Eli tuossa jo alempana kyselin mutta ei tullut vastausta! eli osaisko joku ystävällinen jolla vaikka samanlainen tulostin(hp deskjet f370)neuvoa kun en saa mokomaa nyt asentumaan mukana tulleella levyllä! käyttöjärjestelmä on windows2000pro..yritetty suoraan ja myös että otettu palomuuri ja virus torjunta pois väliaikaisesti! (ja siksi aikaa tietysti netti piuha pois)kaikki tyssää kun ladattu 5% ja sitten se jää siihen?? ollaan koko porukka naapurin setää myöten ihmeissämme!onko tuo hp huono merkki noissa tulostimissa että pitäiskö vaihtaa merkkiä! naapurilla epson ja asentui kuulemma ihan "heittämällä"...auttakaa meitä jos osaatte..ja kiitos sille joka asian osaa ratkaista! t:annukka&lapset
Hp;n tulostin ei
11
703
Vastaukset
- a...m
Asensin itselleni hp-n monitoimi laitteen
noin viikko sitten.Ohjeissa oli että usb piuhan saa laittaa kiinni laitteeseen vasta kun ohjelma sitä pyytää.Muuten saattaa tulla virheitä.- ollutkaan
Vielä koko koneessa??toimittu kyllä ohjeiden mukaan! pitäisikö kokeilla vielä niin etä johto on kiinni koneessa!
- a...m
ollutkaan kirjoitti:
Vielä koko koneessa??toimittu kyllä ohjeiden mukaan! pitäisikö kokeilla vielä niin etä johto on kiinni koneessa!
Kannattaa kokeilla
- tuosta
ja kokeile asentaa http://www.mbnet.fi/ajuriapaja/info.asp?AID=10115&TID=10471&OS=4
- mitenkä
Minun hp-tulostin pitää asentaa niin, että
tulostimeen ei ole kytketty virtaa ohjelmiston
asennuksessa, sitten vasta virta päälle kun
asennusohjelma sitä pyytää.- ole ollut kiinni
Koko aikana! ja netistä imuroitu ajuri ohjelma oli saman lainen kuin mukana tullut ja sama ongelma...pysähtyi 5% kohdalla eikä jatka eteenpäin! olisiko tossa tietokoneessa sitten jotain vikaa kun ei mokoma asennu!
- oikeesti ihan
ole ollut kiinni kirjoitti:
Koko aikana! ja netistä imuroitu ajuri ohjelma oli saman lainen kuin mukana tullut ja sama ongelma...pysähtyi 5% kohdalla eikä jatka eteenpäin! olisiko tossa tietokoneessa sitten jotain vikaa kun ei mokoma asennu!
tolloja.
- ilman tarpeeksi hyvää kauko...
Jos asennatte sen tulostimen aivan käyttöohjeiden vaiheiden mukaan järjestyksessä, ettekä tee mitään toisin/ylimääräistä/väärässä järjestyksessä. ja jos asennus tilttaa, niin ilmeisesti ajurilevykkeissä on vikaa.
Moni täälläkin näköjään sanoo, että usb-johtoa ei saa laittaa kiinni tai virtajohtoakaan ennenkun asennusohjelma sitä pyytää (tämä myös käyttöohjeessa mainittu). ja sinähän kyllä sanoit että olet noita ohjeita noudattanut.
Minä palauttaisin vehkeen ja sanoisin että ei asennu.
Jos olisi mahdollista niin kokeilisin asentaa johonkin muuhunkin koneeseen, missä on vaikka XP käyttis.
Katsoin tuosta HP:n merkistä että käyttikseksikin pitäisi tuo käyttämäsi Windows 2000 Pro käydä.
Luultavasti siis ajurilevykkeet tai se usb-johto viallinen.
