Kaksosmiehen kanssa ei koskaan tiedä, missä ollaan, minne menossa, missä käydään välillä ja päästäänkö ikinä perille. Tuuliviiri ja tunteiden karuselli...oioi...
Kaksosmiehen...
5
2213
Vastaukset
- tuon
osuvammin sitä et olisi voinutkaan sanoa.
Kokemusta kaksosmiehistä ja ei kiitos enää heitä !- kaikki me
Mieheni on kaksonen, itse olen kaksonen ja poikani on kaksonen...meillä menee kaikinpuolin hyvin!!!
- Kaksosprinsessa
kaikki me kirjoitti:
Mieheni on kaksonen, itse olen kaksonen ja poikani on kaksonen...meillä menee kaikinpuolin hyvin!!!
Millainen olisi tämä pallomme ilman kaksosia?
Harmaa, harmaa, yksitoikkoinen ja
HARMAA!
Kukapa kaksosia ymmärtää paremmin kuin toinen kaksonen, ja takuulla ei tule tylsää =)
- ovat hurmaavia
ja kohteliaita,valitettavasti ne on sitä myös ainakin kymmenelle muullekin naiselle ;)
Mutta jos pystyy sulkemaan silmänsä tietyiltä asioilta voi kaksosen kanssa viettää ihania hetkiä- kalattyttö
Kovasti väitetään, ettei kalat ja kaksonen sovi yhteen, mutta ainakin vielä meillä on mennyt hyvin. Tämä kaksoseni on nimittäin rento ja rauhallinen tyyppi, kuten minäkin. Ei kovin puhelias, eikä kovin menevä, niinkuin en minäkään. Hyvin menee, ihanaa on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837