Kokemuksia Accord 1.8?

ostomies

Minkälaisia käyttökokemuksia löytyy vm. 99-02 1.8 Accordista? Olen aikeissa hankkia ja tiedustelenkin mielipiteitä ja kokemuksia sellaisen omistajilta.

5

5309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Accordist

Accord 1.8 LS vm. -99, 135 tkm.

Eipä voi moittia. No, ehkä talvisaikaan kaupunkikulutusta... mutta ainakin lämpöä riittää pakkasilla. Matka-ajossa vie sellaisen 6,5-7 litraa.

Makuasioitahan nämä aina on, mutta minusta on hyvä ja jämäkkä ajaa. Kaikinpuolin luotettava auto. Ei turhia ärsyttäviä pikkuvikoja.

Monet sanovat että Hondat ovat kalliita huoltaa, mutta 20 vuoden kokemuksella en menisi allekirjoittamaan sitä väitettä. Saattaahan tuo olla, että piirun verran kalliimmat osat kuin joillain muilla merkeillä, mutta kun korjaustarve on minimaalinen vanhemmassakin autossa, niin kyllä se sillä kompensoituu.

Itse olen myymässä oma Accoani, äitini ei enää ajele autolla näköongelmien vuoksi ja vähänajettu 2004 Civic on hänellä turhan panttina tallissa, joten autonvaihto ajankohtainen...

Olisitko kenties kiinnostunut meikäläisen Accordista?
      Lisätietoja autosta: [email protected]

• ostomies

Itsellä on ollut tuota edeltänyt korimalli -98 2.0 koneella. Siitä olen tykännyt. Tarkoituksena olis hommata nyt auto tämän vuosituhannen puolelta, joten tuo -99 malli voi olla hieman vanha. Lähinnä tuossa 1.8 Accordissa mietityttää, että löytyykö vääntöä suhteessa kulutukseen ja koneen kokoon vai pitääkö suosista katsella 2.0 konetta tai pienempi korista autoa.

• Hondamiesss

Loisto peli, takalaakeri täälläkin vaihdettu. Ainoastaan mietityttää kulutus, minulla käytännössä aina yli 8l/100km, yhdeksääkin hipoo usein. Paljon moottoritieajoa ja vähemmän kaupunkia. Ikinä en ole alle seitsemän päässyt, hyvä kun tosiaan alle 8. Annanko vaan liikaa kenkää vai onko ajatuksia, mikä mahtaa syödä? Huollot ja muut tehty kyllä.

• on kyllä
        ostomies kirjoitti:

Itsellä on ollut tuota edeltänyt korimalli -98 2.0 koneella. Siitä olen tykännyt. Tarkoituksena olis hommata nyt auto tämän vuosituhannen puolelta, joten tuo -99 malli voi olla hieman vanha. Lähinnä tuossa 1.8 Accordissa mietityttää, että löytyykö vääntöä suhteessa kulutukseen ja koneen kokoon vai pitääkö suosista katsella 2.0 konetta tai pienempi korista autoa.

parempi. olen itsekin katselemassa juuri samaista autoa, ja luettuani tuulilasin kestotestin 1,8 koneella ja sen jälkeen TM:n testin 2,0 koneella, niin ilman muuta 2,0l kone on parempi. vääntökäyrä on tasainen aina alkukierroksilta lähtien; 160Nm 1500r/min kun taas 1,8l reilusti alle 120Nm 1500r/min!

• mmzo

En voi kun kehua kyseistä korimallia. itselläni ajossa 3,5 vuotta ja toimi moitteetta. Ainut jotka uusin oli virtalukon pohja 30cua, ja vasen takalaakeri. Muuten kelpo peli, kerkee liikenteessä kun muistaa käyttää kierroksia mielellääm yli 4000, lähtee kone toimii.Alavääntö on heikohko, mutta kun tottuu käytää niin ei ongelmaa. Talvella lämmin auto. vaihdoin sen takia pois kun sedan ei toiminut tiloiltaan, tällä hetkellä ajossa accord tourer -04

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe