Nuapuri on vaihtanu autoa, milläköhän rahalla se on sen välmaksun maksanu, pentele minkä män tekemään. Nyt niillä on uuvempi auto kun meillä, ukko suapi kyllä heti humena mennä laakkosella käymään ja mie mään euromarkettiin ja ostan verhokankast ja vaihan uuvet verhot ikkunnaan. Voe pyhä pietari sentään, mei en kestä (((
No nythän mie
3
820
Vastaukset
- sitten
pittää miunkii männä autokauppaa ja taijan pörräyttee Hartikaiselle ja ostoo oiken suuren ja mahollisimman uuven auton.
Verhoja mie en viiti vaihtoo, näihen kanssa on hyvä ku näihen raosta näkköö hyvin, on nimittäin sellaset pitsiset.
Nytpä lähen niin oon ihan hyvissä ajoin. - sanon minnää
Minnää saain uuven auton ja het piti töissä jonkun sortin naikkosen sannoo pahhaa kun katteus se tais vuan tulla taas välliin. Vuan tyhymä sannoo mitä sylyki suuhu tuopi.
- arvvoo mittee
se miun työkaveri men tekemmään. Se kans vaihto ajopellii, vua ei auttoo. Arrvoottako mitä? Sepä se män eukkoo vaihtammaa, nuoremppaan vaihto. Nyt sillä on ihtteesä 15 vuoatta nuorempi ajopeli. Ja mie jäin nyt väkisi siinä hommassa huonommale sillä jos mie vaihan 15 vuotta nuoremppaan niin sehän männöö jo rikoksen puolele, pentele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221133
- 1171006
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97842- 101784
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa223622- 49559
- 40559
- 25525