voi kun ensi kesäksi nuo edustuspainijat innostuisivat lähtemään mukaan suopotkupallon mm-kisoihin. ja kun liittokin olisi juonessa mukana. ei muuta kun trikoot päälle ja suolle pallon perään. sitä kautta paini saisi lisää hyvää peeärrää. aivan samoin kuin niitten eukonkantokisojen myötä...
suopotkupalloi
26
2215
Vastaukset
- - Pekka -
Jos en ihan väärin muista, niin painijoita on ollut Kalajoella Beach futiksen kisoissa. Ja etteivät vain nämä eteläpohjalaiset ole siellä joskus ihan pärjänneetkin. voin kyllä olla siinä(kin) väärässä, kuten monessa muussakin asiassa.
Siinä olen Karin kanssa samaa mieltä, että näihin suopotkupalloihin ja eukonkantoihin kannattaisi houkutella joskus ihan ykkösurheilijoitamme mukaan pr-mielessä. Olisihan se hienoa, jos suomalaiset painijat onnistuisivat katkaisemaan eukonkannossa virolaisten voittokulun. Savolan Sarianne voisi olla sopivan kevyt kannettava ja sitten vielä riski äijä painitrikoissa ottamaan taakka harteille.- kari o.
kunhan nyt edes joku ymmärtäisi myös tälläisen peeärrän merkityksen. sitä kautta nimittäin myös sponsorit voisivat laajemmin kiinnostua koko lajista...
- painille
näkyvyyttä, juuri nämä "media seksikkäät" tempaukset toisi näkyvyyttä, tietysti nimi miesten toimesta.
- painijainen
painille kirjoitti:
näkyvyyttä, juuri nämä "media seksikkäät" tempaukset toisi näkyvyyttä, tietysti nimi miesten toimesta.
Vaan paini painina ja suokannot suokantoina.
- painivainen
kari o. kirjoitti:
kunhan nyt edes joku ymmärtäisi myös tälläisen peeärrän merkityksen. sitä kautta nimittäin myös sponsorit voisivat laajemmin kiinnostua koko lajista...
Ameriikas kamppailu urheilu on viihdettä. Suomessa ei riitä massaa ja katsojalukuja että mitkään normaalista poikkevat tempaukset kantaisi suota kauemmaksi. Perinteinen paini painina vaan ja muut hössötykset sitten omassa kategoriassaan.
- painivainen
painille kirjoitti:
näkyvyyttä, juuri nämä "media seksikkäät" tempaukset toisi näkyvyyttä, tietysti nimi miesten toimesta.
Niinpä. Nimi miesten = yleiset Vetsit.
- ja istanbulin
painivainen kirjoitti:
Niinpä. Nimi miesten = yleiset Vetsit.
veteraanien MM-kisoista oli tuomisisina MITÄ???
mutta..PM-kisojen
nuoret miehet
toivat mitaleja.
2 KULTAA
4 HOPEAA
2 PRONSSIA - musta valkoisia
painivainen kirjoitti:
Ameriikas kamppailu urheilu on viihdettä. Suomessa ei riitä massaa ja katsojalukuja että mitkään normaalista poikkevat tempaukset kantaisi suota kauemmaksi. Perinteinen paini painina vaan ja muut hössötykset sitten omassa kategoriassaan.
kyllä "typerilläkin" tempauksilla saa huomiota...esim, sääskentappo kisat, eukon kanto, suo futis,ym..ym, ei pidä olla niin jäykkä ja totinen.
- tulostiedottaja
ja istanbulin kirjoitti:
veteraanien MM-kisoista oli tuomisisina MITÄ???
mutta..PM-kisojen
nuoret miehet
toivat mitaleja.
2 KULTAA
4 HOPEAA
2 PRONSSIAIstanbulin kisat on vielä kesken
- tulostiedottaja
musta valkoisia kirjoitti:
kyllä "typerilläkin" tempauksilla saa huomiota...esim, sääskentappo kisat, eukon kanto, suo futis,ym..ym, ei pidä olla niin jäykkä ja totinen.
Mutta ei typeriä tempauksia saa sotkea pyhään asiaan. Paini pidettävä painina ja hassutella hullutella voi sitten muulla tavalla.
- tulostiedottaja
Mitä ykkösurheilijoita, selvennystä ?
- tulostiedottaja
musta valkoisia kirjoitti:
kyllä "typerilläkin" tempauksilla saa huomiota...esim, sääskentappo kisat, eukon kanto, suo futis,ym..ym, ei pidä olla niin jäykkä ja totinen.
Jotenkin tuntuu että tuolla kommentillasi olet mustamaalaamassa painia. Ai että typerillä tempauksilla saa huomiota? aivan totta. Matti Nykänenhän on antanut näyttöä miten pitkälle typerillä tempauksilla voi mennä.
Pois kaikki typeryydet painista. - ja typeryyttä
tulostiedottaja kirjoitti:
Jotenkin tuntuu että tuolla kommentillasi olet mustamaalaamassa painia. Ai että typerillä tempauksilla saa huomiota? aivan totta. Matti Nykänenhän on antanut näyttöä miten pitkälle typerillä tempauksilla voi mennä.
Pois kaikki typeryydet painista.tiedätkös? matin känni sekoilut on aivan eri asia kuin selvinpäin tehdyt media tempaukset, voihan painista tehdä täysin sisäpiirilajin ja boikotoida mediaa tiedottamattomuudella ja käpertyä kuoreen...sekö olisi sinun toive??
Painille pitää saada näkyvyyttä ja ihmisten mielenkiintoa, keinot vain täytyy olla tätä päivää eikä mitään pettuleipää:) - ovat????
tulostiedottaja kirjoitti:
Istanbulin kisat on vielä kesken
??????
