Tein itsestäni ääliön

yhyy :(

Hormonit vissiin hyrrää. Purskahdin miehen edessä itkuun. Miksi? Koska rakastan miestä ja tuli vaan sellanen tunne että täytyy itkeä ilosta.
Miehellä kesti kuitenkin sekunti pari liian kauan vastata takasin että rakastaa minua, nyt itken surusta. Tuntu ettei mies tarkottanut sitä, vaikka sisimmissäni tiedän että tarkotti. Ihan naurettavaa, itkeä nyt siitä että mies mietti muuta ja sano vähän myöhässä että rakastaa mua. Huomenna tulen ja voivottelen kun olen tehnyt täällä itsestäni ääliön kun alotin tällasen keskustelun. Siis onko kenelläkään hormonit näin solmussa? Ihan sairasta...

7

1066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itkeskelijä..

Mulla ainakin alkaa pienikin asia itkettää, ja mielialat muuttuu hetkessä..Pelottaa ihan mille pikku asialle seuraavaksi alan itkeä. Mutta kai se kuuluu asiaan ja eiköhän miehesikin sen ymmärrä =)

• kukkanen83

Mä aloin eilen illalla pillittämää kun kysyin mieheltä mitä se haluis syödä kanan kanssa, riisiä (joka mulla oli valmiina) vai jotain muuta. Ja mieshän vastas tietty että perunamuussia, ja siinä oli mulla hyvä syy alkaa itkea tillittämään :D :D nyt onneks jo huvittaa koko juttu.
      Joten et todellakaan ole yksin ;)

• jouluodottelija

Suht' hyvin olen pystynyt (monesta itkufiiliksestä huolimatta) pitämään itseni kasassa, mutta pahin tilanne kävi ulkomaanreissulla. Käveltiin kaupungilla ja mies hieman tiuskaisi johonkin asiaan, taisi olla erimielisyyksiä reittivalinnasta ja se riitti pahoittamaan mieleni. Istahdin penkille ja katselin maisemia, kunnes yllättäen vesi alkoi valua norona silmistä ja itkikin sitten vuolaasti. Avokki oli hieman hämillään ja yritti lohduttaa ja pahoitteli tyhmää käytöstää, mutta itseäni lähinnä harmitti se, etten pystynyt enää normaaliin malliin kontrolloimaan tunteitani...oli uusi kokemus itsellekin. Sellaista se raskaus teettää, kaiken muun lisäksi.

• maami

Ei sairasta ole vaan aivan normaalia hormonimyllerrystä. Pahamieli voi tulla mistä vaan ja koska vaan, sinällään omituisista ja huvittavistakin asioista.

• mammaliini 12/07

Minä pillahdan itkuun vähän väliä. Katselen komediaa televisiosta, teen ruokaa, ajan autoa.. Yksi päivä oltiin mieheni ja hänen kahden kaverin kanssa kahvilla. Miehet jutteli autoista ja minä kuuntelin vierestä. Sitten ne kyyneleet taas tuli silmiin, se keskeytti miesten keskustelun hetkeksi. Mies antoi pusun poskelle ja keskustelu jatkui tuttuun malliin. Nämä miehet ovat ainakin jo tottuneet ailahtelevaan mieleen joka ei kaipaa turhaa huomioo aina.

• onhan niitä....

Jos kuulen laulun Ihme ja kumma, joku menee naimisiin tv;ssä, mies kattoo liian pitkään jotaki naista tai joskus jopa ku sen naispuolinen työkaveri soittaa, ruoka on loppunu pakasteesta... ja vaikka mistä se pyrähys on tullu... ihan saa nauraa välillä myöhemmin... ja sit ku se itku alkaa sitä ei saa loppumaa vaikka jo ajattelis järkevästi... se jatkuu, jatkuu ja jatkuu... yltyy, yltyy ja yltyy, eikä saa loppumaan ennen ku meinaa pyörtyä ku huimaa niin paljo.... oikeasti...

• Byääh

Minä itkin eilen, kun katsoin kuvia äitiyspakkauksen tavaroista. Sitä ei onneksi ollut kukaan todistamassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      129
      2656
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      65
      2058
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      134
      1770
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      20
      1649
    5. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      118
      1607
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1298
    7. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      1074
    8. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      144
      1025
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      48
      972
    10. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      29
      917
    Aihe