Kuinka olette jaksaneet uskoa ?
kysyn
7
590
Vastaukset
- Lasse-setä
Mitä sitten olisi saatavissa uskomisen korvikkeeksi?
Kun käsittää pelastuksen olevan Jumalan laupeuden varassa ja Hän on vakuuttanut rakkauttaan Poikansa uhrissa, ei taida vaihtoehtoa olla.
Kun käsittää, että uskosta luopuminen johtaa pimeyteen, jossa itketään ja kiristellään hampaita. Nousee huuto tai huokaus: Herra lisää meille uskoa! - Kiitolliin
Sana "kuinka" on tässä yhteydessä vähän mystinen.
Mutta tähän vastasin otsikossa, kaikki on sen varassa mitä uskon lahjoittaja Jeesus Kristus Jumalan Poika tekee. Luotan kuitenkin siihen mitä Jumala on sanassaan luvannut. Jumalan armoa sekin luottanus on. - jotka
He, jotka tietävät eivät usko
- uskis
heikommin, välillä vahvemmin. Kuintenkin koko ajan varmana siitä, että Jumala kuljettaa perille asti. Tuntemiset menee ja tulee, mutta Jumalan sana pysyy ja siihen voin aina luottaa.
Kiitos kysymästä :) Kuinka itse jakselet? - hyvä kysymys
uskon sain aivan armosta ja lahjana. en lukenut raamattua edes, ettei syyttäjä pääsisi sanomaan että uskosi on omaa vanhurskautta, itse lukemalla hankittua. olin aikeissa lähteä srk.sta pois, viettämään syntielämää. kiitos Jumalalle että Hän ei sallinut näin.
nyt en ole käynyt jumalan sanan kuulossa, ja kysymys nousee että olenkohan enää jumalan lapsi.
olen kyllä tuntenut Jumalan kuljettaneen minua kuitenkin, että uskallan luottaa Hänen armoonsa. armahdettuna syntisenä, ja rukouksessa että Hän varjelisi ja antaisi voimaa niin kauan kun kuljen tätä elämän tietä.- teutatess
Sinä , niinkuin nioin moni, olette Jumalan lapsia nyt ja aina , te olette valittuja , Jumala on teidät valinnut jo luomiskertomuksen aikana eli aivan alussa . Myös hän määritteli teidän elin aikanne sekä muut seikat , ja koska teidän tulee täältä pois lähteä .
- hyvä kysymys
teutatess kirjoitti:
Sinä , niinkuin nioin moni, olette Jumalan lapsia nyt ja aina , te olette valittuja , Jumala on teidät valinnut jo luomiskertomuksen aikana eli aivan alussa . Myös hän määritteli teidän elin aikanne sekä muut seikat , ja koska teidän tulee täältä pois lähteä .
ai,kun jaksais aina muistaa ja uskoa Jumalan lupauksiin. siihenkin kun Jeesus sanoo Isälleen, tässä olen ja ne jotka minulle annoit. mutta tämä päällekantaja kun ei tahdo jättää rauhaan vaan tuo noita epäilyksiä.
on kiva kun saa rakkaudessa kertoa tuntemisiaan ja tuntea kuinka ilo syttyy sisimmässä. uskon että se on yksi Pyhänhengen vaikutus.
kiitos vielä rohkaisusta ja Jumalan siunausta elämääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994