomaa että "smart-hippi, joka on saletisti gay" painaa ohi.

hauskan asiasta tekee se että suurimman osan ohituksista teen vakionopeudensäädin päällä ilman että oma nopeus todellakaan muuttuu:) Rinnalle pääsee heittämällä, mutta kun on kuskin kohdalla tapahtuu jokin mystinen ilmiö jossa oma vakionopeudensäädin alkaa hidastamaan...(tai sitten ei..)

Erikoisurpoja kansa puolillaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      399
      1641
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1071
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1036
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      86
      1024
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      940
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      134
      732
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      721
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      659
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      634
    Aihe