Katselin koneelta leffaa kaikessa rauhassa, kun se rupesi piippamaan ja meni näyttö pimeäksi. Käynnistin uudelleen ja kone surisee ihan normaalisti,ja keskusyksikön valot palaa normaalisti, mutta näyttöön ei tule mitään, hiiren valo on myös pimeänä. Välillä uudelleen käynnistyksessä piippaa edelleen jatkuvasti välillä ei. Mikä hajosi ja onko mitään tehtävissä?
Kone hajosi
6
439
Vastaukset
- xyz...
Kone hajosi. Vie huoltoon tai osta uusi, niin yksinkertaista se on.
- xyzxycxz
On oikeassa! marketissa on koneita nyt tarjouksessa ysi ysillä...sinne vaan ja uutta kehiin ja vanha kierrätykseen...
- on aina tuo
Riski saada joku virus tai muuta "ilmaista"sälää mukana...ja kalliiksi tulee...
- IsoVaalea
piraateista mitään?
Jos itse niitä katselet, ei tarkoita, että kaikki muutkin....
- näytönohjain..
ehkä rikki. jos tunnet jonkun jolla osia nurkissa niin voisit ainakin sen testata ennenkuin kannat koko koneen huoltoon.
- toi piipitys voi...
johtua BIOSIN patterin loppumisesta, tai mulla kone piipitti kun biosin patteri loppu ja sit sen jälkeen ei tapahtunu mitää. mut vaihoin patterin ja hyvin toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862