Kaksosmiehen kanssa ei koskaan tiedä, missä ollaan, minne menossa, missä käydään välillä ja päästäänkö ikinä perille. Tuuliviiri ja tunteiden karuselli...oioi...
Kaksosmiehen...
5
2238
Vastaukset
- tuon
osuvammin sitä et olisi voinutkaan sanoa.
Kokemusta kaksosmiehistä ja ei kiitos enää heitä !- kaikki me
Mieheni on kaksonen, itse olen kaksonen ja poikani on kaksonen...meillä menee kaikinpuolin hyvin!!!
- Kaksosprinsessa
kaikki me kirjoitti:
Mieheni on kaksonen, itse olen kaksonen ja poikani on kaksonen...meillä menee kaikinpuolin hyvin!!!
Millainen olisi tämä pallomme ilman kaksosia?
Harmaa, harmaa, yksitoikkoinen ja
HARMAA!
Kukapa kaksosia ymmärtää paremmin kuin toinen kaksonen, ja takuulla ei tule tylsää =)
- ovat hurmaavia
ja kohteliaita,valitettavasti ne on sitä myös ainakin kymmenelle muullekin naiselle ;)
Mutta jos pystyy sulkemaan silmänsä tietyiltä asioilta voi kaksosen kanssa viettää ihania hetkiä- kalattyttö
Kovasti väitetään, ettei kalat ja kaksonen sovi yhteen, mutta ainakin vielä meillä on mennyt hyvin. Tämä kaksoseni on nimittäin rento ja rauhallinen tyyppi, kuten minäkin. Ei kovin puhelias, eikä kovin menevä, niinkuin en minäkään. Hyvin menee, ihanaa on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271