ruokavalio

Nimetön

Voinko käyttää marevanlääkityksen aikana auringonkukan siemeniä aamupuurossani ja mangesium tabletteja suonenvetoon. Muut lääkkeeni on Bisoprolol ja Cozaar comp.

5

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläpä voit

Auringonkukansiemen ei sisällä niin paljon K-vitamiinia että sen syöminen aamupuurossa olisi vahingoksi.
      Käytän sitä muun muassa myslissäni, enkä ole saanut toruja. Olen pitkäaikaismarevanisti.

Magnesium sopii silloin tällöin otettavaksi, näin luulen, mutta keskustele lääkärisi kanssa.
      (joillekin no magnesium aiheuttaa rytmihäiiöitä, toisilta vie ne pois...)
      Itse olen ottanut rankahkon fyysisen rasituksen jälkeen, jotta vältyn lihaskrampeilta. Näin on minulle ainakin sopinut.

• pliis

siis onko totta että magnesium voi aiheutta rytmihäriötä ? itse syön et rytmihäiriöt vähenisivät tosin en ole mitään sen suuntaista huomannu, 4 vko olen syönyt RYTMONORM 300 mg, eka viiko meni hyvin ehtisin jo sanomaa et jees,
        mutta nyt flimmeri on taas plannut tosin ei niin pitkäkestoisena kun ennen lisäksi syön beettasalpajaa, onko tämä lääke kellään tuttu olis kiva kuulla miten teillä toisilla on asiat,
        ja oletteko joutuneet monntakin lääkettä kokeilemaan ennekun oike on löytynty, kertokaa, alan itse olla ihan hermona, KIITO JO JOKU VASTAISU

• vaimenivat,
        pliis kirjoitti:

siis onko totta että magnesium voi aiheutta rytmihäriötä ? itse syön et rytmihäiriöt vähenisivät tosin en ole mitään sen suuntaista huomannu, 4 vko olen syönyt RYTMONORM 300 mg, eka viiko meni hyvin ehtisin jo sanomaa et jees,
        mutta nyt flimmeri on taas plannut tosin ei niin pitkäkestoisena kun ennen lisäksi syön beettasalpajaa, onko tämä lääke kellään tuttu olis kiva kuulla miten teillä toisilla on asiat,
        ja oletteko joutuneet monntakin lääkettä kokeilemaan ennekun oike on löytynty, kertokaa, alan itse olla ihan hermona, KIITO JO JOKU VASTAISU

lähes olemattomiin Diasporal-magnesiumjauheella, nyt on muutama kuukausi häiriötöntä aikaa takana.

Häiriöitä on niin montaa sorttia, että lienee vain kokeillen saa selville millainen magnesium kullekin on hyväksi. Eikä magnesium tietenkään ole mikään ihmelääke, joka auttaisi kaikkiin rytmihäiriöihin.

Kokeilin vuosien mittaan monia magnesium-pillereitä tuloksetta.

• oma tasosi
        pliis kirjoitti:

Sehän riippuu myös siitä, mikä on Sinun oman kehosi magnesiumpitoisuus.

Mulla on tosi rankasti puutoksen puolella, mullei ole kuin hitusen normaaliarvosta. Availin juuri pakettia, missä magnesiumpurkki on.

• kyllä voit

Kiitos viestistä, olen saanut juuri inr-arvon 2,8
        ja olen käyttänyt auringonkukansiemeniä puurossani, en säännöllisesti magnesiumvalmisteita.Olen salaattien ystävä ja suren sitä, etten voi käyttää salaatteja niin kuin ennen toivoisin että saisin jostain ohjeita salaattien valmistukseen jotkan eivät sekoittaisi minun inr-arvojani.Olen syönyt marevania n.2 vuotta.
        Terveisin Helena-täti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      9
      2781
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2621
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2317
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1154
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe