ELOKUUN CLOMITTARET

Tatum

Elokuun plussatuulet puhaltaa.

Edellinen viestiketju on kadonnut pitkälle edellisille sivuille. Koska kaikki Clomittaret ei ole kirjautuneet suljettuun viestiketjuun, niin tulen tännekin riehumaan.

Minulla tänään himmeä , kp 27!

;)

9

1291

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pihla

Onnea himmeästä plussasta :)!! Kyllä se siitä varmasti tummuu ja vahvistuu!!

Täällä pp3 menossa, inssi tehtiin torstaina. Sperman laatu oli pitkästä aikaa todella hyvä. Jee. Ei kun peukut pystyyn.

• cosette999999

moikka

mulla tyylipuhdas nega tänään, kp 29 ja alavatsakipua jkv. harmittaa. testit on loppu. pakkotilata uusia.
      en tieda millä ens kierron meen. ei ole rahaa lääkkeisiin ja oon tosi pa nyt. harmittaa niiin....
      terkkuja ja haleja, toivon sydämestäni että se tatumin haalea viiva muuttuisi plussaksi.

haleja, t Cosette

• enamy

Moi vaan kaikille! Täällä sitä taas ollaan. Toivotaan tosiaan et toi tatumin viiva tummuu selväks plussaks. Oottelen et menkat alkais. Keskenmenosta nyt reilu kaks viikkoa. Clomit taas alotan ku menkat alkaa. Plussatuulia! :)

• Tatum

Se on flikat sillälailla, että saattaapi olla ettei mun tartte miettiä ensivuoden kesäloman ajankohtaa, sillä näillä näkymin "ihmelapsi" näkee päivänvalon huhtikuussa.

Sydänääniä kuunnellaan kuun lopussa ja jos ne on ok, niin virallinen odotus alkakoon;)

Plussatuulia ja tuuria kaikille!

• kaisu.

Olenpa mukana minäkin. Kolmatta klomikuuria parhaillaan napsimassa...Tässä vaiheessa mieliala alkaa aina pikkuhiljaa kohota ollen positiivisimmillaan siinä ovulaation (tai oletetun sellaisen) aikoihin...Sitä alkaa aatella, että yks tärppihän siinä vaan tarvitaan, ja miks ei se yhtä hyvin voisi tapahtua nyt...Kun sitten menkkaoireet alkavat, onkin fiilikset täysin erilaiset, sitä miettii, että eipä tietenkään taas tälläkään kerralla, kyllähän mä sen jo tiesinkin, ja ei meille varmaan koskaan mitään jne...mutta tehän tiedätte ;-)

Onnea muuten ihan hirveesti Tatumille! Plussauutiset jaksaa aina valaa uutta toivoa. Miten kauan muuten teillä yritettiin, ja mitä kaikkea tehtiin (paitsi sitä yhtä, tietenkin)?

• Tatum

Kolmas Clomikuuri nappasi. Tiivistä yritystä reilu puoltoista vuotta. Kummassakaan ei ole todettu mitään vikaa.

Tsemppiä yritykseen! Itse vielä jännitän ekaan ultraan asti!

• mä en..

tsemppiä vaan, clomit on se helpoin tapa onnistua. mä jouduin puregonille , mutta kokeillaan nyt sit näillä piikeillä jos onnistuis..

älkää luopuko toivosta vaan jatketaan yritystä...!! kiva kun ootte täällä yrittämässä mein kans..

t. Minna

• Pihla
        mä en.. kirjoitti:

tsemppiä vaan, clomit on se helpoin tapa onnistua. mä jouduin puregonille , mutta kokeillaan nyt sit näillä piikeillä jos onnistuis..

älkää luopuko toivosta vaan jatketaan yritystä...!! kiva kun ootte täällä yrittämässä mein kans..

t. Minna

kuinka plussasi voi? täällä pp 11 ja jännittää niin pirusti... eikä voi kun odottaa menkkoja joko alkavaksi tai sitten ei. toivottavasti ei ;)

• Tatum
        Pihla kirjoitti:

kuinka plussasi voi? täällä pp 11 ja jännittää niin pirusti... eikä voi kun odottaa menkkoja joko alkavaksi tai sitten ei. toivottavasti ei ;)

Tänään eka ultra.

Viikkoja 7.

Kaksi ihmisenalkua vatsassa;)

Onnea sinulle vauvantekoon!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe