Helvetistä Itään levyn

jälkeen

Kotiteollisuus ei ole enää kuulostanut kotiteollisuudelta. Jotenkin bändin tyyli muuttui ihan paskaksi. 7 oli ihan paska levy ja iankaikkinen
oli ihan paska levy. Mitä bändille tapahtui HI:n jälkeen? Sanoikohan joku levylafkan pomo niille että tämmösellä tyylillä myy enemmän vai päättiköhän ne vaan ruveta tekemään paskempaa musiikkia? Paska bändi nykyisin. Vittu.

6

1760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muovipulveri

      Valitettavaa, mutta monelle bändille näin käy kun on riittävän pitkään soiteltu. Aletaan ajatteleen levyjen myyntilukuja turhankin paljon.. Vaikka ei Kotiteollisuus mielestäni ole tähän ihan hirvittävästi sortunutkaan.

      • ihmi ne

        Luuletko muka tietäväsi, että Kotiteollisuuden pojat tekevät nykyistä musiikkiaan rahankiilto silmissä? Oletko joku selvännäkijä, joka näkee ihmisten päitten sisälle? Itse ainakin vilpittömästi uskon, että Hynynen säveltää biisejään sydämestään eikä ajattele niitä tehdessään myyntilukuja tai "fanejaan"


    • musiikki...

      Oikeastaan pysynyt samana ja yhtä rankkana aina. Mutta Hynysen laulutyyli on muuttunut ihime vinkumiseksi. Passasi paljon paremmin Kotiteollisuudelle se kylmän metallinen ja ilmeetön lauluääni. Se siinä mättää.

      • kjhöjghöpöo

        Kotiteollisuus on hyvä bändi ja Hynynen tekee hyvää musaa. Samantyyppistä se on ollut kautta linjan. Tässä vois sanoa, että tee v...u ite parempaa.....;)))
        Oikeesti en ymmärrä et miksi bändien ns. uudismenetelmiä heti haukutaan, jos tulee jotain erilaista kuin ennen, ja puhun täs nyt kaikenlaisista bändeistä. Lopulta kun niitä kuuntelee, ne kyllä kuulostaa ihan yhtä hyviltä kuin ennenkin.....no tää vaan mun mielipide.


    • pittää

      vielä vähä morkata bändiä. Sanoitukset on muuttunu säälittäviksi. Aiemmilla levyillä mies tappeli vastaan ja jos ei pärjännyt niin hiljaa hullunkiilto silmissä hyväksyi kohtalonsa. Vittu nykyisin mies itkee saatana ja kääntyy jumalan puoleen ja rukoilee
      ja muuta tämmöstä neitimäistä paskaa.

      • ainoo

        Oikee suomalainen heavy bändi,muut on jotain tilulilutalulilu urku hässäkkää perkele.. sanotuksista viis HYNYNEN RULES vit.u!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      68
      1354
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1042
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      52
      889
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      828
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      84
      784
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      780
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      690
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      32
      690
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      56
      673
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      645
    Aihe