ruokavalio

Nimetön

Voinko käyttää marevanlääkityksen aikana auringonkukan siemeniä aamupuurossani ja mangesium tabletteja suonenvetoon. Muut lääkkeeni on Bisoprolol ja Cozaar comp.

5

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläpä voit

Auringonkukansiemen ei sisällä niin paljon K-vitamiinia että sen syöminen aamupuurossa olisi vahingoksi.
      Käytän sitä muun muassa myslissäni, enkä ole saanut toruja. Olen pitkäaikaismarevanisti.

Magnesium sopii silloin tällöin otettavaksi, näin luulen, mutta keskustele lääkärisi kanssa.
      (joillekin no magnesium aiheuttaa rytmihäiiöitä, toisilta vie ne pois...)
      Itse olen ottanut rankahkon fyysisen rasituksen jälkeen, jotta vältyn lihaskrampeilta. Näin on minulle ainakin sopinut.

• pliis

siis onko totta että magnesium voi aiheutta rytmihäriötä ? itse syön et rytmihäiriöt vähenisivät tosin en ole mitään sen suuntaista huomannu, 4 vko olen syönyt RYTMONORM 300 mg, eka viiko meni hyvin ehtisin jo sanomaa et jees,
        mutta nyt flimmeri on taas plannut tosin ei niin pitkäkestoisena kun ennen lisäksi syön beettasalpajaa, onko tämä lääke kellään tuttu olis kiva kuulla miten teillä toisilla on asiat,
        ja oletteko joutuneet monntakin lääkettä kokeilemaan ennekun oike on löytynty, kertokaa, alan itse olla ihan hermona, KIITO JO JOKU VASTAISU

• vaimenivat,
        pliis kirjoitti:

siis onko totta että magnesium voi aiheutta rytmihäriötä ? itse syön et rytmihäiriöt vähenisivät tosin en ole mitään sen suuntaista huomannu, 4 vko olen syönyt RYTMONORM 300 mg, eka viiko meni hyvin ehtisin jo sanomaa et jees,
        mutta nyt flimmeri on taas plannut tosin ei niin pitkäkestoisena kun ennen lisäksi syön beettasalpajaa, onko tämä lääke kellään tuttu olis kiva kuulla miten teillä toisilla on asiat,
        ja oletteko joutuneet monntakin lääkettä kokeilemaan ennekun oike on löytynty, kertokaa, alan itse olla ihan hermona, KIITO JO JOKU VASTAISU

lähes olemattomiin Diasporal-magnesiumjauheella, nyt on muutama kuukausi häiriötöntä aikaa takana.

Häiriöitä on niin montaa sorttia, että lienee vain kokeillen saa selville millainen magnesium kullekin on hyväksi. Eikä magnesium tietenkään ole mikään ihmelääke, joka auttaisi kaikkiin rytmihäiriöihin.

Kokeilin vuosien mittaan monia magnesium-pillereitä tuloksetta.

• oma tasosi
        pliis kirjoitti:

Sehän riippuu myös siitä, mikä on Sinun oman kehosi magnesiumpitoisuus.

Mulla on tosi rankasti puutoksen puolella, mullei ole kuin hitusen normaaliarvosta. Availin juuri pakettia, missä magnesiumpurkki on.

• kyllä voit

Kiitos viestistä, olen saanut juuri inr-arvon 2,8
        ja olen käyttänyt auringonkukansiemeniä puurossani, en säännöllisesti magnesiumvalmisteita.Olen salaattien ystävä ja suren sitä, etten voi käyttää salaatteja niin kuin ennen toivoisin että saisin jostain ohjeita salaattien valmistukseen jotkan eivät sekoittaisi minun inr-arvojani.Olen syönyt marevania n.2 vuotta.
        Terveisin Helena-täti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      397
      6861
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3966
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      43
      1548
    4. Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä

Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t
      Kevytliikenne
      92
      1365
    5. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      57
      1331
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      248
      1310
    7. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      99
      1128
    8. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      22
      1056
    9. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      63
      1052
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      972
    Aihe