Onkos väki terasseilla?

hiljasta on

Käykää ihmeessä välillä kommentoimassa tännekin.

13

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketkä on ..

      Internettiä ei oo joka kapakassa. Eikä terassilla ainakaan.

    • Ei terassilla.

      Näin hienolla säällä pitää olla ulkona.:))

      • kotiin!

        Onkos työviikko edessä?


      • "Ei terassilla".
        kotiin! kirjoitti:

        Onkos työviikko edessä?

        Onhan se. Aamulla pitää mennä ahkeroimaan.:)


      • kanssani ...
        "Ei terassilla". kirjoitti:

        Onhan se. Aamulla pitää mennä ahkeroimaan.:)

        ... että tässä iässä sitä jo osaa positiivisesti odottaa työviikon alkamista? :-)


      • "Ei terassilla"
        kanssani ... kirjoitti:

        ... että tässä iässä sitä jo osaa positiivisesti odottaa työviikon alkamista? :-)

        Puolensa. Lomakin olisi tietysti ollut
        kiva, kun lupailee tulevalle viikolle hyviä ilmoja.
        Mukava on mennä töihinkin kun pidän työstäni.:))


      • turhauttaa
        "Ei terassilla" kirjoitti:

        Puolensa. Lomakin olisi tietysti ollut
        kiva, kun lupailee tulevalle viikolle hyviä ilmoja.
        Mukava on mennä töihinkin kun pidän työstäni.:))

        Olen monena kesänä lähtenyt lomalle etelään, kun sitä ilmaa joutuu muuten jännittämään.

        Työssäkin on kivampi olla aurinkoisella säällä.
        :-)


      • "Ei terassilla"
        turhauttaa kirjoitti:

        Olen monena kesänä lähtenyt lomalle etelään, kun sitä ilmaa joutuu muuten jännittämään.

        Työssäkin on kivampi olla aurinkoisella säällä.
        :-)

        Pitkälti myös siitä mitä työtä tekee.
        Ei silti, myönnän kyllä että aurinkoisella
        säällä on positiivinen vaikutus melkein
        asiaan kuin asiaan ja töihinkin on mukavempi mennä:)
        Minulle tuo loma on joka tapauksessa loma,
        vaikka säätkään ei aina suosisi.
        Yleensä olen koko loman poissa kotoa.
        Lähden heti töiden jälkeen ja palailen yleensä
        viimeisenä päivänä ennen töiden alkua.:)


    • kotikiusattu

      kommentoimaan? eihän sellasta jokellusta kukaan ymmärrä.

      • lupaa :-)

        mennä terassille, siis ?

        Kiva kun poikkesit, olen täällä vallan yksin ahkeroinut.


      • kotikiusattu
        lupaa :-) kirjoitti:

        mennä terassille, siis ?

        Kiva kun poikkesit, olen täällä vallan yksin ahkeroinut.

        terassi,onnistuin viikon kaupparahoista pimittämään keskarin hinnan.
        Olen sitä nauttinut illan mittaan.


      • terassilt ^^j^^

        Istunu,seisonu ja passannu kyyhkyläissii terassil
        melkest koko päivän.Rillattii ja syätii yli tunti,
        simmottis sivistyneest.Juhlittii,ku iltatähti muuttaa pois kottoo,kamalaa ja ihanaa.Nii se menee.

        "tämmöst jokellust"


    • Perjantai-iltana,kovan viikon päätteeksi ajattelimme ekakerran tänä kesänä pyöräillä oman kylän terassille. Ovella oli lappu: SULJETTU TÄNÄÄN !!! Voi sitä pettymystä ja nestehukkaa,minkä koimme.-Tänään sitten vastavetona kaasimme sateenliottaman heinän ja nyt kovasti pöyhimme saadaksemme kuivaheinää ja kiroilemme,onko EUn vai yläkerran Isän syy,kun sateet vie sadon. Heinä on ylikypsää ja haisee märäntyneeltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe