Olemme lähdössä prahaan ja booking.com kautta löydettiin tälläinen hyvältä ainakin kuvissa näyttävä hotelli. Sijainti on lähellä Andelin metroasemaa josta siis ilmeisesti pääsee kulkemaan joka suuntaan? Jos jollakin olisi hotellista tai sitten siitä ympäristöstä kerrottavaa kuulisin mielelläni? Millainen alue on, onko rauhallinen jne.
Vastaukset 1
- Minä vaan
Andelin metroasema sijaitsee Nadrazni-kadulla, vieressä on mm. kauppakeskus. Kyse on muistaakseni keltaisesta metrolinjasta. Prahasta löytyy punainen, vihreä ja keltainen metrolinja. Andel ei ole nyt niin kovin kaukana nähtävyyksistä, mutta pienen matkan päässä kumminkin. Raitiovaunulla pääsee Nadeazni kadulta mukavasti eteenpäin, jolloin voi maiseiakin katsella. Muistaakseni kolmen päivän matkalippu maksoi 220 korunaa (100 korunaa n. 3.60 euroa), jolla pääsee kulkemaan metrolla ja ratikalla mielin määrin kolmen päivän aikana. Varmasti Andel on ihan hyvä sijainniltaan, itse olen tykästynyt tosin toisesta suunnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.922829Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442343Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391123- 36991
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153849Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58700Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi96922 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk47614Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä145578- 36571