Helvetistä Itään levyn

jälkeen

Kotiteollisuus ei ole enää kuulostanut kotiteollisuudelta. Jotenkin bändin tyyli muuttui ihan paskaksi. 7 oli ihan paska levy ja iankaikkinen
oli ihan paska levy. Mitä bändille tapahtui HI:n jälkeen? Sanoikohan joku levylafkan pomo niille että tämmösellä tyylillä myy enemmän vai päättiköhän ne vaan ruveta tekemään paskempaa musiikkia? Paska bändi nykyisin. Vittu.

6

1856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muovipulveri

Valitettavaa, mutta monelle bändille näin käy kun on riittävän pitkään soiteltu. Aletaan ajatteleen levyjen myyntilukuja turhankin paljon.. Vaikka ei Kotiteollisuus mielestäni ole tähän ihan hirvittävästi sortunutkaan.

• ihmi ne

Luuletko muka tietäväsi, että Kotiteollisuuden pojat tekevät nykyistä musiikkiaan rahankiilto silmissä? Oletko joku selvännäkijä, joka näkee ihmisten päitten sisälle? Itse ainakin vilpittömästi uskon, että Hynynen säveltää biisejään sydämestään eikä ajattele niitä tehdessään myyntilukuja tai "fanejaan"

• musiikki...

Oikeastaan pysynyt samana ja yhtä rankkana aina. Mutta Hynysen laulutyyli on muuttunut ihime vinkumiseksi. Passasi paljon paremmin Kotiteollisuudelle se kylmän metallinen ja ilmeetön lauluääni. Se siinä mättää.

• kjhöjghöpöo

Kotiteollisuus on hyvä bändi ja Hynynen tekee hyvää musaa. Samantyyppistä se on ollut kautta linjan. Tässä vois sanoa, että tee v...u ite parempaa.....;)))
        Oikeesti en ymmärrä et miksi bändien ns. uudismenetelmiä heti haukutaan, jos tulee jotain erilaista kuin ennen, ja puhun täs nyt kaikenlaisista bändeistä. Lopulta kun niitä kuuntelee, ne kyllä kuulostaa ihan yhtä hyviltä kuin ennenkin.....no tää vaan mun mielipide.

• pittää

vielä vähä morkata bändiä. Sanoitukset on muuttunu säälittäviksi. Aiemmilla levyillä mies tappeli vastaan ja jos ei pärjännyt niin hiljaa hullunkiilto silmissä hyväksyi kohtalonsa. Vittu nykyisin mies itkee saatana ja kääntyy jumalan puoleen ja rukoilee
      ja muuta tämmöstä neitimäistä paskaa.

• ainoo

Oikee suomalainen heavy bändi,muut on jotain tilulilutalulilu urku hässäkkää perkele.. sanotuksista viis HYNYNEN RULES vit.u!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2828
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2671
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      38
      2198
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      1967
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1935
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      37
      1633
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      965
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      113
      894
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      869
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      844
    Aihe