Ollako vai eikö olla?

Insomniac

Tuntuu hyvälle, että osaa taas välittää jostain tyypistä tosi paljon, mutta samalla se ahdistaa. Ihastuin... ja kovaa. No, homma on aika tutun kuuloinen, mutta kuitenkin. Ko nainen on mun hyvä kaveri vuosien takaa. Ei olla pidetty toisiimme paljoa yhteyttä, mutta olemme säilyneet kuitenkin hyvissä väleissä. Ollaan koettu paljon. Jaettu kokemuksia. Ollaan oltu toistemme tukena silloin kun sitä on tarvittu. Nyt ollaan tehty tiivisty töitä yhdessä saman projektin parissa. Kyllä tää on jotain paljon syvempää kuin pelkkä "tykkään/rakastan sua kaverina" juttu.

Hemmetti, että osaa pänniä, mutta ei kukaan voi tunteilleen mitään voi. Pää on niin sekaisin tällä hetkellä etten tiedä oikein mitä tehdä. Kertoa vai olla kertomatta? Pitää tunteet sisällään vai hukuttaa ne?

En kuitenkaan halua rikkoa välejämme. Välitän hänestä niin paljon. On vaikeaa istua hänen vieressä ja katsoa silmiin etsien merkkiä siitä tunteeko hän samoin ja samalla peläten että paljastan jotain. Joopa joo... Nyt varmaan monille tulee mieleen, että kerro jätkä sille kaikki! Paljasta tunteesi meni se sitten syteen tai saveen.

Mutta mitä sen jälkeen? Minkä takia täytyy aina kiivetä perse edellä puuhun? Ehkä se on syy tämän kirjoittamiseen. Olen kyllä sosiaalinen, seurallinen ja muiden kanssa hyvin toimeentuleva nuorimies, mutta näissä asioissa en kykyne tekemään elettäkään. Ehkä se johtuu siitä, että mua on sattunut aikoinaan aika pahasti.

Nyt alkaa ahdistaa vielä enemmän... lähden lenkille ja juoksen itseni tainnoksiin... palataan asiaan taas jonain toisena unettomana yönä.

1

946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain vastaavaa...

      olen kaksi vuosikymmentä rakastanut erästä... molemmilla erot takana, uudet suhteet, lapsia jne...

      Elämä vienyt kumpaakin sinne sun tänne..

      Sisintä kalvaa... kyllä hän(mies) tietää mun tunteet. Kävimme keskustelua asiasta, kuinka minun avioliittoni ja 12 vuoden suhde mieheeni vetelee viimeisiä, silti kannustaa jatkamaan. Siis mitä!!!??? Elämä suurin rakkaus kannustaa minua jatkamaan suhteessa joka ei aiheuta muuta kun surua, ahdistusta, hampaiden kiriststä.

      Hän itsekkin tietää eronneena, kahden lapsen isänä samat asiat kun minäkin... Mutta, mutta..

      Olen levoton, surullinen, päässä humisee..
      Työt pitää jotenkin selväpäisenä.. Ja tietysti lapset, mutta loputtomiin ei kukaan jaksa vaan tsempata.. tuntuu että jokainen päivä on vain yhtä suurta suoriutumista...
      Patalaiska aviomies aloitti tänään työt viiden viikon loman jälkeen... Luojan kiitos, muuten olis varmaan jo maatunut tohon sohvalle...

      Tuntuu, että kohta päässä poksahtaa..
      Mitäs sitten.. mieheni ei sitä tajua, mustavalkoisempaa ja ääripäisempää ihmistä saa etsiä.
      Olisiko joskus edes voinut vaivautua katsomaan, että elämässä on muitakin värejä ja sävyjä...
      Mutta kun ei nää metsää puilta, niin ei nää..

      Ota hyvä mies nyt rohkeus käteen ja tunnusta se mikä sydäntäsi painaa... se tulee harmittamaan jälkenpäin... Jos sinulla ei ole muuta estettä (vaimoa yms.) anna palaa!!
      Kerro sitten miten kävi, jospa se rohkaisisi muitakin, tälläisiä rakkaudensuossa rämpiviä jalkavaimoja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe