viikoksi? Millainen paikka on itse kaupunki(onko hyviä ruokapaikkoja ja onko viihtyisä)?Voiko rannan lähistöltä vuokrata mökkejä ja millaisia ovat.Soveltuvatko neljälapsiselle perheelle? Onko leirintäalue kaukana kaupungin keskustasta.Mihin suosittelisitte lapsiperheen majoittuvan Jurmalassa?Kiitän hyvistä vinkeistä!
T.perherantalomaa suunnitteleva
Kannattako Jurmalaan
7
1388
Vastaukset
- punkki 77
- jos ei välitä korkeasta hintatasosta
- jos on kiinnostunut vain ranta-elämästä
- jos pitää kauka-aasialaisita ravintoloista
- jos haluaa vierailla riikassa
- jos ei ole mitään varastettavaa
muutoin Latviasta löytyy muitakin mukavia paikkoja: ventspils, liepaja, sigulda
majoitusta: www.traveller.lv - kävimme katsastamassa
eli kyllä kannattaa mennä. Jurmala on sopiva paikka lapsiperheille. Kivoja ruokapaikkoja, siisti, vesipuisto, ranta matala jne
Mökkejä ei löydy vaan eri tasoisia hotelleja ja huoneistoja joita voi vuokrata. Jurmala koostuu pitkästä niemekkeestä ja keskustan tuntumassa on miljoona ihmistä mutta "toisessa päässä" (Buldurissa) on paljon rauhallisempaa. Paikka on täynnä lapsiperheitä ja ainakin meidän lapsemme viihtyivät (ja myös aikuiset!). Hintataso on Viroa kalliimpi mutta Suomea halvempi. Suosittelen! - Nimetön
www.jurmala.lv
www.ventspils.lv- Nimetön
lapsille sopivia majapaikkoja Latviassa yms.
http://www.celotajs.lv/Hotel/mrktgActivities/R-HMA-CHILDREN/activeInclude/1/list_en.html
myös www.sigulda.lv
http://www.medzabaki.lv/?LangID=ENG
- kanna
Jurmalaan, kyllä sinne on viisainta männä jollakin kulkuvälineellä! Mutta pääasia on että kyllä kannattaa.
- kandee...
ja helppo (junalla) käy riigassakin.
- vain
Junalla riikaan ja maksaa n. euron suunta,muutenkin parempi kuin autolla kun varsiinkin hyvällä kelillä hirveet ruuhkat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882