Olkaa varovaisia
Kirjoittanut: epa 5.8.2007 klo 11.13
Uskotteko todella näihin"ennustajiin"???
Sinä päivänä kun joku näistä tietää mitä minulle on tehty uskon ,mutta en usko,että teistä kukaan pystyy siihen. Herätätkää ns.Ennustajat.Minä en usko tippaakaan.Minä uskon Jeesukseen.Mutta sen tiedän että teistä ei kukaan pysty siihen.
ennustaminen
3
206
Vastaukset
- epa
Eipä teistä kukaan uskalla vastata tähän.Syy lienee se että te ette tiedä.Minun tekisi mieli kirota teidät,mutta en sitä tee,koska jeesus aikanaan teidät tuomitsee.
- sinulle...
ON tehty, mutta tiedän mitä sinulle PITÄISI tehdä...
- voi:):)
Se on jokaisen oma juttu ja asia jos niin tekee.
Jeesukseen voi uskoa, mutta hänen sovintoverensä ei puhdista meitä vaan se miten olemme vastuussa omasta elämästämme.
Vartioikoon jokainen omaa itseään. Mutta Jeesus ei ikävä kyllä aina auta, moni ennustaja tekee työtään lähimmäisen rakkaudesta ja auttaa ihmisiä epätoivon hetkellä.
Voi sitä rukoillakin mutta monta kerta todellisen ihmisen kohtaaminen auttaa sata kertaa enemmän.
Konkreettinen kosketus ja lohdutus voi pelastaa monta sielua kadotuksesta.
Annetaan siis auttajien auttaa...
Minä ainakin kiitän heitä, ovat ainakin pyrkineet auttamaan hädän hetkellä, ei Jeesus enää ruumistu.
terv. jokainen omalla uskollaan tulkoon autuaaksi
ps. tuo teologinen/ kirkollinen palsta on omalla sivullaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536445Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483826Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01310Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01070- 971025
- 52890
- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827