Minulle kävi kerran niin modeemin kanssa, että kun netti tilttas yhtäkkiä. se oli paikallinen härö, ja kun ei kahteen päivään alkanut toimimaan soitin vikapalveluun uudestaan ja yritettiin saada vikaa paikallistettua. ei onnistunut. pähkäiltiin ja pähkäiltiin.
kokeilin sitten ahaa -tuntumalla toisella verkkojohdolla. ja vot!
siis johdon päällykuoren allahan on niin hiuksenhienoja johtoja, että kun ne yleensä tulee pakkauksessa "rullalla" (mitä ei koskaan suositella pitemmän aikaa johtoja säilytettävän) niin nuo johdot voivat ymmärrettävästi mennä katki, ja sitähän ei päällepäin huomaa.
Eli jos mahdollista, kokeile toisella usb-johdolla.
Tuleeko tuo tyssäri missä kohdassa? eli ennen verkkojohdon kiinnittämistä vai sen jälkeen. kun vaikea on tietää mitä tuo kyseinen laite kerkiää 5 % ennen asentaa.
Herjaako kone mitään.- vielä että
Asennus vaan pysähtyy 5% kohdalle ja mitään "herjaa" ei tule mutta kaikki jää siihen! usb johtoa ei ole kytketty ollenkaan? odotettiin että tulee ohje se kytkeä mutta ei tarvinnut kytkeä ollenkaan kun asennus tyssää tuohon 5%...ja naapuri imuroi saman ohjelman netistä ja koitettiin silläkin mutta sama laulu!tyssää taas 5%..tulostin kiikutetaan takas mutta olisi ollut mielenkiintoista vaan tietää mikä tollasen tekee kun joillakin sama kone on mennyt "heittämällä! käyttökuntoon!niin ja palomuuri oli pois päältä ja virustorjunta! (kerio ja avast) ja myös päällä kun yritettiin? kumma juttu! eli tuumailimme että vika on tietokoneessa kun netistä imuroitu ohjelma teki saman!ei ymmärrä?
- parka
vielä että kirjoitti:
Asennus vaan pysähtyy 5% kohdalle ja mitään "herjaa" ei tule mutta kaikki jää siihen! usb johtoa ei ole kytketty ollenkaan? odotettiin että tulee ohje se kytkeä mutta ei tarvinnut kytkeä ollenkaan kun asennus tyssää tuohon 5%...ja naapuri imuroi saman ohjelman netistä ja koitettiin silläkin mutta sama laulu!tyssää taas 5%..tulostin kiikutetaan takas mutta olisi ollut mielenkiintoista vaan tietää mikä tollasen tekee kun joillakin sama kone on mennyt "heittämällä! käyttökuntoon!niin ja palomuuri oli pois päältä ja virustorjunta! (kerio ja avast) ja myös päällä kun yritettiin? kumma juttu! eli tuumailimme että vika on tietokoneessa kun netistä imuroitu ohjelma teki saman!ei ymmärrä?
kyllä vaikuttais siltä että se on siinä tietokoneessa sitten vika. Onko siinä kuitenkin tarpeeksi tilaa? Onko siinä aikaisemmin ollut joku tulostin/monitoimilaite asennettuna?
En kyllä voi tajuta minäkään... Ja kyllä noi tosiaan asennetaan normaalisti melkeinpä "heittämällä" kuten täällä moni kirjoittaa.
- eilen.
Oli tällkä palstalla tuosta samasta tyulolstimesta juttuja. Joskus aasennusohjelmat tekevät tuon että jäävät jumiin. Kokeiles ny olla kärsivällinen ja odota vaik vartti, ellei sittenkää mee mihinkää ja eikä tuu mitään gherjaa, sit sanoisin ohjelman olevan viallinen.
Itsellänikin on hp:n tulostin, kauhea muste rosmo, ja patrfuunat kalliita, ja vähän vanhempi/tarvike patruun a ei toimi lainkaan.
Joten kehotan unohtaan hp:n tulostimen laakista, se on ihan persdeestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701