Kaksosmiehen kanssa ei koskaan tiedä, missä ollaan, minne menossa, missä käydään välillä ja päästäänkö ikinä perille. Tuuliviiri ja tunteiden karuselli...oioi...
Kaksosmiehen...
5
2209
Vastaukset
- tuon
osuvammin sitä et olisi voinutkaan sanoa.
Kokemusta kaksosmiehistä ja ei kiitos enää heitä !- kaikki me
Mieheni on kaksonen, itse olen kaksonen ja poikani on kaksonen...meillä menee kaikinpuolin hyvin!!!
- Kaksosprinsessa
kaikki me kirjoitti:
Mieheni on kaksonen, itse olen kaksonen ja poikani on kaksonen...meillä menee kaikinpuolin hyvin!!!
Millainen olisi tämä pallomme ilman kaksosia?
Harmaa, harmaa, yksitoikkoinen ja
HARMAA!
Kukapa kaksosia ymmärtää paremmin kuin toinen kaksonen, ja takuulla ei tule tylsää =)
- ovat hurmaavia
ja kohteliaita,valitettavasti ne on sitä myös ainakin kymmenelle muullekin naiselle ;)
Mutta jos pystyy sulkemaan silmänsä tietyiltä asioilta voi kaksosen kanssa viettää ihania hetkiä- kalattyttö
Kovasti väitetään, ettei kalat ja kaksonen sovi yhteen, mutta ainakin vielä meillä on mennyt hyvin. Tämä kaksoseni on nimittäin rento ja rauhallinen tyyppi, kuten minäkin. Ei kovin puhelias, eikä kovin menevä, niinkuin en minäkään. Hyvin menee, ihanaa on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951516Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 521022
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 40766