2 päivää vanha kone ja langaton yhteys alusta asti sekoillut siinä (meillä myös toinen kannettava jossa ei mitään ongelmaa). Välillä ei saa yhteyttä esim jos tv n laittaa päälle tai puhelin soi tai muuten vaan yhtäkkiä katkeaa. Onko koneessa joku vika jos niin mikä?
toinen ongelma koneessa on että jos yhteys on päällä niin ei kuitenkaan pysty avaamaan nettisivua vaikka esim messengerin avaa.
Neuvokaa nyt joku aloittelijaa vai vienkö koneen vaihtoon kone kun ei mikään kovin halpa edes ollut niin luulisi toimivan...
missä vika kun langaton netti takkuilee?
typeryskö
3
166
Vastaukset
- oli sun
kysymys, ton perusteella ei voi sanoa muuta kuin, että tuskin sun koneessa mitään vikaa on.
- 1stMacFinn
Kannattaa kokeilla vaihtaa sen langattoman tukiaseman kanavaa ja sijoittaakin se kauemmaksi siitä puhelimesta (varsinkin jos puhelin on langaton malli).
Ja tietysti kannattaa aina tarkistaa tukiaseman salaus, jotkut koneet eivät toimi täysin kunnolla WEP salauksella ja toiset taas ei WPA:lla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180968Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47799
- 40711
- 45692
- 39678