- lukeville
tulostiedottaja kirjoitti:
Mitä ykkösurheilijoita, selvennystä ?
on tullut TÄYSIN selväksi se seikka että sinä et tiedä urheilusta enempää kuin sika kuusta.
- lukutaedoton
lukeville kirjoitti:
on tullut TÄYSIN selväksi se seikka että sinä et tiedä urheilusta enempää kuin sika kuusta.
Tiedän urheilusta sen, että kaikki eukonkannon ja suojutskat eivät kuulu painiin. Ai että on epäurheilijamaista.
Sonera plazalla on avattu kuulemma systeemi missä voi aloittaa oman keskustelufoorumin. Taidankin mennä sinne kun täällä on tämä keskustelu aika hikistä. - lukutaedoton
ovat???? kirjoitti:
??????
Suomen Vetsit ovat olleet viimeiset viisi vuotta maailman kärkipäätä. Luulenpa että tuo linja tulee säilymään.
Suomalainen jylhä tervaskanto on muuten arvostettu vientiartikkeli kehitysmaihin. - lukutaedton
ja typeryyttä kirjoitti:
tiedätkös? matin känni sekoilut on aivan eri asia kuin selvinpäin tehdyt media tempaukset, voihan painista tehdä täysin sisäpiirilajin ja boikotoida mediaa tiedottamattomuudella ja käpertyä kuoreen...sekö olisi sinun toive??
Painille pitää saada näkyvyyttä ja ihmisten mielenkiintoa, keinot vain täytyy olla tätä päivää eikä mitään pettuleipää:)Aivan totta. Siis oikealle ja perinteiselle painille näkyvyyttä. Sitä ei valitettasti saada
sotkemalla kaikenlaisia pelleilyjä painiin,
korkeintaan saada painin osakkeet romahdettua.
Paini on syntynyt antiikin kreikassa kamppailulajiksi mies miestä vastaan. Pysytään linjassa kuten suutari lestissään.
Mene mies sirkukseen jos haluat hupia, siellä
näet pellepainijoita ja akrobaatteja ym. muuta sirkushuvia leivän kylliksi. Mutta ei sotketa pyhää urheilua tuollaiseen. Tämä tälläinen kiinnostaa korkeintaan huvittelevaa kansaa,
se vie pohjan aidolta ja pyhältä painilta. - ja mikähän
lukutaedoton kirjoitti:
Suomen Vetsit ovat olleet viimeiset viisi vuotta maailman kärkipäätä. Luulenpa että tuo linja tulee säilymään.
Suomalainen jylhä tervaskanto on muuten arvostettu vientiartikkeli kehitysmaihin.juttu toi oli? no, enyway ne vetsku mitalit MM-kisoista turkista??? mites on?? tervas pääsky vientimopo?
- mutta veikkaan
lukutaedoton kirjoitti:
Tiedän urheilusta sen, että kaikki eukonkannon ja suojutskat eivät kuulu painiin. Ai että on epäurheilijamaista.
Sonera plazalla on avattu kuulemma systeemi missä voi aloittaa oman keskustelufoorumin. Taidankin mennä sinne kun täällä on tämä keskustelu aika hikistä.että et mene.
- miltäs
lukutaedton kirjoitti:
Aivan totta. Siis oikealle ja perinteiselle painille näkyvyyttä. Sitä ei valitettasti saada
sotkemalla kaikenlaisia pelleilyjä painiin,
korkeintaan saada painin osakkeet romahdettua.
Paini on syntynyt antiikin kreikassa kamppailulajiksi mies miestä vastaan. Pysytään linjassa kuten suutari lestissään.
Mene mies sirkukseen jos haluat hupia, siellä
näet pellepainijoita ja akrobaatteja ym. muuta sirkushuvia leivän kylliksi. Mutta ei sotketa pyhää urheilua tuollaiseen. Tämä tälläinen kiinnostaa korkeintaan huvittelevaa kansaa,
se vie pohjan aidolta ja pyhältä painilta.kuullostaa näytös matsit?? ei sen tarvi olla sirkus touhua, vaan kovat jätkät matsaa:)
- lukitaideton
mutta veikkaan kirjoitti:
että et mene.
Kävin joo. Mutta tuli ongelma kun en keksi foorumilleni mitään käypää aihetta. Kaikki pätevät aiheet olivat varattu.
- painivainen
miltäs kirjoitti:
kuullostaa näytös matsit?? ei sen tarvi olla sirkus touhua, vaan kovat jätkät matsaa:)
Nuo näytösmatsit on kovassa huudos. Ei ne paini suolla vaan sellasella isoll areenalla. Telkus näytettihin kerran. Olikko se jotain shöu frestlingitä tai jottain en muista.
- luktaideton
lukitaideton kirjoitti:
Kävin joo. Mutta tuli ongelma kun en keksi foorumilleni mitään käypää aihetta. Kaikki pätevät aiheet olivat varattu.
Tässä linkeblaadi jutskaan:
http://www.foorumi.info/ - saivartelija vantaalta
luktaideton kirjoitti:
Tässä linkeblaadi jutskaan:
http://www.foorumi.info/Siirrynkin kokonaan oman aihion pariin.
- tyyliä
painivainen kirjoitti:
Nuo näytösmatsit on kovassa huudos. Ei ne paini suolla vaan sellasella isoll areenalla. Telkus näytettihin kerran. Olikko se jotain shöu frestlingitä tai jottain en muista.
kun kurikassa myhi ja dokusvili? vai mikä shöy hommeli?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542844
- 88964
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12955- 49876
- 82818
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 92695
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85596- 48575