Käykää ihmeessä välillä kommentoimassa tännekin.
Onkos väki terasseilla?
13
690
Vastaukset
- ketkä on ..
Internettiä ei oo joka kapakassa. Eikä terassilla ainakaan.
- Ei terassilla.
Näin hienolla säällä pitää olla ulkona.:))
- kotiin!
Onkos työviikko edessä?
- "Ei terassilla".
kotiin! kirjoitti:
Onkos työviikko edessä?
Onhan se. Aamulla pitää mennä ahkeroimaan.:)
- kanssani ...
"Ei terassilla". kirjoitti:
Onhan se. Aamulla pitää mennä ahkeroimaan.:)
... että tässä iässä sitä jo osaa positiivisesti odottaa työviikon alkamista? :-)
- "Ei terassilla"
kanssani ... kirjoitti:
... että tässä iässä sitä jo osaa positiivisesti odottaa työviikon alkamista? :-)
Puolensa. Lomakin olisi tietysti ollut
kiva, kun lupailee tulevalle viikolle hyviä ilmoja.
Mukava on mennä töihinkin kun pidän työstäni.:)) - turhauttaa
"Ei terassilla" kirjoitti:
Puolensa. Lomakin olisi tietysti ollut
kiva, kun lupailee tulevalle viikolle hyviä ilmoja.
Mukava on mennä töihinkin kun pidän työstäni.:))Olen monena kesänä lähtenyt lomalle etelään, kun sitä ilmaa joutuu muuten jännittämään.
Työssäkin on kivampi olla aurinkoisella säällä.
:-) - "Ei terassilla"
turhauttaa kirjoitti:
Olen monena kesänä lähtenyt lomalle etelään, kun sitä ilmaa joutuu muuten jännittämään.
Työssäkin on kivampi olla aurinkoisella säällä.
:-)Pitkälti myös siitä mitä työtä tekee.
Ei silti, myönnän kyllä että aurinkoisella
säällä on positiivinen vaikutus melkein
asiaan kuin asiaan ja töihinkin on mukavempi mennä:)
Minulle tuo loma on joka tapauksessa loma,
vaikka säätkään ei aina suosisi.
Yleensä olen koko loman poissa kotoa.
Lähden heti töiden jälkeen ja palailen yleensä
viimeisenä päivänä ennen töiden alkua.:)
- kotikiusattu
kommentoimaan? eihän sellasta jokellusta kukaan ymmärrä.
- lupaa :-)
mennä terassille, siis ?
Kiva kun poikkesit, olen täällä vallan yksin ahkeroinut. - kotikiusattu
lupaa :-) kirjoitti:
mennä terassille, siis ?
Kiva kun poikkesit, olen täällä vallan yksin ahkeroinut.terassi,onnistuin viikon kaupparahoista pimittämään keskarin hinnan.
Olen sitä nauttinut illan mittaan. - terassilt ^^j^^
Istunu,seisonu ja passannu kyyhkyläissii terassil
melkest koko päivän.Rillattii ja syätii yli tunti,
simmottis sivistyneest.Juhlittii,ku iltatähti muuttaa pois kottoo,kamalaa ja ihanaa.Nii se menee.
"tämmöst jokellust"
Perjantai-iltana,kovan viikon päätteeksi ajattelimme ekakerran tänä kesänä pyöräillä oman kylän terassille. Ovella oli lappu: SULJETTU TÄNÄÄN !!! Voi sitä pettymystä ja nestehukkaa,minkä koimme.-Tänään sitten vastavetona kaasimme sateenliottaman heinän ja nyt kovasti pöyhimme saadaksemme kuivaheinää ja kiroilemme,onko EUn vai yläkerran Isän syy,kun sateet vie sadon. Heinä on ylikypsää ja haisee märäntyneeltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514