Tai kauan teillä on kestänyt?
Hoitotukipäätös kelasta
5
941
Vastaukset
- Tristar
Kyllä siinä ainakin kuukausi-puolitoista meni, ellei kauemminkin.
***- jo odotettu
Mutta meillä on jatkohakemus, ja vanhakin on vielä voimassa,joten ei sinänsä mikään kiire meillä.
Mutta jos teille ei ala kuulua, ja on kiire (eka hakemus, tai entinen menossa umpeen) niin soittakaapa Kelaan. Soitto joskus nopeuttaa asioiden tapahtumista siellä.
- snf
ja vieläkään ei ole päätöstä kuulunut, eli 3kk mennyt kohta. Soitin elokk alussa kelaan ja selitti että heinäkk on niin paljon työntejijöitä lomalla että päätökset viipyy. huoh.
- heinäkuun alussa
ja nyt tuli paperit. Jos teillä on eka hakemus vasta sisässä, tai uusinnalla kiire, niin hoputapas uudestaan.
- kesti tasan
tarkkaan 1 päivä. maanantaina vein hakemuksen ja keskiviikkona odotti postilaatikossa päätös.. nopeaa toimintaa täällä maalla ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069