Olkaa varovaisia
Kirjoittanut: epa 5.8.2007 klo 11.13
Uskotteko todella näihin"ennustajiin"???
Sinä päivänä kun joku näistä tietää mitä minulle on tehty uskon ,mutta en usko,että teistä kukaan pystyy siihen. Herätätkää ns.Ennustajat.Minä en usko tippaakaan.Minä uskon Jeesukseen.Mutta sen tiedän että teistä ei kukaan pysty siihen.
ennustaminen
3
205
Vastaukset
- epa
Eipä teistä kukaan uskalla vastata tähän.Syy lienee se että te ette tiedä.Minun tekisi mieli kirota teidät,mutta en sitä tee,koska jeesus aikanaan teidät tuomitsee.
- sinulle...
ON tehty, mutta tiedän mitä sinulle PITÄISI tehdä...
- voi:):)
Se on jokaisen oma juttu ja asia jos niin tekee.
Jeesukseen voi uskoa, mutta hänen sovintoverensä ei puhdista meitä vaan se miten olemme vastuussa omasta elämästämme.
Vartioikoon jokainen omaa itseään. Mutta Jeesus ei ikävä kyllä aina auta, moni ennustaja tekee työtään lähimmäisen rakkaudesta ja auttaa ihmisiä epätoivon hetkellä.
Voi sitä rukoillakin mutta monta kerta todellisen ihmisen kohtaaminen auttaa sata kertaa enemmän.
Konkreettinen kosketus ja lohdutus voi pelastaa monta sielua kadotuksesta.
Annetaan siis auttajien auttaa...
Minä ainakin kiitän heitä, ovat ainakin pyrkineet auttamaan hädän hetkellä, ei Jeesus enää ruumistu.
terv. jokainen omalla uskollaan tulkoon autuaaksi
ps. tuo teologinen/ kirkollinen palsta on omalla sivullaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057451
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1025264Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163516Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253461Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3491506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?561324