Hei, olen juristi ja lakimiäs ja lääkäri samaan aikaan. Oon tanssinnu jotain 3 vuotta jo ja osaan tanssia ihan hiton hyvin ja musta on kiva käydä tansseis ku pystyy neuvoo naisii. Ne tykkää ku saavat uutta ideaa tanssiinsa. Mul on aina yhdeksän paitaa mukana ku haluun et aina on kuiva paita päällä. Ja sit mul on ihan uudet tanssilenkkarit. Naiset aina kehuu niitä. Mä saan töistäni ihan saakelisti rahaa ja niil mä sit ostelen kaikille varteenotettaville hoidoille kaikkee kivaa. Mun Audi kans tehoo mimmeihi.
Jos teil vaanon kysyttävää kaikest lavatanssiin liittyvät ni kysykää multa ihmees. Mä lupaan vastata aina.
Lavatanssit on kesän parasta aikaa. Nami nami!
Parasta aikaa kesä
14
1669
Vastaukset
- Oleellista
Niin?
- SamaJuristi
AUDI Q7
Siin on tilaa jos tarvii kesken matkan hoitaa.
- Lavalta?
Kun täällä mainostat.
- Sama Juristi
No just lavaltahan mä niitä hoidan. Helppoo lihaa liikkeellä. Hitto ku en vaan osaa sanoa et tykkääkö ne naiset mun isosta munasta vai vaan mun Audista.
Sama Juristi kirjoitti:
No just lavaltahan mä niitä hoidan. Helppoo lihaa liikkeellä. Hitto ku en vaan osaa sanoa et tykkääkö ne naiset mun isosta munasta vai vaan mun Audista.
En kummastakaan tykkää...
Sopivan kokoinen vehje ja Bemari on mun mieleen...
- fakta homma
Viestisi tarkoitus oli mikä..? Todellisuudessa lienet työtön, kouluttamaton sekä tanssitaidoton, liian kauan neljän seinän sisällä istunut hylkiö, joka kirjoittaa internetin keskustelupalstoille höpöhöpöjä muun tekemisen puutteessa.
- Lakimies30
Ja sinä olit?
Kyllä teitä muurahaisia maailmassa riittää. Menkää tansseihin ruikuttamana pesää. - Näitä löytyy
Toisilla on Audi, toisilla ei.
- Kyllästynyt provoihin
Lakimies30 kirjoitti:
Ja sinä olit?
Kyllä teitä muurahaisia maailmassa riittää. Menkää tansseihin ruikuttamana pesää.Mee muualle provoilemaan.
- huuhaaheikki
Kesä(loma) on tietysti parasta aikaa, kun muuna aikana painaa töitä juristina 8-10 tuntia, jonka jälkeen lääkärinä toiset 8 tunita päivystys 10 tunita seuraava työvuoro 8 tuntia. Tämän jälkeen pitääkin taas painaa juristin hommia. Asuntoa ei tarvitse, sillä peseytymään kerkiää työpaikalla ja tirsat vetää kalliissa Audissa parkkipaikalla.
- Eioototta!
Ei hitto ettekö te ihmiset huomaa sarkasmia vaikka se ajaisi yli? :D Uskomatonta sakkia, joku kehtaa vielä kysyä että mikä Audi :D
- pilkkupilkku
Ööh..
Kukahan tässä nyt ei huomaa ja mitä?
Pää pois perseestä niin näet paremmin.
On sulla edes peräreikää? ootko muumi? - Pikku-kyy
pilkkupilkku kirjoitti:
Ööh..
Kukahan tässä nyt ei huomaa ja mitä?
Pää pois perseestä niin näet paremmin.
On sulla edes peräreikää? ootko muumi?Niin, siinä tulikin syy miksi muumit ovat niin paksuja. Ei ole peräreikää ja kuitenkin syövät paljon.
- huuhaaheikki
Pikku-kyy kirjoitti:
Niin, siinä tulikin syy miksi muumit ovat niin paksuja. Ei ole peräreikää ja kuitenkin syövät paljon.
Nyt on sitten lihoamisenkin aiheuttaja ratkaistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",94043Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423577Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922243Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421883- 1321866
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee371789Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1141472- 1381415
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551216Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641155